Dan kunnen ze toch elk voor hun eerste keuze gaan. Dat maakt het leven wat eenvoudiger wanneer je niet akkoord gaat met uw duopartner.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi wordt gillend gek als ze straks in de DBK 2 duo's moet nomineren..
Ze maakt Tom nu al gek met het kiezen van 1 duo.
blijft leuk voor de memesquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:22 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi wordt gillend gek als ze straks in de DBK 2 duo's moet nomineren..
Ze maakt Tom nu al gek met het kiezen van 1 duo.
Nee, die zijn rolletje is na carnaval ook wel uitgespeeld.quote:
Die stemmen dus hetzelfdequote:Op woensdag 31 januari 2024 15:26 schreef greysbones het volgende:
Ty en Bas gaan zich zo vergissen
In de populariteit van Tom
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maaktquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nee, die zijn rolletje is na carnaval ook wel uitgespeeld.
'k Vind er niks aan, klaagt en zaagt teveel.
Jimmy wou juist geen Tom. Daar heeft hij fijne gesprekken mee zei hij gisteren. Hij wou Tyron, Alice en Bassie. Alice om 1 van de 2 eruit te werken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Dilano heeft ook niks tegen Ariana, die heeft wel iets tegen Tom (maar die ontloopt Tom eigenlijk gewoon, en ik geef hem groot gelijk wat hij toen zei, je kunt niet met iedereen heel close zijn) dus ik denk dat Tom erop komt, ik denk dat Ronahi gered wordt, want Jimmy heeft ook niks tegen Ro
Jimmy maakt een hele goede kansquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maakt
Ja precies! dat denk ik dus ook. en ik zou het ook leuk vindenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy maakt een hele goede kans
Om de persoon die hij is
Ja denk ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Dan denk ik echt dat Ariana,Randy,Tom en Rohani zijn genomineerd.
En dan denk ik dat Jimmy en Dilano er 1 af mogen halen.
Bedankt voor het uitschrijven, dat Randy op Alice is gegaan, en Ariana op Tom.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Ebinas het volgende:
A: ik wil wel aan je vragen om het gewoon tussen ons te houden, ik wil niet dat je straks weer.....
R: Op wie?Ik mag het niet eens zeggen
A: Ja
R: nee dat mag ik niet eens zeggen
A; maar ook niet als dit voorbij is, de nominaties, ook daarna niet
R: Oh. Ik heb op iemand gestemd waar ik niet op wil stemmen
A: en wie is dat dan.
R: Alice
A: Ja en ik niet op tom
Als Jimmy en Dilano iemand kunnen redden gaan ze voor Tom/Ronahi.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Meningen mogen verschillen, niks mis mee.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden maar ik niet , en ik gok dat hij een kans maakt
Heb het gevoel dat omdat ze er 2 moeten noemen juist Danny en Alice de lul zullen zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:29 schreef Toweler het volgende:
Ashley gaat volgens mij niet op Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat omdat ze er 2 moeten noemen juist Danny en Alice de lul zullen zijn.
Ashley en Glenn gaan op doriana en tyron, tweede in ieder geval geen B en karen. Denk tom en rohani of dan en.alice.
Of Ariana omdat hij denkt dat Tom toch wel wintquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja denk ik ook
En dan wil Jimmy Tom eraf
Ik zet mijn geld op Tomquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Of Ariana omdat hij denkt dat Tom toch wel wint
Karen is duo met Basquote:
Ja maar ze is er zelf ook bijquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
In zijn cultuur zijn vrouwen eigenlijk niks waard.
Echt hoor he, je hoorde gelijk Ashley invullenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Ariana lult er dus wel over tegen Ashley
Bas is gewoon een failquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
Karen was Basiri's eigen duopartner keuzehaha wat een fail dit voor hem
Zijn Ashley en Glenn al in de DBK geweest? Anders hopelijk een waarschuwing voor Arianaquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Ariana lult er dus wel over tegen Ashley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |