abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212237360
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:12 schreef egayalS het volgende:
Rutte: "Israël heeft het recht zich te verdedigen"

Meanwhile Israël in in de west bank:

[ twitter ]
Ik zal hem alvast maken. ‘ja maar Hamas’ en we kunnen weer vrolijk de andere kant opkijken

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 31-01-2024 15:28:35 ]
pi_212237425
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.

Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
Vurige betoog _O_

Heeft iemand screenshots van die telegram groep gezien? Ik ken er maar twee of drie, de unwatch site doet hier raar en ik zag zo snel het document nog niet op een andere site.

mbt Kaag. De woordvoerder van Amerikaanse Buitenlandse Zaken zei zeven dagen geleden ook al dat UNRWA onvervangbaar is en zeer goed werk levert. Die vent kan ook op dezelfde brandstapel
pi_212237466
In before boots on the ground.

quote:
Iran Warns It Will Retaliate After Biden Says He’s Decided How To Respond To Killing Of 3 U.S. Soldiers
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9
pi_212237482
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.

Uiteraard de enige democratie in de regio be like ;)

twitter

Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Israëlische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.

En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.

Ik zal de strijd voor ons bestaan ​​als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212237506
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 14:53 schreef Mylene het volgende:
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.

Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
Kaag is ook onderdeel van het probleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 15:24:40 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212237512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:
Dit is dus wat er gebeurt wanneer een maatschappij helemaal op is gegaan in een genocidale psychose.

[ twitter ]

Mijn grondwettelijke plicht ligt tegenover de Israëlische samenleving en al haar inwoners, niet tegenover een regering waarvan de leden en haar coalitie oproepen tot etnische zuivering en zelfs daadwerkelijke genocide. Zij zijn degenen die het land en de mensen pijn hebben gedaan, zij zijn degenen die Zuid-Afrika ertoe hebben gebracht zich naar Den Haag te wenden, niet ik en mijn vrienden.

En wanneer de overheid optreedt tegen de samenleving, de staat en haar burgers, vooral wanneer zij hen opoffert en in hun naam misdaden begaat op het altaar van het behoud van haar bestaan, is het mijn recht en zelfs mijn plicht om hiervoor te waarschuwen en alles te doen wat ik kan. binnen de wet om het te stoppen.

Ik zal de strijd voor ons bestaan ​​als morele samenleving niet opgeven. Dit is het ware patriottisme: geen wraakoorlogen en oproepen tot uitroeiing, geen onnodig bloedvergieten en geen opoffering van ontvoerde burgers en soldaten in valse oorlogen.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212237597
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kaag is ook onderdeel van het probleem.
Heb je dit zeker nog niet gelezen?

De waarheid over UNRWA toont de leugens van Sigrid Kaag
  woensdag 31 januari 2024 @ 15:37:03 #108
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_212237638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:21 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]

Jij ziet jezelf echt letterlijk als een keyboard warrior of niet?
  woensdag 31 januari 2024 @ 15:46:37 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212237769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:19 schreef byah het volgende:
In before boots on the ground.
[..]
https://www.forbes.com/si(...)ded/?sh=3cc328f86fc9
Nee, iran heeft vandaag nogal obligaat gezegd dat ze voor de rest ook geen mot willen.

En dat is ook precies wat je tegen appeasers moet zeggen.

En binnen enkele dagen blazen ze weer een VS basis ergens in het MO op.

En dan: repeat.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_212237795
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 15:32 schreef Mylene het volgende:

[..]
Heb je dit zeker nog niet gelezen?

De waarheid over UNRWA toont de leugens van Sigrid Kaag
Ja die had ik al gezien. Ze liegt dat ze barst.
pi_212238306
quote:
Vermoedelijk explosief bij Israëlische ambassade Zweden, object vernietigd
https://nos.nl/collectie/(...)E-container-75097164

Bij de Israëlische ambassade in de Zweedse hoofdstad Stockholm is een vermoedelijk explosief gevonden. Landelijke media melden dat het object inmiddels is vernietigd door de explosieven opruimingsdienst. Volgens een verslaggever van TV4 was er een knal te horen.

Medewerkers van de ambassade deden de vondst rond 13.00 uur. Vervolgens is de politie ingeschakeld, die in groten getale was uitgerukt. Onder meer met honden is het terrein van de ambassade doorzocht.

De Zweedse omroep SVT meldt dat er een versperring met zandzakken is opgeworpen. Het onderzoek loopt nog naar wat er precies is gebeurd en hoelang het veronderstelde explosief bij het pand lag.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212238312
Most moral army in the world be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212238561
Nog ff doorbijten jongens. We hebben Hamas op de knieën :Y)

Hamas regroups in northern Gaza to prepare new offensive

Militant Palestinian group begins to rebuild system of governance in north after being driven out by Israeli forces

Hamas militants have returned to northern Gaza, where they are mobilising against Israeli forces and rebuilding a system of governance, aid officials, Gaza residents, analysts and Israeli officials say.

Elsewhere in Gaza, Hamas administrators and police maintain firm control of the south, where much of the population is concentrated, though civil order is breaking down in central regions.

The apparent resurgence of Hamas in areas seized and cleared by Israeli troops during the nearly four-month offensive underlines the difficulties Benjamin Netanyahu faces in meeting his pledge to “crush” the militant group.

Eyal Hulata, who until January 2023 was the head of Israel’s national security council, said: “We are hearing more, unfortunately, of the recovery of [an] insurgency in both central and northern Gaza … We’re hearing more and more that Hamas are doing policing in northern Gaza and governing trade, and that is a very bad outcome.”

Michael Milstein of the Institute for National Security Studies, a Tel Aviv-based thinktank, said Hamas had re-established control in parts of Gaza that the Israel Defense Forces seized after bloody fighting last year.

https://www.theguardian.c(...)n-gaza-new-offensive
-Rabia Al-Basri
pi_212238593
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:15 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
... what?

Nee, echt. Waar gaat dit over? :?
Intolerant voor intolerantie
pi_212238660
quote:
6s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:30 schreef egayalS het volgende:
Nog ff doorbijten jongens. We hebben Hamas op de knieën :Y)

Hamas regroups in northern Gaza to prepare new offensive

Militant Palestinian group begins to rebuild system of governance in north after being driven out by Israeli forces

Hamas militants have returned to northern Gaza, where they are mobilising against Israeli forces and rebuilding a system of governance, aid officials, Gaza residents, analysts and Israeli officials say.

Elsewhere in Gaza, Hamas administrators and police maintain firm control of the south, where much of the population is concentrated, though civil order is breaking down in central regions.

The apparent resurgence of Hamas in areas seized and cleared by Israeli troops during the nearly four-month offensive underlines the difficulties Benjamin Netanyahu faces in meeting his pledge to “crush” the militant group.

Eyal Hulata, who until January 2023 was the head of Israel’s national security council, said: “We are hearing more, unfortunately, of the recovery of [an] insurgency in both central and northern Gaza … We’re hearing more and more that Hamas are doing policing in northern Gaza and governing trade, and that is a very bad outcome.”

Michael Milstein of the Institute for National Security Studies, a Tel Aviv-based thinktank, said Hamas had re-established control in parts of Gaza that the Israel Defense Forces seized after bloody fighting last year.

https://www.theguardian.c(...)n-gaza-new-offensive
Ah, The Guardian. :Y :')

Verder niet zo bijzonder. Die lui zullen wel blij zijn dat ze weer kunnen ademhalen na een paar maanden in hun tunnels opgesloten te hebben gezeten!

Maar waar de ratten zijn, daar moet de kat naartoe. Dus dit zal het spelletje wel worden.

Hopelijk maakt zeewater dat spelletje wat minder lang.
Intolerant voor intolerantie
pi_212238969
quote:
5s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:31 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
... what?

Nee, echt. Waar gaat dit over? :?
Tja, niemand die het weet, ik denk Slayage zelf ook niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212239130
quote:

[ twitter ]
Maar de "vrijheidsstrijders" zijn er ook niet meer zo populair. Wat nu?

twitter
pi_212239185
quote:

[ twitter ]
Eerst afwachten of de vertaling een beetje klopt.
En als t klopt, dan: maar Hamas
En als dat niet werkt dan de ander beschuldigen van antisemitisme.
pi_212239391
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:14 schreef Aether het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat daar camera's hangen en 24 uur per dag actieve beveiliging is.
pi_212239404
quote:

[ twitter ]
Je be like plaat blijft hangen. :O
pi_212239891
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 17:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je be like plaat blijft hangen. :O
Speciaal voor jou nog een :*

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212240241
twitter

(lol)
pi_212240321
Als Israël Hamas nou de tyfus bombardeerd en Iran vervolgens Israël waarna de VS weer Iran aanpakt. Dan hebben we een geenstaat oplossing en zijn we verlost van Iran.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212240434
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Discombobulate het volgende:
Als Israël Hamas nou de tyfus bombardeerd en Iran vervolgens Israël waarna de VS weer Iran aanpakt. Dan hebben we een geenstaat oplossing en zijn we verlost van Iran.
zieke gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')