Ja. Waar het eerst leek dat hij voor een functie was gevraagd, lijkt dit meer op een rondje solliciteren om maar van die ministerspost af te zijn. Hij leek trouwens vanaf het begin al niet op zijn plek als minister, maar wees daar dan eerlijk over en doe als Staghouwer. Is misschien niet de beste stap voor je loopbaan, maar wel het eerlijkst (en Staghouwer heeft inmiddels 2 mooie functies: voorzitter van de raad van advies van de waddenzeehavens, met oa Eemshaven en Den Helder, en directeur van Voedselbanken Nederland).quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Begint ook wel een pijnlijk verhaal te worden dit.
Ja kan dat niet naar de Eemshaven ofzo, daar hoeven we niet in de zee te zwemmen. Op één of andere manier voelt dit toch ook als een heel grote NIMBY mening…quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:53 schreef quirina het volgende:
Tata steel zijn zoveel mensen door gestorven. In de jaren zeventig wisten ze al hoe vervuilend en slecht ze waren.
Maar toch lekker doorgaan.
Hoe moeten zij nou vergroenen? Heb je wel eens geroken wat voor een stank en bruine rook er vanaf komt?
De stank ruik je zelfs op sommige dagen in Zandvoort als je een dagje strand gaat.
Maar je peukje roken op t strand mag niet, daar heeft iedereen last van ( ikzelf rook niet, voordat er gejammerd gaat worden hier)
Maaarrrrrr een stink fabriek met chemische geur en bruine stinkende kankerverwekkende rook mag je wel lekker inademen op je stranddag. En lekker zwemmen in de zee waar ze hun rotzooi lozen ook.
Dat is wel een beetje probleem van lagelonenland Nederland. Werkgevers betalen erg weinig aan de onderkant waardoor de belastingbetaler dat allemaal maar moet aanvullen. Werken moet lonend zijn omdat werkgevers een normaal salaris bieden. Nu liggen de laagste salarissen zo dicht bij de ondergrens van een uitkering dat werken idd niet loont.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zoals je egt, kruimelwerk.
Dat werken niet loont komt omdat je bij een afnemend inkomen dit aangevuld wordt met toeslagen. Soms wel met meer dan 100% in sommige ranges.
Nou, inderdaad. Gelukkig kan het vertrouwen in de politiek wel een stootje hebbenquote:
De teringquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Tuurlijk kan dat wel. Dan geef je met linkerhand een miljard en met je rechterhand wijs je naar Ter Apel en roept hard 'kijk! Een loslopende asielzoeker!' en dan is iedereen afgeleidquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je kan het ook echt niet maken om burgers op t zadelen met hogere energiebelasting om vervolgens het meest vervuilende bedrijf in Nederland, met een omzet wereldwijd van miljarden, welke je eigen inwoners vergiftigd, een miljard subsidie kado te geven.
Heel bijzonder. Moet bijna wel ergens iets met het voorkómen van conflicts of interest te maken hebben, maar het is wel een aparte invulling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:27 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Of hij was het ministerschap gewoon zat en had gedacht dat-ie wel snel ergens aan de bak zou kunnen komen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Moet bijna wel ergens iets met het voorkómen van conflicts of interest te maken hebben, maar het is wel een aparte invulling.
Mwah, als ik mijn baan zat ben zeg ik niet: "nou jongens, was leuk en houdoe, morgen ben ik er niet meer".quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of hij was het ministerschap gewoon zat en had gedacht dat-ie wel snel ergens aan de bak zou kunnen komen.
Kan allemaal maar het is geen goede manier van doen naar mijn opinie. Valt mij tegen van Kuipers.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, als ik mijn baan zat ben zeg ik niet: "nou jongens, was leuk en houdoe, morgen ben ik er niet meer".
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat waar hij heen gaat ergens iets met VWS doet, regelt, inkoopt of iets dergelijks en dat zijn handen zsm van dat dossier af moesten. Maar dat zijn mijn twee centen.
Logisch als er concreet wat speelt. Maar dat lijkt dus helemaal niet aan de orde te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, als ik mijn baan zat ben zeg ik niet: "nou jongens, was leuk en houdoe, morgen ben ik er niet meer".
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat waar hij heen gaat ergens iets met VWS doet, regelt, inkoopt of iets dergelijks en dat zijn handen zsm van dat dossier af moesten. Maar dat zijn mijn twee centen.
Maar de tweet weerspreekt die gedachte dus helemaal. Hij heeft geen nieuwe baan en er is nog niks concreets, hij is gewoon een rondje aan het solliciteren.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Als hij aan het onderhandelen is, moet je natuurlijk wel "schoon" zijn voordat je onderhandelt, niet pas als je je handtekening zet. Waarom dat allemaal dan moet zo'n bloedspoed moet is me ook een raadsel, de trein van Koeman? Bepaald sjiek is het in ieder geval niet: niet richting zijn werkgever, niet richting zijn collega's en niet richting de bevolking (zeg maar met recht een dikke vinger).quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar de tweet weerspreekt die gedachte dus helemaal. Hij heeft geen nieuwe baan en er is nog niks concreets, hij is gewoon een rondje aan het solliciteren.
Tot zover het huwelijk tussen PVV en BBB.quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zo leuk.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 11:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot zover het huwelijk tussen PVV en BBB.
Als je zo gemakkelijk van liefde kunt switchen, is het geen echte liefdequote:Op woensdag 31 januari 2024 11:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
Mischien kan Carolien haar liefde voor Pieter nieuw leven inblazen?
Dat is nu het verschil tussen liefde en politiekquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je zo gemakkelijk van liefde kunt switchen, is het geen echte liefde
HAHAHAquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit toch zo leuk.
Als dat idd zo is, en hij dus gelogen heeft, zou dat van mij best wel consequenties mogen hebben voor zijn wachtgeld.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar de tweet weerspreekt die gedachte dus helemaal. Hij heeft geen nieuwe baan en er is nog niks concreets, hij is gewoon een rondje aan het solliciteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |