Kijk, jij woont dan ook nog gewoon op land en niet in de zeequote:Op maandag 5 februari 2024 09:15 schreef StateOfMind het volgende:
En ik naar denken dat ik aan de Maas woonde 😱
*zwaait naar Engeland
Mijn onderbuurman woont sowieso eerder in de zeequote:Op maandag 5 februari 2024 09:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, jij woont dan ook nog gewoon op land en niet in de zee
Neigt naar suf net niet weer.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
GFS laat een volledige blokkade zien op lange termijn met flink wat kou voor Nederland.
Mag van mij uitkomen. Kans is zeker aanwezig met een negatieve AO index die er nu is. De NAO index blijft wat op het nulpunt liggen.
[ afbeelding ]
Hogedruk dus zonnig fris weer?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Neigt naar suf net niet weer.
In het weekeinde nemen de neerslagkansen af en vanaf zondag 11 februari wordt het minder zacht. Volgende week hebben we te maken met een noordelijke stroming. Dat betekent lagere temperaturen (’s nachts lichte vorst), maar dankzij hogedruk wel sterk afnemende neerslagkansen.
Of de zon erbij komt is maar de vraag natuurlijk. Bedoel meer dat het net geen winter wordt. Krijg je 3-5 graden. Met bewolking heb je daar ook niks aan. Hogedruk in de winter is ook best vaak mist/wolken, maar we gaan het zienquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft liever grijs en suffig weer.
Lijkt hier in het oosten vooral wo-do-vrij bijzonder nat te worden.quote:
Valt mee:quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Weer zo’n cholerastorm. Ik ben dit wel zo zat, moeder natuur doe hier iets aan. #doodsbedreiging
In een ananas zeker.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman woont sowieso eerder in de zee
Nee hoor ik blijf lekker lui op de bank hangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |