Ik zal hem alvast maken. ‘ja maar Hamas’ en we kunnen weer vrolijk de andere kant opkijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef egayalS het volgende:
Rutte: "Isral heeft het recht zich te verdedigen"
Meanwhile Isral in in de west bank:
[ twitter ]
Vurige betoogquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.
Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9quote:Iran Warns It Will Retaliate After Biden Says He’s Decided How To Respond To Killing Of 3 U.S. Soldiers
Kaag is ook onderdeel van het probleem.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.
Uiteraard de enige democratie in de regio be like![]()
[ twitter ]
Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Isralische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.
En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.
Ik zal de strijd voor ons bestaan als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Heb je dit zeker nog niet gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kaag is ook onderdeel van het probleem.
Jij ziet jezelf echt letterlijk als een keyboard warrior of niet?quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.
Uiteraard de enige democratie in de regio be like![]()
[ twitter ]
Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Isralische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.
En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.
Ik zal de strijd voor ons bestaan als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Nee, iran heeft vandaag nogal obligaat gezegd dat ze voor de rest ook geen mot willen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef byah het volgende:
In before boots on the ground.
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9
Ja die had ik al gezien. Ze liegt dat ze barst.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je dit zeker nog niet gelezen?
De waarheid over UNRWA toont de leugens van Sigrid Kaag
quote:Vermoedelijk explosief bij Isralische ambassade Zweden, object vernietigd
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-75097164
Bij de Isralische ambassade in de Zweedse hoofdstad Stockholm is een vermoedelijk explosief gevonden. Landelijke media melden dat het object inmiddels is vernietigd door de explosieven opruimingsdienst. Volgens een verslaggever van TV4 was er een knal te horen.
Medewerkers van de ambassade deden de vondst rond 13.00 uur. Vervolgens is de politie ingeschakeld, die in groten getale was uitgerukt. Onder meer met honden is het terrein van de ambassade doorzocht.
De Zweedse omroep SVT meldt dat er een versperring met zandzakken is opgeworpen. Het onderzoek loopt nog naar wat er precies is gebeurd en hoelang het veronderstelde explosief bij het pand lag.
... what?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:
Most moral army in the world be like
[ twitter ]
Ah, The Guardian.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:30 schreef egayalS het volgende:
Nog ff doorbijten jongens. We hebben Hamas op de knien![]()
Hamas regroups in northern Gaza to prepare new offensive
Militant Palestinian group begins to rebuild system of governance in north after being driven out by Israeli forces
Hamas militants have returned to northern Gaza, where they are mobilising against Israeli forces and rebuilding a system of governance, aid officials, Gaza residents, analysts and Israeli officials say.
Elsewhere in Gaza, Hamas administrators and police maintain firm control of the south, where much of the population is concentrated, though civil order is breaking down in central regions.
The apparent resurgence of Hamas in areas seized and cleared by Israeli troops during the nearly four-month offensive underlines the difficulties Benjamin Netanyahu faces in meeting his pledge to “crush” the militant group.
Eyal Hulata, who until January 2023 was the head of Israel’s national security council, said: “We are hearing more, unfortunately, of the recovery of [an] insurgency in both central and northern Gaza … We’re hearing more and more that Hamas are doing policing in northern Gaza and governing trade, and that is a very bad outcome.”
Michael Milstein of the Institute for National Security Studies, a Tel Aviv-based thinktank, said Hamas had re-established control in parts of Gaza that the Israel Defense Forces seized after bloody fighting last year.
https://www.theguardian.c(...)n-gaza-new-offensive
Tja, niemand die het weet, ik denk Slayage zelf ook niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
... what?
Nee, echt. Waar gaat dit over?
Maar de "vrijheidsstrijders" zijn er ook niet meer zo populair. Wat nu?quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
Eerst afwachten of de vertaling een beetje klopt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
Je zou toch denken dat daar camera's hangen en 24 uur per dag actieve beveiliging is.quote:
Je be like plaat blijft hangen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
Speciaal voor jou nog eenquote:
zieke gekquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Als Isral Hamas nou de tyfus bombardeerd en Iran vervolgens Isral waarna de VS weer Iran aanpakt. Dan hebben we een geenstaat oplossing en zijn we verlost van Iran.
quote:'VS plant wekenlange luchtaanvallen tegen Iraanse doelen in regio'
https://nos.nl/collectie/(...)men-gevonden-in-gaza
De VS werkt aan een plan om de dood van drie Amerikaanse militairen in Jordani te wreken. Functionarissen zeggen tegen NBC News dat er een "campagne" van luchtaanvallen aankomt, die mogelijk weken zal duren.
Behalve bombardementen worden er ook cyberaanvallen verwacht, zegt de Amerikaanse nieuwszender. Het doelwit van de luchtaanvallen worden pro-Iraanse milities in bijvoorbeeld Irak en Syri, maar ook in andere landen in de regio. Iran zelf wordt niet aangevallen, zo zeggen de anonieme bronnen. Het risico op escalatie wordt daarvoor te hoog geacht.
Dit klinkt als een bullshit claim. Er waren duizenden terroristen die door de grens braken, twee duizend uitgeschakeld, en nu zou om de zoveel huizen iets gevonden zijn wat toen verifieerbaar uit Isral zou zijn gestolen? En in het centrum van de terroristen in noord Gaza niet zulke verhalen? BSquote:
Hoogleraar Marten Zwanenburg is een mongool die niet weet waar hij het over heeft? Hoe zit het dan wel, volgens jou.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
Heerlijke naeve generatie Z journalistiek weer bij de Volkskrant
[ twitter ]
En dan gauw na kritiek er "vrijwel zeker" bij zetten
Pfffff
Oftewel het is helemaal symbolisch. De proxies bereiden zich er op voor en feitelijk gebeurd er niet zo veel. Mja, het escaleert dan natuurlijk niet, wat Biden ook wil.quote:
Dat moordcommando blijkt dus inderdaad een schending van het oorlogsrecht te zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]
Pfffff
Tja, dit krijg je als je een stel activistisch ingestelde en progressief linkse Gen Z-ers, je redactie laat runnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]
Pfffff
En dit is dan weer het gevolg van een radicaal linkse regering. Spanje is op deze manier eigenlijk gewoon medeplichtig aan Islamtisch en antisemitisch terrorisme.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef egayalS het volgende:
Espaa be like, Wij kruipen niet in de hol van Biden![]()
[ twitter ]
en waar ben jij medeplichtig aan vind je? als internetactivistquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit krijg je als je een stel activistisch ingestelde en progressief linkse Gen Z-ers, je redactie laat runnen.
[..]
En dit is dan weer het gevolg van een radicaal linkse regering. Spanje is op deze manier eigenlijk gewoon medeplichtig aan Islamtisch en antisemitisch terrorisme.
Que?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef HowardRoark het volgende:
En dit is dan weer het gevolg van een radicaal linkse regering. Spanje is op deze manier eigenlijk gewoon medeplichtig aan Islamtisch en antisemitisch terrorisme.
Miljoenen overmaken aan een 'vluchtelingenorganisatie' die banden heeft Hamas, dan kunnen we langzaam spreken over medeplichtigheid. Het is niet voor niets dat vele landen nu hun financiering richting deze organisatie hebben stopgezet.quote:
Ik hoor net dat bepaalde orders voor gouden kranen toch niet geannuleerd worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef egayalS het volgende:
Espaa and Ireland be like, Wij kruipen niet in de hol van Biden![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Moeten zij weten. Wat doen Zuid-Afrika en Iran? Die staan op $173.000 en $0.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef egayalS het volgende:
Espaa and Ireland be like, Wij kruipen niet in de hol van Biden![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
lijkt me gewoon feitelijk waar, kan het verder niet lezen maar volgens mij is het een flinke schending van het oorlogsrechtquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]
Pfffff
Goed verhaal, stevige onderbouwing.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]
Pfffff
Israel, pakt, zeer doelgericht 3 hamas terroristen aan.quote:ISRAEL MOET DOELGERICHTER HAMAS AANPAKKEN. AL DIE ZIELIGE PALIE-BURGERS!![]()
quote:WAT? SCHENDING VAN HET OORLOGSRECHT, BLA!![]()
Je zou toch zeggen dat de Spanjaarden sinds de reconquista wel wijzer zouden moeten zijn, of op zijn minst dan sinds de terreur aanslagen in Madrid.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit krijg je als je een stel activistisch ingestelde en progressief linkse Gen Z-ers, je redactie laat runnen.
[..]
Tijd voor regime change in Iran.quote:
En uiteraard is Arnoud van Doorn ook in die tweet aanwezig om een potje te janken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]
Pfffff
Terroristen kunnen zich niet beroepen op oorlogsrecht. Spec Ops zijn in de loop van de geschiedenis talloze malen uitgevoerd in burgerkleding of in het uniform van de tegenstander, daar kun je dit ook onder scharen. Wilde je de ontvoering van Adolf Eichmann in Buenos Aires uitgevoerd door Mossad agenten in burger ook schending van het oorlogsrecht noemen? had je liever gezien dat ze het hele ziekenhuis hadden opgeblazen inplaats van deze gerichte actie die hooguit 10 minuten heeft geduurd, waarbij 3 terroristen zijn gedood en helemaal niemand er verder iets van gemerkt heeft?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat moordcommando blijkt dus inderdaad een schending van het oorlogsrecht te zijn.
Dit zou een schending van artikel 18 en 19 zijn inderdaad. De vraag is eerder in hoeverre het oorlogsrecht van toepassing is gezien Hamas geen strijdende partij in de traditionele zin is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat moordcommando blijkt dus inderdaad een schending van het oorlogsrecht te zijn.
Bedankt voor het posten, ook erg interessant is om te lezen dat deze man al jaren aan de bel trekt aangaande de malversaties van UNRWA.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Omdat de terroristische organisatie Hamas zich in dat gebied schuilhoudt en vanuit dat gebied opereert?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Waarom heet dit topic eigen oorlog tegen Hamas? Het zijn de Palestijnen of Palaistina die worden gebombardeerd en meer van zulks.
Schuilhouden in kelders. Hamas had voor de Palestijnen ook schuilkelders kunnen bouwen net zoals de Isralisch. Alleen past dat niet in het plaatje.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
Omdat de terroristische organisatie Hamas zich in dat gebied schuilhoudt en vanuit dat gebied opereert?
Zonder Hamas geen bombardementen en meer van zulks op Palestijnen of Palestijns grondgebied.
Het is niet moeilijk.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Waarom heet dit topic eigen oorlog tegen Hamas? Het zijn de Palestijnen of Palaistina die worden gebombardeerd en meer van zulks.
Maakt denk ik niet uit. Isral is de partij die het oorlogsrecht in acht dient te houden, Hamas niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zou een schending van artikel 18 en 19 zijn inderdaad. De vraag is eerder in hoeverre het oorlogsrecht van toepassing is gezien Hamas geen strijdende partij in de traditionele zin is.
Eigenlijk zou je het oorlog tussen het Palestijnse volk (in Gaza) en Isral moeten noemen inderdaad. Het is niet zo dat omdat Hamas de leiding heeft in dat gebied dat het Palestijnse volk in Gaza er niets mee te maken heeft. Net zoals je ook niet zegt het oorlog tussen het IDF en de militaire tak van Hamas.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Dat ze die schurftige hond na snelrecht tegen de muur mogen zettenquote:There is no justification for the intentional killing, injuring, torture or kidnapping of civilians, using sexual violence against them, or launching rockets towards civilian targets.
But....
omdat israel niet tegen de palestijnse bevolking vecht. gaza is een hamas dictatuur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef aTypisch het volgende:
Een beetje volgens het volgende scenario?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:39 schreef Cuendillar het volgende:
Isral is de partij die het oorlogsrecht in acht dient te houden, Hamas niet.
Ik zei niet dat Isral zich er een moer van aan moet trekken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een beetje volgens het volgende scenario?
-Jullie mogen de tunnels niet opblazen want dan schade aan de oppervlakte!
-Jullie mogen de tunnels niet laten vollopen want dan schade onder de grond.
-Jullie mogen geen bommen gooien want onschuldige passanten
-Jullie mogen geen commandoraids doen want jurk dragen.
-Jullie mogen niet schieten op mensen in burgerkleding
-jullie mogen niet schieten op schutters in ambulances
-jullie mogen mensen niet dwingen te laten zien dat ze geen verborgen wapens bij zich hebben
etc?
Blijft weinig over voor Isral om zich te verdedigen op die manier.
Als de VS het machtigste en sterkste land ter wereld Al-Qaida, IS en andere terreurorganisaties niet kan uitschakelen lijkt het mij sterk dat Israel dit kan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zei niet dat Isral zich er een moer van aan moet trekken.![]()
Zij zijn degenen die weten wat nodig is om Hamas uit te schakelen.
Ze kunnen na deze oorlog heel goed een bijdrage doen aan het oorlogsrecht, over hoe je een terroristenorganisatie moet aanpakken met beperking van eigen verliezen en van burgers. Zeker als de terroristen zich moedwillig tussen de burgers begeven.
Als een Palestijn inwoner van Gaza om zich heen kijkt, zijn ontbijtbord op tilt, naar de kraan of een stopcontact kijkt en aan zijn vrienden of familieleden denkt is het mesjogge als hij denkt dat hij gestraft wordt?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
omdat israel niet tegen de palestijnse bevolking vecht. gaza is een hamas dictatuur.
maar ja, de palestijnen vinden waarschijnlijk wel dat zij tegen de israelische bevolking vechten, dus wat dat betreft heb je gelijk.
Vind je dit geen spraakmakende actie dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef egayalS het volgende:
Het AD heeft "oorlogsmisdaden" per ongeluk verkeerd beschreven als "spraakmakende acties"
[ twitter ]
1899, toe maar! Toen was het gebied nog 'gekoloniseerd' door de Ottomanen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef egayalS het volgende:
Mijn geschiedenis docent zei, "hoe je ook kijkt naar Isral, je kan niet ontkennen dat het een kolonie is van het westen".
Uiteraard heeft Isralische propaganda vandaag de dag als doel het verleden te herschrijven op een manier dat beter te verkopen is voor het jongere publiek. Ik bedoel de term "kolonisatie" was in het verleden geen vies woord. Daarom bezigen alle zionisten van het eerste uur vol trots over hun kolonisatie projecten in Palestina.
Voor Gen z is de term kolonialisme ondertussen wel een vies woord geworden. Dat is natuurlijk ook 1 van de redenen waarom Isral niet meer zo populair is bij de jongste Amerikanen itt de Boomer generatie.
En die meeting van afgelopen zaterdag van de zogenaamde Isralische extremisten waar zij vol trots hun plannen kenbaar maakten voor het verdrijven van de Palestijnen en het koloniseren van Gaza is dan ook helemaal niet raar of gek omdat het volledig in lijn is met het zionistische project sinds dag 1.
[ twitter ]
Als je mijn post fatsoenlijk zou lezen dan staat dat er in? Het ICJ heeft geconstateerd dat er dingen plaatsvinden die kunnen vallen onder genocide. Er moet worden uitgezocht of dat zo is, neemt tijd in beslag, mocht er genocide plaatsvinden duurt dat veel te lang, dus tussenvonnis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je verhaal is tamelijk onzinnig, wat waarschijnlijk komt omdat je geen onderscheid maakt tussen oorlogsmisdaden en genocide. Gras is groen, maar dat maakt nog niet alles wat groen is gras.
zeker wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een Palestijn inwoner van Gaza om zich heen kijkt, zijn ontbijtbord op tilt, naar de kraan of een stopcontact kijkt en aan zijn vrienden of familieleden denkt is het mesjogge als hij denkt dat hij gestraft wordt?
het is geen leugen. waarom denk jij dat het een leugen is?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:00 schreef egayalS het volgende:
Leugens op leugens op leugens op leugens ad infinitum.
Ik bedoel ik begrijp dat list en bedrog onderdeel is van oorlogsvoering, maar de Israelis zitten zo ontiegelijk veel leugens te verkondigen om vervolgens vrij snel debunked te worden. Dat kan toch geen succesvolle propaganda campagne genoemd worden? Maar misschien is hun doelgroep slechts de Isral adepten die elke scheet van de Isralische propaganda apparaat met alle liefde opsnuiven en niet zo zeer mensen die meer een neutrale houding hebben te overtuigen.
[ twitter ]
De VS heeft zowel Al-Queda als IS teruggebracht tot impotente haatclubjes.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als de VS het machtigste en sterkste land ter wereld Al-Qaida, IS en andere terreurorganisaties niet kan uitschakelen lijkt het mij sterk dat Israel dit kan.
quote:https://www.mydutchtimes.(...)rreur-uit-te-roeien/
Daarnaast is het niet bevestigd dat Hamas zich tussen burgers bevindt.
De VN is lid van Hamas.quote:Alleen Israel claimt dit terwijl de VN hier zeer kritisch op is.
Er zullen nog vele... oorlogsmisdaden... volgen. Tot alle Hamas-leden die Isral kan vinden zijn geliquideerd.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef egayalS het volgende:
Het AD heeft "oorlogsmisdaden" per ongeluk verkeerd beschreven als "spraakmakende acties"
[ twitter ]
Ik heb deze vraag zelf een aantal keer gesteld en ook anderen hem zien stellen maar nog geen enkel antwoord op gezien.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:44 schreef oblo het volgende:
Wat is precies de grove schending van het oorlogsrecht? Dat ze verkleed waren? Het verbod op perfidie?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:46 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag zelf een aantal keer gesteld en ook anderen hem zien stellen maar nog geen enkel antwoord op gezien.
Als het een dermate grove schending is moet toch vrij eenvoudig te omschrijven zijn zou je denken.
Ik heb daar niet zoveel fiducie in neequote:Op donderdag 1 februari 2024 15:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zeker wel.
en denk jij dat zij het geestelijke vermogen niet hebben om te concluderen dat het toch echt hamas is die deze ellende veroorzaakt?
Ik lees dat het gaat om schending van het verbod op perfidie. Dus je mag de tegenstander niet misleiden door je voor te doen als een beschermd persoon.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:46 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag zelf een aantal keer gesteld en ook anderen hem zien stellen maar nog geen enkel antwoord op gezien.
Als het een dermate grove schending is moet toch vrij eenvoudig te omschrijven zijn zou je denken.
Ja, die mening van jou is vrij neutraal ja. Jezus.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:00 schreef egayalS het volgende:
Ik bedoel ik begrijp dat list en bedrog onderdeel is van oorlogsvoering, maar de Israelis zitten zo ontiegelijk veel leugens te verkondigen om vervolgens vrij snel debunked te worden. Dat kan toch geen succesvolle propaganda campagne genoemd worden? Maar misschien is hun doelgroep slechts de Isral adepten die elke scheet van de Isralische propaganda apparaat met alle liefde opsnuiven en niet zo zeer mensen die meer een neutrale houding hebben te overtuigen.
Zoals Hamas ambulances gebruikt, zeg maar?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik lees dat het gaat om schending van het verbod op perfidie. Dus je mag de tegenstander niet misleiden door je voor te doen als een beschermd persoon.
Dus als je deze terroristen kapotbombardeert met een gerichte drone aanval of uitschakelt in uniform is dat geen probleem?
Ik neem aan dat ze o.a refereren aan de raid on Entebbe, idd een huzarenstukje. Van zoveel kunde en kwaliteit kunnen islamietjes alleen maar dromen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:57 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
En kleuterscholen. En ziekenhuizen, en de hele Gazastrookquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zoals Hamas ambulances gebruikt, zeg maar?
Als het oorlogsvoering was dan droeg Hamas en consorten uniformen en verstopten ze zich niet achter burgers, gebruikten ze burgers niet als zandzakken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:00 schreef egayalS het volgende:
[ twitter ]
Of het gappen van hun Snelboten die in Frankrijk aan de ketting waren gelegd, het kidnappen van Adolf Eichmann, de Liquidatie van de top van het Iraanse atoomprogramma, of de liquidatie van meneer Bull die Saddam van een superkanon voorzien wildequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze o.a refereren aan de raid on Entebbe, idd een huzarenstukje. Van zoveel kunde en kwaliteit kunnen islamietjes alleen maar dromen.
Operatie Babylon, het bombarderen van de kerncentrale van Saddam, never forget.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Of het gappen van hun Snelboten die in Frankrijk aan de ketting waren gelegd, het kidnappen van Adolf Eichmann, de Liquidatie van de top van het Iraanse atoomprogramma, of de liquidatie van meneer Bull die Saddam van een superkanon voorzien wilde
Denk je nu echt dat iemand hier op dit soort posts zit te wachten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:05 schreef egayalS het volgende:
Account van deze mizrahi joodse Israeli is interessant om te volgen.
I know life isn't what I've been sold when China is trying to stop a genocide and war America is fully committed to sustaining, while also grilling the CEO of a Chinese social media giant for excessive freedom of speech
(aka "I'm old enough to remember Americans mocking China for censorship and brutality, and not the other war around")
[ twitter ]
Het is in mijn opinie een zender. Een al te menselijk verschijnsel; veel mensen kunnen niet discussiren (of willen het berhaupt niet). Hij komt hier om zijn mening te uiten en om berichten te plaatsen die die mening onderbouwen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef pokkerdepok het volgende:
okee egayaIS reageert niet eens als ik iets over zn post zegt. nu al twee keer niet. zo wordt het wel heel erg irritant he, die twitter postjes van hem. is het een bot?
Zonde, om succesvol te communiceren moet je zowel zenden als ontvangen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het is in mijn opinie een zender. Een al te menselijk verschijnsel; veel mensen kunnen niet discussiren (of willen het berhaupt niet). Komt hier niet om te discussiren of om van gedachten te wisselen, maar om zijn mening te uiten en om berichten te plaatsen die die mening onderbouwen.
Van tijd tot tijd probeert hij het wel, dat is hem na te geven.
Maar sinds deze oorlog wordt helaas eens te meer duidelijk dat zijn mening allang bepaald is en dat niets ter wereld dat kan veranderen.
okee hij reageert dus wel af en toe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:31 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Het is in mijn opinie een zender. Een al te menselijk verschijnsel; veel mensen kunnen niet discussiren (of willen het berhaupt niet). Hij komt hier om zijn mening te uiten en om berichten te plaatsen die die mening onderbouwen.
Van tijd tot tijd probeert hij het wel, dat is hem na te geven.
Maar sinds deze oorlog wordt helaas eens te meer duidelijk dat zijn mening allang bepaald is en dat niets ter wereld dat kan veranderen.
Isral ziet ze wel zo, lijkt me. Als je ziet wat ze ondertussen aan een lijst met misdaden ze op hun naam hebben staan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit zou een schending van artikel 18 en 19 zijn inderdaad. De vraag is eerder in hoeverre het oorlogsrecht van toepassing is gezien Hamas geen strijdende partij in de traditionele zin is.
Je kan 10 hele goede punten op brengen en 1 met een foutje er in en hij zal alleen op die ene reageren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
okee hij reageert dus wel af en toe.
maar dan nog. kan de mod hier niet in de gaten houden dat het niet gewoon ene linkdump voor nepnieuws word? ik zie dat in andere forums wel gebeuren. als je iets post, moet je ook de discussie aan willen gaan, daar is dit hele forum voor bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |