#zwaarlevenquote:Op zondag 4 februari 2024 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
Wéér van die smerige miezer regen waar je an sich weinig van merkt, maar je je spijkerbroek bij elke stap zwaarder voelt worden
Klopt, zon komt pas net op. In de middag 25cquote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Magere temperaturen voor Florida.
[..]
[..]
Wel stevig genoeg want zwaar leven.
Zwaait terug vanaf Europees "Florida", 19c en warm zonnetje.quote:
Lekker man, geniet ervan.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is toch zo'n geel ding in de lucht?
Mja, zo heel gek is dat toch ook niet eigenlijk, gezien de ligging. Op zee waait het nu eenmaal, laat ons land nu net voor de helft in de zee liggenquote:Op zondag 4 februari 2024 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die wind is wel een abonnement waar we echt een vast contract op hebben, hè?![]()
Hier morgen weer 3 dagen 40km/u wind. Je hoort het nu al.
Kijk, jij woont dan ook nog gewoon op land en niet in de zeequote:Op maandag 5 februari 2024 09:15 schreef StateOfMind het volgende:
En ik naar denken dat ik aan de Maas woonde 😱
*zwaait naar Engeland
Mijn onderbuurman woont sowieso eerder in de zeequote:Op maandag 5 februari 2024 09:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, jij woont dan ook nog gewoon op land en niet in de zee
Neigt naar suf net niet weer.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
GFS laat een volledige blokkade zien op lange termijn met flink wat kou voor Nederland.
Mag van mij uitkomen. Kans is zeker aanwezig met een negatieve AO index die er nu is. De NAO index blijft wat op het nulpunt liggen.
[ afbeelding ]
Hogedruk dus zonnig fris weer?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Neigt naar suf net niet weer.
In het weekeinde nemen de neerslagkansen af en vanaf zondag 11 februari wordt het minder zacht. Volgende week hebben we te maken met een noordelijke stroming. Dat betekent lagere temperaturen (’s nachts lichte vorst), maar dankzij hogedruk wel sterk afnemende neerslagkansen.
Of de zon erbij komt is maar de vraag natuurlijk. Bedoel meer dat het net geen winter wordt. Krijg je 3-5 graden. Met bewolking heb je daar ook niks aan. Hogedruk in de winter is ook best vaak mist/wolken, maar we gaan het zienquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft liever grijs en suffig weer.
Lijkt hier in het oosten vooral wo-do-vrij bijzonder nat te worden.quote:
Valt mee:quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Weer zo’n cholerastorm. Ik ben dit wel zo zat, moeder natuur doe hier iets aan. #doodsbedreiging
In een ananas zeker.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman woont sowieso eerder in de zee
Nee hoor ik blijf lekker lui op de bank hangenquote:
Heb de zon niet gezien, maar de temperatuur was primaquote:Op maandag 5 februari 2024 17:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Het was zonnig en niet koud vanmiddag. En ik ben niet van mijn paard gewaaid. Wanne woei zeg.
Circa tien minder.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:18 schreef Elan het volgende:
Stevige neerslagsignalen voor de dinsdag/woensdag![]()
Lokaal 100mm of meer?
Warme uitbijterquote:
Dat is meer dan in heel februari zou moeten vallenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
All right. Alsnog stevig voor NL begrippen
Een warmteinjectie? We zitten al in de dubbele cijfers he, weergodenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef INViCTuS het volgende:
hopelijk geen ssw. te laat
[ twitter ]
wel goed lezen,patrick Stratosfeer - Volgende week zien we dat de hogerë stratosfeer op 10 hPa 60Nquote:Op maandag 5 februari 2024 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een warmteinjectie? We zitten al in de dubbele cijfers he, weergoden
Ehh, woensdag wordt toch ruim boven de nul verwacht?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Woensdagochtend toch weer even de lange broek aan.
[ twitter ]
Wel met een knik in de isobaarquote:Op maandag 5 februari 2024 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehh, woensdag wordt toch ruim boven de nul verwacht?
17cm sneeuw, ja tuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Woensdagochtend toch weer even de lange broek aan.
[ twitter ]
He die cd heb ik nog ergens.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
Jaja, jajaja, jajajajajajajaja, daar komt ie dan he, tuutuutuutuutuutuutuutuutuu![]()
De zon
quote:
Hier ook, maar ik zit dan ook binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |