Nee, niet Alicequote:Op woensdag 31 januari 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die twee mogen ook weg , Alice en Danny zijn saai
Heerlijk juist nu komt er eindelijk open kaartquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel een beetje simpel gaan nu. Had verwacht dat de King & Queen wel de nominaties mochten doen. Blijkbaar geen PoN deze week.
Snapt ze zichzelf wel ?quote:
ik ook ergens, aangezien Jimmy/Dilano het wel aan het bespreken waren, maar ja misschien alvast voorbereiden om beetje op dezelfde lijn te zitten qua nomineren, moeten ze het een andere keer wel doenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel een beetje simpel gaan nu. Had verwacht dat de King & Queen wel de nominaties mochten doen. Blijkbaar geen PoN deze week.
In de bondjes ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk juist nu komt er eindelijk open kaart
quote:
Randy en ariana zijn helemaal loco zegt randy. Ze hadden het niet zien aankomen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:07 schreef BB-King het volgende:
Ashley en Glenn lijken op Tyron/Doriana te gaan.
quote:
ze mosten op 2 stemmen.quote:
Kaarten nog steeds kwijtquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:09 schreef BB-King het volgende:
Ariana zag het niet aankomen.
Yep nomineren dus.
Hij vindt het niet leuk daar, wordt helemaal gek als hij daar zitquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
2 duo's zei randyquote:
Ik denk dat hij voornamelijk gek.word van arianaquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
Randy werd helemaal gek daarbinnen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voornamelijk gek.word van ariana
Ze leest haar script op, dat is wat ze doet. Slecht acteren zou je het op kunnen gooien in deze.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef Was-beer het volgende:
Bij Ariana voelt alles zo nep. Ze voelt zich helemaal niet goed en zat te shaken in de DBK. Maar het klinkt zo gemaakt, alsof ze zegt en doet wat ze denkt dat hoort maar het eigenlijk zelf helemaal niet zo voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |