Sylvie Meis is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je zo gemakkelijk van liefde kunt switchen, is het geen echte liefde
Hij heeft niet gelogen. Bovendien kunnen politici om hen moverende redenen besluiten te stoppen zonder dat dit invloed heeft op hun wachtgeldregeling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, en hij dus gelogen heeft, zou dat van mij best wel consequenties mogen hebben voor zijn wachtgeld.
Uhm 90% van de vliegvelden? Ik ben e rook geen voorstander van maar dat een vliegveld een treinverbinding heeft is eerder regel dan uitzondering. De EU wil dat trouwens wel veranderen en zelf zou ik graag een station Eindhoven Airport zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welke halve gare wil een internationaal vliegveld zonder treinverbinding gaan opereren? Echt, hoor, dat is pas wanbeleid.
Weet je dat zeker? Aangezien het bedoeld is/was voor vakantievluchten van bv een Transavia.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Voor Lelystad is het inderdaad belachelijk want ze willen het ook als overstap vanaf Schiphol gaan gebruiken.
Gelijk opgevolgd met:quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:14 schreef nostra het volgende:
As winter grips Ukraine, its brave soldiers are enduring relentless Russian attacks with no indication that the war will stop anytime soon (“How Ukraine plans to survive 2024”, The Big Read, January 19).
Ukraine’s will to fight persists and serves as an inspiration to all of us who cherish freedom and justice. But crucial problems loom: Ukraine has insufficient amounts of artillery ammunition. And commitments for military support risk falling short of Ukraine’s needs.
At the beginning of last year, the EU committed itself to an ambitious goal of supplying Ukraine with 1mn artillery rounds before the end of March 2024. The hard truth: we have fallen short of this goal.
But we can’t just give up on our promise. If Ukrainian soldiers are to keep up the fight, the need for ammunition is overwhelming. And the EU member states’ delivery of arms and ammunition to Ukraine is more important than ever.
The EU and its member states have been strong supporters of Ukraine since the beginning of Russia’s full-scale invasion. And with tangible success: Russia has not been able to achieve any of its goals in the war it started. But our efforts must not wither.
We must renew our resolve and redouble our efforts in order to ensure that we sustain our support for as long as it takes. What is urgent today is to provide the ammunition and weapon systems, including howitzers, tanks, UAVs and air defence, that Ukraine so urgently needs on the ground. Now. Because new orders we place today will only reach the battlefield by next year. We must therefore insist on finding ways to accelerate the delivery of the promised artillery rounds to Ukraine. It can be through donation of existing stocks or joint procurement of ammunition through our defence industries. This requires expanding industrial capacities in Europe through framework procurement contracts and sustainable investments by member states. Partner countries could play an important role as well and are invited to join in our collective effort.
The ways are less important. The ends and means are critical. The signatories to this letter have already co-operated on donations to Ukraine, including the delivery of main battle tanks, howitzers, artillery ammunition and reconnaissance drones for Ukraine. We will continue to explore all options and invite allies and partners to co-fund initiatives.
Our ability to continue to support and sustain Ukraine’s defence, both during the winter and in the longer term, is decisive. In fact, it is a matter of our common European security, and for the brave women and men of the Ukrainian armed forces a question of life and death.
The EU and its member states must renew their efforts and step up their military support. The burden is so great that all states need to do everything they can to support Ukraine — it must continue to be a collective effort.
We call on friends and partners of Ukraine to recommit to sustainable long-term military support for Ukraine as a joint European responsibility. This decision must be taken by each and every country. Only then will Ukraine be able to succeed in its defence against Russian aggression.
Russia doesn’t wait for anybody and we need to act now. If Ukraine loses, the long-term consequences and costs will be much higher for all of us. We Europeans have a special responsibility. Therefore, we must act. Europe’s future depends on it.
Olaf Scholz
Chancellor of Germany
Mette Frederiksen
Prime Minister of Denmark
Petr Fiala
Prime Minister of the Czech Republic
Kaja Kallas
Prime Minister of Estonia
Mark Rutte
Prime Minister of the Netherlands
https://www.ft.com/content/0d24aade-7701-4298-89ff-2843a47466c5
Worden soms ook als transfers gebruikt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Aangezien het bedoeld is/was voor vakantievluchten van bv een Transavia.
Maar dan zou er toch op je ticketschema bv ongeveer moeten staan:quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Worden soms ook als transfers gebruikt.
In Londen zie je dat ook dat je van bv Luton naar Heathrow moet.
Altijd goed opletten.
Nee, je krijgt twee losse tickets met de waarschuwing erbij dat je zelf je weg maar moet vinden tussen de luchthavens. Ik heb bij het kopen van tickets in Londen dat soort verbindingen gezien (Lufthansa naar Gatwick en United vanaf Heathrow) en ook in Buenos Aires.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar dan zou er toch op je ticketschema bv ongeveer moeten staan:
JFK-AMS
AMS-LSD (train)
LSD-BKK
of zoiets?
Tja dat verdraaide D66-beleid blijkt toch niet iets te zijn dat door Sigrid Kaag/Rob Jetten hoogstpersoonlijk is verzonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zo leuk.
Ik denk eerder dat de persoon die nu die baan heeft nog niet zijn vertrek wil aankondigen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk inderdaad dat hij al iets heeft en nu even tijd moet overbruggen
Als je het raccordement van Van Rooijen-logistiek zou doortrekken langs de Anthony Fokkerweg en over de A2 heen, dan ben je er al.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Uhm 90% van de vliegvelden? Ik ben e rook geen voorstander van maar dat een vliegveld een treinverbinding heeft is eerder regel dan uitzondering. De EU wil dat trouwens wel veranderen en zelf zou ik graag een station Eindhoven Airport zien.
Haha, ja. Sukkels.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zo leuk.
Losse tickets sowieso, maar ik neem aan dat het vervoer tussen Gatwick en Heathrow dan bij de prijs is inbegrepen en dat dit ook op je vluchtschema bij je boeking duidelijk wordt aangegeven ("LET OP: een gedeelte van dit traject is per trein", zoiets). Net zoals tickets vanaf Schiphol kunt boeken die dan inhouden dat je eerst naar Brussel met de trein gaat en vanaf daar in het vliegtuig stapt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nee, je krijgt twee losse tickets met de waarschuwing erbij dat je zelf je weg maar moet vinden tussen de luchthavens. Ik heb bij het kopen van tickets in Londen dat soort verbindingen gezien (Lufthansa naar Gatwick en United vanaf Heathrow) en ook in Buenos Aires.
Elke keer dat ik dat zo heb geboekt was dat 100% mijn eigen probleem. Het zal wat van de maatschappij afhangen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Losse tickets sowieso, maar ik neem aan dat het vervoer tussen Gatwick en Heathrow dan bij de prijs is inbegrepen en dat dit ook op je vluchtschema bij je boeking duidelijk wordt aangegeven ("LET OP: een gedeelte van dit traject is per trein", zoiets). Net zoals tickets vanaf Schiphol kunt boeken die dan inhouden dat je eerst naar Brussel met de trein gaat en vanaf daar in het vliegtuig stapt.
Dat is wel vrij lomp dan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Elke keer dat ik dat zo heb geboekt was dat 100% mijn eigen probleem. Het zal wat van de maatschappij afhangen.
Ja maar dan zonder train deel dat moet je zelf regelen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar dan zou er toch op je ticketschema bv ongeveer moeten staan:
JFK-AMS
AMS-LSD (train)
LSD-BKK
of zoiets?
Wat nou als ik je vertel dat onze anti wiet staatssecretaris tegenwoordig de voorzitter is van "Nederlandse Brouwers"quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
Straks blijkt ie nog buschauffeur te zijn geworden
Dat is niet te combineren achter het stuurquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat nou als ik je vertel dat onze anti wiet staatssecretaris tegenwoordig de voorzitter is van "Nederlandse Brouwers"
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Losse tickets sowieso, maar ik neem aan dat het vervoer tussen Gatwick en Heathrow dan bij de prijs is inbegrepen en dat dit ook op je vluchtschema bij je boeking duidelijk wordt aangegeven ("LET OP: een gedeelte van dit traject is per trein", zoiets). Net zoals tickets vanaf Schiphol kunt boeken die dan inhouden dat je eerst naar Brussel met de trein gaat en vanaf daar in het vliegtuig stapt.
Losse tickets maar wel maar één boeking. Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer van luchthaven 1 naar luchthaven 2, daar wordt bij het boeken ook voor gewaarschuwd. Het is inderdaad lomp maar je kunt (meestal) ook gewoon kiezen om een andere verbinding te boeken zonder dat dergelijke stunts nodig zijn. Ik heb het tot dusver overigens alleen gezien bij luchthavens van dezelfde stad (Londen en Buenos Aires, allicht ook Parijs, New York en Rio de Janeiro), als Lelystad niet onder Amsterdam zou vallen zou het in principe niet moeten kunnen.quote:
Maar je krijgt dan neem ik aan toch wel twee tickets met bijv AMS-GTW en LHR-JFK? Dus alleen voor je "gevoel" vlieg je naar één tussenstop(plaats).quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef J.B. het volgende:
[..]
[..]
Losse tickets maar wel maar één boeking. Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer van luchthaven 1 naar luchthaven 2, daar wordt bij het boeken ook voor gewaarschuwd. Het is inderdaad lomp maar je kunt (meestal) ook gewoon kiezen om een andere verbinding te boeken zonder dat dergelijke stunts nodig zijn. Ik heb het tot dusver overigens alleen gezien bij luchthavens van dezelfde stad (Londen en Buenos Aires, allicht ook Parijs, New York en Rio de Janeiro), als Lelystad niet onder Amsterdam zou vallen zou het in principe niet moeten kunnen.
De gedacht aan Polyamoreuze Carolien roept toch een kleine rilling (en niet van genoegen) bij me op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je zo gemakkelijk van liefde kunt switchen, is het geen echte liefde
Dat is een hoop tekst om niks te zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:27 schreef nostra het volgende:
Beste VVD'ers, lieve vrienden,
Wat was het goed om bij elkaar te zijn, afgelopen zaterdag!
Sowieso om het jaar - dat natuurlijk al lang en breed begonnen is - samen af te trappen. Maar ook om een aantal dingen te bespreken die de afgelopen tijd gebeurd zijn.
We spraken over ons verkiezingsprogramma voor de Europese Verkiezingen. En daarmee over het belang van een veilig en stabiel Nederland in een wereld die steeds onzekerder wordt. En daarnaast kwam natuurlijk ook de actualiteit uitgebreid aan bod.
Dank dat jullie met zovelen aanwezig waren bij mijn speech en geluisterd hebben naar mijn afwegingen en die van de Tweede Kamerfractie. Natuurlijk zijn we het nu niet ineens allemaal over alles met elkaar eens. Dat is ook niet gek, in een brede volkspartij die uit zoveel verschillende mensen, met zoveel achtergronden en meningen bestaat. Maar we delen de basis. Onze liberale kijk op de wereld en onze oplossingen om ons land mooier en sterker te maken.
We zullen jullie de komende periode vaker meenemen in waar we staan. Want er ligt een belangrijke tijd voor ons. Waarin we de weg vooruit plaveien voor een beter Nederland. Met onze plannen en ideeën. Met een zo groot mogelijke inbreng van de VVD, het beste voor onze kiezers. En om dat te doen, zoals ik zaterdag al zei, om de VVD te kunnen laten vliegen, heb ik beide vleugels nodig. Heb ik jullie nodig.
Het was goed om zaterdag jullie steun te voelen. Ik hoop dat jullie, met dat gevoel, ook mensen in jullie omgeving kunnen vertellen waar we staan en voor wie we het doen. Dat we iedere dag hard werken om verantwoordelijkheid te nemen. Om te werken aan oplossingen voor problemen van mensen thuis. Zoals ze van ons mogen verwachten. Neem ze mee naar onze bijeenkomsten, dan gaan we graag in gesprek. En wie weet besluiten ze zich bij ons aan te sluiten. Want met een grote, sterke VVD kunnen we nog meer gewicht in de schaal leggen en de goede dingen doen voor ons land.
Ook de komende periode blijven we hard aan het werk en hopen we de eerste fase van deze formatie af te ronden. Daar houd ik je van op de hoogte en natuurlijk gaan we ook daarover het gesprek aan, zodra dat kan.
Tot snel,
Dilan
Yup.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is een hoop tekst om niks te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |