abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212225339
twitter

16 begraafplaatsen gesloopt

CNN kwam gisteren ook al met een item over neergeschoten Palestijnen die een witte vlag droegen.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 16:15:13 #52
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212225470
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mee eens en ik zal er geen traan om laten maar hij heeft gelijk dat je gewonde soldaten in een ziekenhuis niet mag aanvallen.

Nu is natuurlijk wel een punt dat het niet geldt voor mensen die wel vechten maar geen uniform dragen.

Niettemin geen handige actie.
Gewoon een intelligence opdracht, niet fraai om te zien maar dat is een geheime diensten opdracht en geen open en blote oorlog

Geen handige actie, klopt ook helemaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 30 januari 2024 @ 16:16:26 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212225485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:34 schreef pokkerdepok het volgende:
https://www.jpost.com/israel-hamas-war/article-784307
[..]
artikel over wat israel doet om burgerdoden te voorkomen.
Prima, ga zo door
  dinsdag 30 januari 2024 @ 16:16:49 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212225493
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:45 schreef oblo het volgende:

[..]
Gelukkig waren het geen gewonde soldaten.
Check
pi_212225541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef Mylene het volgende:

[..]
Hier een getuige <knip> Schmale te benoemen.

[ afbeelding ]

[ twitter ]
Nou, we gaan rustig de reactie van Ronald-Koeman afwachten, waarin hij je bedankt voor deze informatie en zijn mening heeft bijgesteld. :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Cuendillar op 30-01-2024 16:29:21 ]
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 30 januari 2024 @ 16:22:29 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212225560
quote:

[..]
Hier een getuige van iemand die er heeft gewerkt, die van de hoed en de rand weet.

UNRWA-directeur Matthias Schmale uit de Gazastrook gezet

UNRWA-directeur van Gaza Matthias Schmale is uit Gaza gezet, omdat hij op de Israëlische televisie heeft gezegd heeft dat de bombardementen van de Israëlische luchtmacht tijdens de gevechten met Hamas uiterst nauwkeurig waren.

Schmale bevestigde in het interview bovendien dat er tijdens de gevechten en direct daarna geen gebrek aan voedsel, water of medicijnen was in de Gazastrook omdat Israël de grensovergangen deels had opengehouden.

De uitspraken van de UNRWA directeur in Gaza hebben tot verontwaardiging geleid bij Palestijnse groeperingen en hun aanhangers. Bij zijn kantoor werden dagenlang massale demonstraties gehouden, waarin hij opgeroepen werd om te vertrekken.

Schmale haastte zich om zijn verontschuldigingen aan te bieden en beweerde dat zijn uitspraken uit hun verband waren gerukt en in het voordeel van Israël waren gemanipuleerd. Maar van Hamas kregen hij en zijn plaatsvervanger David de Bold het dringende advies de Gazastrook te verlaten en werden zij tot persona non grata verklaard.

De Palestijnse terreur organisaties hebben UNRWA-commissaris-generaal Philip Lazzarini inmiddels gevraagd om een plaatsvervanger voor Schmale te benoemen.

[ afbeelding ]

[ twitter ]
Is wel 3 jaar terug
pi_212225564
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

CNN kwam gisteren ook al met een item over neergeschoten Palestijnen die een witte vlag droegen.
Hamas command center found under cemetery

Alstu :)

-edit- linkfix

[ Bericht 3% gewijzigd door Cuendillar op 30-01-2024 17:01:18 ]
pi_212225682
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]

pi_212225714
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:23 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Hamas command center found under cemetery
https://nationalpost.com/(...)found-under-cemetery

Alstu :)
Doet t niet :(
Had je het item van CNN gezien?
pi_212225734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:33 schreef Mylene het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het plaatje de werkelijkheid weergeeft en niet zoals bij Al Shifa en de andere ziekenhuizen die vooraf ook allemaal toegang tot de tunnels zouden hebben
pi_212225782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:45 schreef oblo het volgende:

[..]
Gelukkig waren het geen gewonde soldaten.
Mocht dat waar zijn dan hebben jullie gelijk.
Maar dat haalde ik zo snel niet uit het verhaal.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212225864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mocht dat waar zijn dan hebben jullie gelijk.
Maar dat haalde ik zo snel niet uit het verhaal.
Het waren leden van hamas en de islamic jihad
  dinsdag 30 januari 2024 @ 16:53:57 #63
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212225933
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 15:07 schreef egayalS het volgende:
Tja. Niks schokkends. Niks nieuws. Luttele uren na de ICJ uitspraak, waarop de Amerikanen en hun minions hun totale minachting voor het internationale recht rn voor de genocide conventies Kenbaar maakten

Westerse post hypocrisie wereld be like this is fine

[ twitter ]
[ twitter ]
Triest dat men drie gerichte eliminaties van terroristen ziet als moord en doodslag, maar ik wed dat men over de aanvallen van 7 Oktober zegt, ja maar Israel...
De aanvallen van 7 Oktober waren het gevolg van "Apartheid die geweld veroorzaakt" volgens Varoufakis
pi_212226059
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Doet t niet :(
Had je het item van CNN gezien?
Nee, maar dat gaat over een ander onderwerp. Bovendien hebben we daar al over gepraat toen de drie ontsnapte gijzelaars werden gedood.
pi_212226105
quote:

[..]
Hier een getuige van iemand die er heeft gewerkt, die van de hoed en de rand weet.

UNRWA-directeur Matthias Schmale uit de Gazastrook gezet

UNRWA-directeur van Gaza Matthias Schmale is uit Gaza gezet, omdat hij op de Israëlische televisie heeft gezegd heeft dat de bombardementen van de Israëlische luchtmacht tijdens de gevechten met Hamas uiterst nauwkeurig waren.

Schmale bevestigde in het interview bovendien dat er tijdens de gevechten en direct daarna geen gebrek aan voedsel, water of medicijnen was in de Gazastrook omdat Israël de grensovergangen deels had opengehouden.

De uitspraken van de UNRWA directeur in Gaza hebben tot verontwaardiging geleid bij Palestijnse groeperingen en hun aanhangers. Bij zijn kantoor werden dagenlang massale demonstraties gehouden, waarin hij opgeroepen werd om te vertrekken.

Schmale haastte zich om zijn verontschuldigingen aan te bieden en beweerde dat zijn uitspraken uit hun verband waren gerukt en in het voordeel van Israël waren gemanipuleerd. Maar van Hamas kregen hij en zijn plaatsvervanger David de Bold het dringende advies de Gazastrook te verlaten en werden zij tot persona non grata verklaard.

De Palestijnse terreur organisaties hebben UNRWA-commissaris-generaal Philip Lazzarini inmiddels gevraagd om een plaatsvervanger voor Schmale te benoemen.

[ afbeelding ]

[ twitter ]
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:20 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Nou, we gaan rustig de reactie van Ronald-Koeman afwachten, waarin hij je bedankt voor deze informatie en zijn mening heeft bijgesteld. :)
Een bericht uit 2021 ( :')!) met een voorbeeld dat er weleens precisieaanvallen zijn uitgevoerd en er weleens water en voedsel door is gelaten. Hou op met me.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212226113
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 14:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jouw beeld van wat genocide is is nogal beperkt. Jij bent waarschijnlijk zo iemand die denkt dat zolang het totale aantal Palestijnen op de aardbol niet afneemt er geen sprake van genocide kan zijn :O
Het begrip genocide is zo strikt omschreven dat het absurd is dat het in deze discussie wordt gebruikt. Het probleem is dus eerdere dat jij het zonder goede aanleiding gebruikt dan dat hij genocide beperkt opvat.
pi_212226183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Het begrip genocide is zo strikt omschreven dat het absurd is dat het in deze discussie wordt gebruikt. Het probleem is dus eerdere dat jij het zonder goede aanleiding gebruikt dan dat hij genocide beperkt opvat.
Ah ja, vandaar dat de ICJ de genocide-claim van Zuid Afrika niet als onzin heeft afgedaan en allerlei dingen heeft opgelegd aan Israël in hun voorlopige oordeel. Duidelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_212226224
Biden heeft laten zien dat hij de belangen van Israël belangrijker vindt dan de belangen van het land waar hij president van is.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212226266
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:16 schreef egayalS het volgende:
Biden heeft laten zien dat hij de belangen van Israël belangrijker vindt dan de belangen van het land waar hij president van is.

[ twitter ]
Want? Wat voor last heeft Amerika ervan?
pi_212226392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Een bericht uit 2021 ( :')!)
Dat is niet relevant.
quote:
met een voorbeeld dat er weleens precisieaanvallen zijn uitgevoerd en er weleens water en voedsel door is gelaten. Hou op met me.
En daarmee is je ongelijk aangetoond. Daarom ga je nu je mening wijzigen, want zo volwassen ben je. Ja, toch? :)
pi_212226465
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ah ja, vandaar dat de ICJ de genocide-claim van Zuid Afrika niet als onzin heeft afgedaan en allerlei dingen heeft opgelegd aan Israël in hun voorlopige oordeel. Duidelijk.
De ICJ heeft de claim van Zuid Afrika niet als onzin heeft afgedaan omdat het volgens de gehanteerde definitie van het ICJ geen onzin is. Echter is hun term definitie van genocide is zeer wijd omschreven en vooral toepasbaar op twee partijen die volgens de Geneva conventie manier vechten.

Hamas vecht niet volgens die manier maar verschuilt zich achter burgers, onder ziekenhuizen, scholen en zit bovendien in een zeer dicht bevolkt gebied. Dat houdt in dat elke vorm van militair ingrijpen in Gaza de burgers hard raakt. Zodra Israël bijvoorbeeld een ziekenhuis binnentrekt om bij Hamas te komen dat direct de gezondheidszorg voor velen burgers schaadt en daarmee volgens de gehanteerde definitie van ICJ als mogelijk bewijs voor genocide kan worden gezien.

Of dat militair ingrijpen ook genocide is moet worden uitgezocht, maar dat vergt tijd en mocht er daadwerkelijk genocide plaatsvinden heeft de bevolking die tijd niet. Vandaar het tussenvonnis. Het is verder geen enkele indicatie dat er genocide plaatsvind in Gaza.
pi_212226496
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:16 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
echt totaal nutteloze post dit
pi_212226614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
echt totaal nutteloze post dit
Vind ik niet; het geeft een kijkje in de anti-Israël keuken. Hoe het daar werkt, hoe die mensen reageren.

Het is tevens een blik op wat daarachter kan liggen: die afschuwelijke haat.

Wij hebben ons als maatschappij ooit voorgenomen om die haat nooit meer te tolereren, maar de waarheid is dat we niet meer weten hoe het eruit ziet.
pi_212226973
Ik vraag me serieus af waarom links Nederland zo antisemitisch is. Het begint er echt voor te zorgen dat ik me schaam voor dit land.
pi_212227016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
De enige vraag die het ICJ heeft beantwoord is of Zuid-Afrika partij is in een genocide aanklacht. Over de inhoud heeft het hof niet meer gezegd dat er publieke figuren in Israel zijn die foute dingen hebben gezegd. Daaruit is door het Hof de enige conclusie getrokken dat Israël is herinnerd aan de verplichtingen die volgen uit het internationale recht. Verder helemaal niks.
pi_212227046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
De ICJ heeft de claim van Zuid Afrika niet als onzin heeft afgedaan omdat het volgens de gehanteerde definitie van het ICJ geen onzin is. Echter is hun term definitie van genocide is zeer wijd omschreven en vooral toepasbaar op twee partijen die volgens de Geneva conventie manier vechten.

Hamas vecht niet volgens die manier maar verschuilt zich achter burgers, onder ziekenhuizen, scholen en zit bovendien in een zeer dicht bevolkt gebied. Dat houdt in dat elke vorm van militair ingrijpen in Gaza de burgers hard raakt. Zodra Israël bijvoorbeeld een ziekenhuis binnentrekt om bij Hamas te komen dat direct de gezondheidszorg voor velen burgers schaadt en daarmee volgens de gehanteerde definitie van ICJ als mogelijk bewijs voor genocide kan worden gezien.

Of dat militair ingrijpen ook genocide is moet worden uitgezocht, maar dat vergt tijd en mocht er daadwerkelijk genocide plaatsvinden heeft de bevolking die tijd niet. Vandaar het tussenvonnis. Het is verder geen enkele indicatie dat er genocide plaatsvind in Gaza.
Je verhaal is tamelijk onzinnig, wat waarschijnlijk komt omdat je geen onderscheid maakt tussen oorlogsmisdaden en genocide. Gras is groen, maar dat maakt nog niet alles wat groen is gras.
pi_212227047
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:53 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Vind ik niet; het geeft een kijkje in de anti-Israël keuken. Hoe het daar werkt, hoe die mensen reageren.

Wij hebben ons als maatschappij ooit voorgenomen om die haat nooit meer te tolereren, maar de waarheid is dat we niet meer weten hoe het eruit ziet.
De aversie richting alle moslims en buitenlanders vind een deel van de Nederlanders en Europeanen anders wel prima
pi_212227737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:27 schreef HiZ het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom links Nederland zo antisemitisch is. Het begint er echt voor te zorgen dat ik me schaam voor dit land.
het laat zien hoe effectief de palestijnse lobbie is. constant hameren ze op themas die activistisch links aanspreken, zoals onderdrukking, rebellie, underdog, en worden ze 'feiten' gevoed. dat israel dit en dat doet genocide pleegt, noem maar op. links nederland denkt dat ze iets zien wat anderen over het hoofd zien.
pi_212227875
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De aversie richting alle moslims en buitenlanders vind een deel van de Nederlanders en Europeanen anders wel prima
Aversie is geen haat.
pi_212228178
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
het laat zien hoe effectief de palestijnse lobbie is. constant hameren ze op themas die activistisch links aanspreken, zoals onderdrukking, rebellie, underdog, en worden ze 'feiten' gevoed. dat israel dit en dat doet genocide pleegt, noem maar op. links nederland denkt dat ze iets zien wat anderen over het hoofd zien.
Links en rechts denkt anders over straffen, vergelding en de omgang met anderen. Dat zie je in deze oorlog goed, links krijst dat er voor 7 oktober ook wel eens hommeles was en rechts vindt alles wat IDF doet geweldig
Beide zien iets wat de ander niet ziet
pi_212228707
Bevestiging dat tunnels zijn volgepompt met water
quote:
Israels Armee bestätigt Flutung von Hamas-Tunneln

Israel hat bestätigt, Tunnel der islamistischen Hamas geflutet zu haben. Ein Hamas-Anführer zeigte sich offen für Diskussionen über eine Waffenruhe - unter bestimmten Voraussetzungen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212229334
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 14:14 schreef oblo het volgende:
Walgelijke actie. Terroristen horen veilige zones te hebben. Als ze in een ziekenhuis zijn, liggen te slapen of op lunchpauze zijn dan horen ze gewoon veilig te zijn.
:D

Ze zijn echt veilig in een ziekenhuis hoor.... O-)
pi_212229341
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 19:22 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
Ik vind serieus links in Nederland even gevaarlijk als extreem rechts. Misschien nog wel erger omdat ze zwaar oververtegenwoordigd zijn in de media.
pi_212229348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:04 schreef Digi2 het volgende:
Bevestiging dat tunnels zijn volgepompt met water
[..]

Ik dacht dat ze daarmee al lang begonnen zouden zijn.
pi_212229513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:41 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze daarmee al lang begonnen zouden zijn.
Misschien wilden ze er 1st zeker van zijn dat zich in de tunnels geen gijzelaars bevinden voordat ze die volpompen met water. Als ze het met zeewater doen kan dat vergaande gevolgen hebben, zoals verzilting. Mjah, als ze er bijna niets meer kunnen verbouwen worden de palestijnen nog afhankelijker. Het zal mij niets verbazen als de ziekenhuizen en scholen straks op een strook permanent bezet door het IDF worden gebouwd en alle huidige ziekenhuizen en scholen vernietigd worden. Israel zal erop gebrand zijn deze buutplaatsen niet opnieuw te laten herrijzen is mijn vermoeden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212229625
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:27 schreef HiZ het volgende:
Is dat zo dan? De meeste Nederlanders lijkt het conflict weinig te boeien, laat staan dat ze er racistisch van worden.

https://www.ipsos.com/nl-(...)-palestijns-conflict
Incelfrikandel
pi_212229766
quote:

[..]
Ik vind serieus links in Nederland even gevaarlijk als extreem rechts. Misschien nog wel erger omdat ze zwaar oververtegenwoordigd zijn in de media.
ik ben links en niet anti-israel, dusss..
pi_212230544
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Is dat zo dan? De meeste Nederlanders lijkt het conflict weinig te boeien, laat staan dat ze er racistisch van worden.

https://www.ipsos.com/nl-(...)-palestijns-conflict
Ik heb het expliciet over links Nederland. En daar zie ik wel degelijk een houding die alleen nog maar als antisemitisch is te zien. Het klakkeloos overnemen van Palestijnse standpunten en het nagenoeg expliciet pleiten voor het einde van Israël is wat mij betreft geen redelijke standpuntname.
pi_212230561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik ben links en niet anti-israel, dusss..
Mooi, maar dan ben je wel in de minderheid in je eigen politieke omgeving.
pi_212230637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:03 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik heb het expliciet over links Nederland. En daar zie ik wel degelijk een houding die alleen nog maar als antisemitisch is te zien. Het klakkeloos overnemen van Palestijnse standpunten en het nagenoeg expliciet pleiten voor het einde van Israël is wat mij betreft geen redelijke standpuntname.
Over 'links' heen gelezen. Maar dan nog, is dat zo? Ik zie in mijn omgeving en de peilingen wel wat anders.

Incelfrikandel
pi_212230731
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:53 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Alsof er enkel mensen bestaan die nu anti Israël zijn op een manier van haat? Ooit van grijs gehoord?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212230786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:04 schreef HiZ het volgende:

[..]
Mooi, maar dan ben je wel in de minderheid in je eigen politieke omgeving.
nou dat weet ik niet. wel in de luidruchtige activistische hoek, maar die is uiteindelijk maar heel klein.
en dan nog, ze bedoelen het goed, dus kan je het niet bedoeld racistisch noemen. ze vinden namelijk dat israel racistisch doet, en daar zijn ze tegen. ze zijn slachtoffer van nepnieuws en manipulatie vanuit palestijnse hoek.

maar soms denk ik ook wel eens dat het gewoon een europese traditie is, jodenhaat.
pi_212232619
Terug naar kibboets Be'eri: 'Dit is laatste appje van mijn moeder'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ppje-van-mijn-moeder

Daniël zat ongeveer tien uur in de schuilkelder. "Toen we eruit kwamen, was het oorlog." Hij weet eigenlijk nog steeds niet wat er precies met zijn ouders is gebeurd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212232832
Je ziet aan het verloop van dit conflict, dat het echt kans van slagen heeft. Beide partijen komen steeds meer nader tot elkaar. Er is vertrouwen en geen haat naar elkaar.
  woensdag 31 januari 2024 @ 10:13:13 #95
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_212233737
quote:

[..]
Extreem links wel ja.
En ook wel erger dan extreem rechts inderdaad met name omdat je het van extreem rechts verwacht, die doen ook niet alsof ze moreel verheven zijn, die weten heel goed wat ze bedoelen.
Maar Extreem links is gevaarlijker omdat ze meer geaccepteerd worden door de samenleving. Dat hun gevaarlijke gedachtegoed omhuld is door een vliesje empathie en medeleven.

Maar uiteindelijk willen beide extreme kanten hetzelfde, de andere kant uitroeien.
En soms kunnen ze zelfs hand in hand lopen, bv tegen de joden.
pi_212233911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 10:13 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Extreem links wel ja.
En ook wel erger dan extreem rechts inderdaad met name omdat je het van extreem rechts verwacht, die doen ook niet alsof ze moreel verheven zijn, die weten heel goed wat ze bedoelen.
Maar Extreem links is gevaarlijker omdat ze meer geaccepteerd worden door de samenleving. Dat hun gevaarlijke gedachtegoed omhuld is door een vliesje empathie en medeleven.

Maar uiteindelijk willen beide extreme kanten hetzelfde, de andere kant uitroeien.
En soms kunnen ze zelfs hand in hand lopen, bv tegen de joden.
Het unieke aan jodenhaat is, dat elke extreme einde van het spectrum dat kent. Extreem-links, extreem-rechts, islamisme, etcetera, ze verenigen allen in jodenhaat.
pi_212234134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alsof er enkel mensen bestaan die nu anti Israël zijn op een manier van haat? Ooit van grijs gehoord?
Slayage is alle mensen?
pi_212236889
Dat hele tunnelnetwerk zijn ze nu aan het volpompen met zeewater, zo krijgt dat 'from the river to the sea' een extra dimensie. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212237045
Gisteren getuigde Hillel Neuer voor het Amerikaans congres over UNRWA.

Wat een baas zeg. Ondertussen doet Kaag een wij van wc-eend dat UNRWA onvervangbaar is.
pi_212237298
Rutte: "Israël heeft het recht zich te verdedigen"

Meanwhile Israël in in de west bank:

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')