Heb de zon niet gezien, maar de temperatuur was primaquote:Op maandag 5 februari 2024 17:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Het was zonnig en niet koud vanmiddag. En ik ben niet van mijn paard gewaaid. Wanne woei zeg.
Circa tien minder.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:18 schreef Elan het volgende:
Stevige neerslagsignalen voor de dinsdag/woensdag![]()
Lokaal 100mm of meer?
Warme uitbijterquote:
Dat is meer dan in heel februari zou moeten vallenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
All right. Alsnog stevig voor NL begrippen
Een warmteinjectie? We zitten al in de dubbele cijfers he, weergodenquote:Op maandag 5 februari 2024 19:32 schreef INViCTuS het volgende:
hopelijk geen ssw. te laat
[ twitter ]
wel goed lezen,patrick Stratosfeer - Volgende week zien we dat de hogerë stratosfeer op 10 hPa 60Nquote:Op maandag 5 februari 2024 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een warmteinjectie? We zitten al in de dubbele cijfers he, weergoden
Ehh, woensdag wordt toch ruim boven de nul verwacht?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Woensdagochtend toch weer even de lange broek aan.
[ twitter ]
Wel met een knik in de isobaarquote:Op maandag 5 februari 2024 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehh, woensdag wordt toch ruim boven de nul verwacht?
17cm sneeuw, ja tuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 22:14 schreef Perrin het volgende:
Woensdagochtend toch weer even de lange broek aan.
[ twitter ]
He die cd heb ik nog ergens.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
Jaja, jajaja, jajajajajajajaja, daar komt ie dan he, tuutuutuutuutuutuutuutuutuu![]()
De zon
quote:
Hier ook, maar ik zit dan ook binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |