abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212237360
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef egayalS het volgende:
Rutte: "Isral heeft het recht zich te verdedigen"

Meanwhile Isral in in de west bank:

[ twitter ]
Ik zal hem alvast maken. ‘ja maar Hamas’ en we kunnen weer vrolijk de andere kant opkijken

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 31-01-2024 15:28:35 ]
pi_212237425
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.

Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
Vurige betoog _O_

Heeft iemand screenshots van die telegram groep gezien? Ik ken er maar twee of drie, de unwatch site doet hier raar en ik zag zo snel het document nog niet op een andere site.

mbt Kaag. De woordvoerder van Amerikaanse Buitenlandse Zaken zei zeven dagen geleden ook al dat UNRWA onvervangbaar is en zeer goed werk levert. Die vent kan ook op dezelfde brandstapel
pi_212237466
In before boots on the ground.

quote:
Iran Warns It Will Retaliate After Biden Says He’s Decided How To Respond To Killing Of 3 U.S. Soldiers
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9
pi_212237482
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.

Uiteraard de enige democratie in de regio be like ;)

twitter

Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Isralische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.

En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.

Ik zal de strijd voor ons bestaan ​​als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212237506
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.

Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
Kaag is ook onderdeel van het probleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 15:24:40 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212237512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.

[ twitter ]

Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Isralische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.

En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.

Ik zal de strijd voor ons bestaan ​​als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212237597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kaag is ook onderdeel van het probleem.
Heb je dit zeker nog niet gelezen?

De waarheid over UNRWA toont de leugens van Sigrid Kaag
  woensdag 31 januari 2024 @ 15:37:03 #108
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_212237638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]

Jij ziet jezelf echt letterlijk als een keyboard warrior of niet?
  woensdag 31 januari 2024 @ 15:46:37 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212237769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef byah het volgende:
In before boots on the ground.
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9
Nee, iran heeft vandaag nogal obligaat gezegd dat ze voor de rest ook geen mot willen.

En dat is ook precies wat je tegen appeasers moet zeggen.

En binnen enkele dagen blazen ze weer een VS basis ergens in het MO op.

En dan: repeat.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_212237795
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:32 schreef Mylene het volgende:

[..]
Heb je dit zeker nog niet gelezen?

De waarheid over UNRWA toont de leugens van Sigrid Kaag
Ja die had ik al gezien. Ze liegt dat ze barst.
pi_212238306
quote:
Vermoedelijk explosief bij Isralische ambassade Zweden, object vernietigd
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-75097164

Bij de Isralische ambassade in de Zweedse hoofdstad Stockholm is een vermoedelijk explosief gevonden. Landelijke media melden dat het object inmiddels is vernietigd door de explosieven opruimingsdienst. Volgens een verslaggever van TV4 was er een knal te horen.

Medewerkers van de ambassade deden de vondst rond 13.00 uur. Vervolgens is de politie ingeschakeld, die in groten getale was uitgerukt. Onder meer met honden is het terrein van de ambassade doorzocht.

De Zweedse omroep SVT meldt dat er een versperring met zandzakken is opgeworpen. Het onderzoek loopt nog naar wat er precies is gebeurd en hoelang het veronderstelde explosief bij het pand lag.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212238312
Most moral army in the world be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212238561
Nog ff doorbijten jongens. We hebben Hamas op de knien :Y)

Hamas regroups in northern Gaza to prepare new offensive

Militant Palestinian group begins to rebuild system of governance in north after being driven out by Israeli forces

Hamas militants have returned to northern Gaza, where they are mobilising against Israeli forces and rebuilding a system of governance, aid officials, Gaza residents, analysts and Israeli officials say.

Elsewhere in Gaza, Hamas administrators and police maintain firm control of the south, where much of the population is concentrated, though civil order is breaking down in central regions.

The apparent resurgence of Hamas in areas seized and cleared by Israeli troops during the nearly four-month offensive underlines the difficulties Benjamin Netanyahu faces in meeting his pledge to “crush” the militant group.

Eyal Hulata, who until January 2023 was the head of Israel’s national security council, said: “We are hearing more, unfortunately, of the recovery of [an] insurgency in both central and northern Gaza … We’re hearing more and more that Hamas are doing policing in northern Gaza and governing trade, and that is a very bad outcome.”

Michael Milstein of the Institute for National Security Studies, a Tel Aviv-based thinktank, said Hamas had re-established control in parts of Gaza that the Israel Defense Forces seized after bloody fighting last year.

https://www.theguardian.c(...)n-gaza-new-offensive
-Rabia Al-Basri
pi_212238593
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
... what?

Nee, echt. Waar gaat dit over? :?
Intolerant voor intolerantie
pi_212238660
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:30 schreef egayalS het volgende:
Nog ff doorbijten jongens. We hebben Hamas op de knien :Y)

Hamas regroups in northern Gaza to prepare new offensive

Militant Palestinian group begins to rebuild system of governance in north after being driven out by Israeli forces

Hamas militants have returned to northern Gaza, where they are mobilising against Israeli forces and rebuilding a system of governance, aid officials, Gaza residents, analysts and Israeli officials say.

Elsewhere in Gaza, Hamas administrators and police maintain firm control of the south, where much of the population is concentrated, though civil order is breaking down in central regions.

The apparent resurgence of Hamas in areas seized and cleared by Israeli troops during the nearly four-month offensive underlines the difficulties Benjamin Netanyahu faces in meeting his pledge to “crush” the militant group.

Eyal Hulata, who until January 2023 was the head of Israel’s national security council, said: “We are hearing more, unfortunately, of the recovery of [an] insurgency in both central and northern Gaza … We’re hearing more and more that Hamas are doing policing in northern Gaza and governing trade, and that is a very bad outcome.”

Michael Milstein of the Institute for National Security Studies, a Tel Aviv-based thinktank, said Hamas had re-established control in parts of Gaza that the Israel Defense Forces seized after bloody fighting last year.

https://www.theguardian.c(...)n-gaza-new-offensive
Ah, The Guardian. :Y :')

Verder niet zo bijzonder. Die lui zullen wel blij zijn dat ze weer kunnen ademhalen na een paar maanden in hun tunnels opgesloten te hebben gezeten!

Maar waar de ratten zijn, daar moet de kat naartoe. Dus dit zal het spelletje wel worden.

Hopelijk maakt zeewater dat spelletje wat minder lang.
pi_212238969
quote:
5s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... what?

Nee, echt. Waar gaat dit over? :?
Tja, niemand die het weet, ik denk Slayage zelf ook niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212239130
quote:

[ twitter ]
Maar de "vrijheidsstrijders" zijn er ook niet meer zo populair. Wat nu?

twitter
pi_212239185
quote:

[ twitter ]
Eerst afwachten of de vertaling een beetje klopt.
En als t klopt, dan: maar Hamas
En als dat niet werkt dan de ander beschuldigen van antisemitisme.
pi_212239391
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Aether het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat daar camera's hangen en 24 uur per dag actieve beveiliging is.
pi_212239404
quote:

[ twitter ]
Je be like plaat blijft hangen. :O
pi_212239891
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 17:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je be like plaat blijft hangen. :O
Speciaal voor jou nog een :*

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212240241
twitter

(lol)
pi_212240321
Als Isral Hamas nou de tyfus bombardeerd en Iran vervolgens Isral waarna de VS weer Iran aanpakt. Dan hebben we een geenstaat oplossing en zijn we verlost van Iran.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212240434
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Als Isral Hamas nou de tyfus bombardeerd en Iran vervolgens Isral waarna de VS weer Iran aanpakt. Dan hebben we een geenstaat oplossing en zijn we verlost van Iran.
zieke gek
pi_212240534
twitter
  woensdag 31 januari 2024 @ 19:21:24 #127
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_212240546
Heerlijke naeve generatie Z journalistiek weer bij de Volkskrant

twitter

En dan gauw na kritiek er "vrijwel zeker" bij zetten

Pfffff
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212241046
quote:
'VS plant wekenlange luchtaanvallen tegen Iraanse doelen in regio'
https://nos.nl/collectie/(...)men-gevonden-in-gaza

De VS werkt aan een plan om de dood van drie Amerikaanse militairen in Jordani te wreken. Functionarissen zeggen tegen NBC News dat er een "campagne" van luchtaanvallen aankomt, die mogelijk weken zal duren.

Behalve bombardementen worden er ook cyberaanvallen verwacht, zegt de Amerikaanse nieuwszender. Het doelwit van de luchtaanvallen worden pro-Iraanse milities in bijvoorbeeld Irak en Syri, maar ook in andere landen in de regio. Iran zelf wordt niet aangevallen, zo zeggen de anonieme bronnen. Het risico op escalatie wordt daarvoor te hoog geacht.
pi_212241118
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:20 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt als een bullshit claim. Er waren duizenden terroristen die door de grens braken, twee duizend uitgeschakeld, en nu zou om de zoveel huizen iets gevonden zijn wat toen verifieerbaar uit Isral zou zijn gestolen? En in het centrum van de terroristen in noord Gaza niet zulke verhalen? BS
pi_212241229
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:21 schreef Molo het volgende:

[ twitter ]

Pfffff
Hoogleraar Marten Zwanenburg is een mongool die niet weet waar hij het over heeft? Hoe zit het dan wel, volgens jou.

Ik lees niks over Jenin in gebied A, dus dat zal wel geen rol spelen
pi_212241299
Espaa and Ireland be like, Wij kruipen niet in de hol van Biden _O_

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212241333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Oftewel het is helemaal symbolisch. De proxies bereiden zich er op voor en feitelijk gebeurd er niet zo veel. Mja, het escaleert dan natuurlijk niet, wat Biden ook wil.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212241352
quote:

[ twitter ]

Pfffff
Dat moordcommando blijkt dus inderdaad een schending van het oorlogsrecht te zijn.
Dit, dus.
pi_212241361
quote:

[ twitter ]

Pfffff
Tja, dit krijg je als je een stel activistisch ingestelde en progressief linkse Gen Z-ers, je redactie laat runnen.
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 20:05 schreef egayalS het volgende:
Espaa be like, Wij kruipen niet in de hol van Biden _O_

[ twitter ]
En dit is dan weer het gevolg van een radicaal linkse regering. Spanje is op deze manier eigenlijk gewoon medeplichtig aan Islamtisch en antisemitisch terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212241650
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2024 20:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit krijg je als je een stel activistisch ingestelde en progressief linkse Gen Z-ers, je redactie laat runnen.
[..]
En dit is dan weer het gevolg van een radicaal linkse regering. Spanje is op deze manier eigenlijk gewoon medeplichtig aan Islamtisch en antisemitisch terrorisme.
en waar ben jij medeplichtig aan vind je? als internetactivist

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2024 20:28:10 ]
pi_212241723
quote:

Que?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212241840
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2024 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Que?
Miljoenen overmaken aan een 'vluchtelingenorganisatie' die banden heeft Hamas, dan kunnen we langzaam spreken over medeplichtigheid. Het is niet voor niets dat vele landen nu hun financiering richting deze organisatie hebben stopgezet.
  woensdag 31 januari 2024 @ 21:38:14 #139
6484 ExTec
pi_212242559
quote:

[ twitter ]
[ twitter ]
Ik hoor net dat bepaalde orders voor gouden kranen toch niet geannuleerd worden.
pi_212242835
quote:

[ twitter ]
[ twitter ]
Moeten zij weten. Wat doen Zuid-Afrika en Iran? Die staan op $173.000 en $0.
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 22:21:19 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212243158
quote:

[ twitter ]

Pfffff
lijkt me gewoon feitelijk waar, kan het verder niet lezen maar volgens mij is het een flinke schending van het oorlogsrecht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212243342
quote:

[ twitter ]

Pfffff
Goed verhaal, stevige onderbouwing.

Gaat Isral niets mee doen. :D
  woensdag 31 januari 2024 @ 22:42:04 #143
6484 ExTec
pi_212243415
Pro-palies:

quote:
ISRAEL MOET DOELGERICHTER HAMAS AANPAKKEN. AL DIE ZIELIGE PALIE-BURGERS! :'(
Israel, pakt, zeer doelgericht 3 hamas terroristen aan.

Pro-palies:

quote:
WAT? SCHENDING VAN HET OORLOGSRECHT, BLA! :(
:z
  woensdag 31 januari 2024 @ 22:44:59 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212243445
quote:

[..]
[..]
Je zou toch zeggen dat de Spanjaarden sinds de reconquista wel wijzer zouden moeten zijn, of op zijn minst dan sinds de terreur aanslagen in Madrid.

En om de onbenullen of opzettelijke apologeten en ontkenners voor te zijn, deze dus, 191 doden en meer dan 2000 gewonden
https://nl.m.wikipedia.or(...)rid_op_11_maart_2004
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 31 januari 2024 @ 23:04:42 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212243641
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Tijd voor regime change in Iran.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212243802
quote:

[ twitter ]

Pfffff
En uiteraard is Arnoud van Doorn ook in die tweet aanwezig om een potje te janken. :')
pi_212243890
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat moordcommando blijkt dus inderdaad een schending van het oorlogsrecht te zijn.
Terroristen kunnen zich niet beroepen op oorlogsrecht. Spec Ops zijn in de loop van de geschiedenis talloze malen uitgevoerd in burgerkleding of in het uniform van de tegenstander, daar kun je dit ook onder scharen. Wilde je de ontvoering van Adolf Eichmann in Buenos Aires uitgevoerd door Mossad agenten in burger ook schending van het oorlogsrecht noemen? had je liever gezien dat ze het hele ziekenhuis hadden opgeblazen inplaats van deze gerichte actie die hooguit 10 minuten heeft geduurd, waarbij 3 terroristen zijn gedood en helemaal niemand er verder iets van gemerkt heeft?
pi_212245005
Misschien moet Zuid-Afrika even een klacht indienen of zo. Of is het Brazili z'n beurt?
pi_212245150
twitter
  donderdag 1 februari 2024 @ 08:21:17 #150
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_212245364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 20:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit zou een schending van artikel 18 en 19 zijn inderdaad. De vraag is eerder in hoeverre het oorlogsrecht van toepassing is gezien Hamas geen strijdende partij in de traditionele zin is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')