ja al voor dat ariana erbij kwam zitten wedden dat ze gaat zeggen dat het door haar komt dat hij niet kwam zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef Gellarboy het volgende:
Tom zit er daarentegen daadwerkelijk niet bij!
Dat denk ik ook niet, ik zat eigenlijk te wachtenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Koos had het denk ik niet in de gaten
Overkomt mij ook wel eensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, ik zat eigenlijk te wachten
Ik open nooit haha bedankt voor het regelenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Koos had het denk ik niet in de gaten
bruisende karakterquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Enorm zin in het slachtofferrolverhaal van Ariana als ze eruit gestemd wordt.
"Ja, het is duidelijk dat mensen die stotteren geen enkele kans krijgen in een programma als dit. Ik heb wekenlang mijn bruisende karakter laten zien, maar Tom heeft iedereen in het huis tegen me opgezet."
Stel u even voor dat Ariana BB wint omwille van haar situatie!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
"Ja, het is duidelijk dat mensen die stotteren geen enkele kans krijgen in een programma als dit. Ik heb wekenlang mijn bruisende karakter laten zien, maar Tom heeft iedereen in het huis tegen me opgezet."
Dat gaat het exact worden, terwijl ze zichzelf continue buiten de groep plaatstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb eerst geluidsdempende oortjes in en daar mijn Airpods bovenop gepropt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
erleef ik wel, zit een volumeknopje aan het sno
Ja en dat als zij met een andere man praat dat hij dan een heel rood gezicht krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef yvondenise het volgende:
Raar mokkel,net in de keuken was Tom gewoon met haar aan het praten,en nu zeg ze dat hij haar negeer.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
Ben filmpje aan het maken.. dit was na de lunch en net voor de wandeling![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
(want er ligt een afgehakt hoofd van een onbekende man in Tom's bed)
die kop van haar zegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:44 schreef Gellarboy het volgende:
Is er al een apart fantopic voor de grijze broek van Dilano?
Tommie stalkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat ze zichzelf ook afvraagt hoe ga ik mn haar wassen zonder te verklappen dat het een pruik is. Ze had er beter eerlijk over kunnen zijn , dan was dat alvast geen probleem geweest, want mensen vragen nu'' hoef jij je haar niet te wassen'' Zou ze nou echt niet snappen dat iedereen dat al lang gezien heeft? op facebook hadden ze het er allemaal dag 1 al over, en die komen niet zo dicht bij als de bewoners . Ze maakt het zich zelf wel erg moeilijk hoor met al die geheimen, en op hoeveel leugens hebben we haar al niet betrapt
Heeft ze daar over gelogen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat ze zichzelf ook afvraagt hoe ga ik mn haar wassen zonder te verklappen dat het een pruik is. Ze had er beter eerlijk over kunnen zijn , dan was dat alvast geen probleem geweest, want mensen vragen nu'' hoef jij je haar niet te wassen'' Zou ze nou echt niet snappen dat iedereen dat al lang gezien heeft? op facebook hadden ze het er allemaal dag 1 al over, en die komen niet zo dicht bij als de bewoners . Ze maakt het zich zelf wel erg moeilijk hoor met al die geheimen, en op hoeveel leugens hebben we haar al niet betrapt
Voor de live afgelopen zaterdag wel. Duurde te lang enzo zei ze.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?
Ja zaterdag voor de livequote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?
Ik probeer al verhalen over dat haar wel eens te zoeken op X maar ik heb er nog niets over gelezen, zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
ze fluisterde aan Karen dat ze een pruik had en dat niemand het mocht weten , Er is haar gevraagd of ze ook iets had laten doen aan haar lichaam, ze zei nee ik ben compleet zoals ik ben geboren, 3 dagen later zei ze dat ze iets aan haar lippen had laten doen en iets in de buurt bij haar wekbrauwenquote:
Ben jij een man of een vrouw of iets anders?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
als op twitter bij zoeken intypt Ariana Pruik , en dan zoeken , en dan nieuwste berichten aanklikt, zie je genoegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik probeer al verhalen over dat haar wel eens te zoeken op X maar ik heb er nog niets over gelezen, zal wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
Ikzelf? Ik ben non-binair.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:53 schreef Puzzie het volgende:
Ben jij een man of een vrouw of iets anders?![]()
Ik snap echt weinig van twitter , en dat zoeken gaat ook nooit echt lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
als op twitter bij zoeken intypt Ariana Pruik , en dan zoeken , en dan nieuwste berichten aanklikt, zie je genoeg
Ja nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ikzelf? Ik ben non-binair.![]()
Hoezo?
WTFquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
Echt zin in Lenie's aankomende concert met the Cup Song op de setlist.
Nederlanse tekst er op en gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
Echt zin in Lenie's aankomende concert met the Cup Song op de setlist.
Waar dammen ze in hemelsnaam mee? De tanden van Ariana, of wat zijn dat??quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley en Tom hebben een dambord gemaakt op de vloer in de slaapkamer. Best creatief
Steentjes uit de tuinquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waar dammen ze in hemelsnaam mee? De tanden van Ariana, of wat zijn dat??
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:10 schreef Roxiebb het volgende:
Ik denk dat de situatie met Ariana nog serieus uit de hand gaat lopen, volledig geobsedeerd door Tom en haar waangedachten. Lijkt me ook een zeer jaloers type die niet oprecht een ander iets gunt, heel egocentrisch en zelfs narcistisch. En manipulatief. Kan de schijn niet echter ophouden en laat regelmatig haar ware aard naar boven komen, omdat ze haar zinnetje niet krijgt. De afgunst waarmee ze naar anderen kijkt… Bb gaat vroeg of laat moeten ingrijpen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt erop dat er weer een bewoner van Big Brother naar huis gaat. Ariana gaf vrijdagnamiddag aan dat ze overweegt om naar huis te gaan. De 36-jarige vrouw voelt zich niet welkom in het huis. Al van in het begin zien wij twijfels op het gezicht van Ariana. Zij wou een lans breken voor mensen die stotteren, daarom nam zij deel aan het experiment.
Maar afgelopen week liep het fout. Er hing een speciale sfeer tussen Ariana en Tom en dan hebben wij het over verliefdheid. In plaats van zelf op Tom af te stappen, besloot Ariana om Karen in te schakelen als boodschapper van dienst. Maar het verhaal werd echt wel ingewikkeld waardoor de spanning tussen Ariana en Tom groeide. Ariana voelt zich uitgesloten door een deel van de groep en overweegt om naar de dagboekkamer te gaan en haar koffers te pakken. Na Sonja zou het al de tweede vrijwillige exit van dit seizoen zijn.
Of Ariana haar intentie om haar vertrek aan te vragen effectief zal uitvoeren is nog maar de vraag. We zullen het de komende uren wellicht wel merken (of niet). Haar vertrek zou mogelijk alweer gevolgen kunnen hebben voor het vertrek van de drie genomineerden. Spannend!Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:14 schreef rinardo het volgende:
Bron :Man is het een fan van Ariana ? Degene die dit stuk schrijft ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt erop dat er weer een bewoner van Big Brother naar huis gaat. Ariana gaf vrijdagnamiddag aan dat ze overweegt om naar huis te gaan. De 36-jarige vrouw voelt zich niet welkom in het huis. Al van in het begin zien wij twijfels op het gezicht van Ariana. Zij wou een lans breken voor mensen die stotteren, daarom nam zij deel aan het experiment.
Maar afgelopen week liep het fout. Er hing een speciale sfeer tussen Ariana en Tom en dan hebben wij het over verliefdheid. In plaats van zelf op Tom af te stappen, besloot Ariana om Karen in te schakelen als boodschapper van dienst. Maar het verhaal werd echt wel ingewikkeld waardoor de spanning tussen Ariana en Tom groeide. Ariana voelt zich uitgesloten door een deel van de groep en overweegt om naar de dagboekkamer te gaan en haar koffers te pakken. Na Sonja zou het al de tweede vrijwillige exit van dit seizoen zijn.
Of Ariana haar intentie om haar vertrek aan te vragen effectief zal uitvoeren is nog maar de vraag. We zullen het de komende uren wellicht wel merken (of niet). Haar vertrek zou mogelijk alweer gevolgen kunnen hebben voor het vertrek van de drie genomineerden. Spannend!Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja dat laatste!! 🔥🔥🔥quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tis cupsong of Ariana in gesprek met Jimmy
Moet ze de aandacht delen, niet echt haar dingquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Lijkt dat Ariana niet zo’n zin heeft in dylano
Hij heeft het over Tomquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:41 schreef greysbones het volgende:
Lijkt dat Ariana niet zo’n zin heeft in dylano
Dilano is ook vaak bezig met het spel, toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:43 schreef greysbones het volgende:
Wazig verhaal
Over punten
FEBO heeft er ook genoeg van
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tom woont achter Antwerpen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:33 schreef ledn81 het volgende:
Tom vlucht![]()
Ariana weer over dat ze naar Antwerpen wil verhuizen
En naar mijn provincie !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:34 schreef ben34567 het volgende:
Ariana verhuist naar mijn thuisstad. Abandon ship
Oef ! Ik had gelezen zond short ipv shirt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:40 schreef ben34567 het volgende:
Dilano wandelt binnen rond zonder shirt; buiten draagt hij een polo. Wanneer draagt hij dan een trui ?
Vlaams bedoel je, niet Belgisch.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:35 schreef ledn81 het volgende:
Ariana en Jimmy over belgische taal
Jimmy : "Naar Tom en Karen kan ik uren luisteren"
Ariana :
Randy.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
Stream 2 hoeft van mij op zich niet te blijven hangen op Wendy en Shirley (of hoe heten deze twee inwisselbare types)?
quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:47 schreef ben34567 het volgende:
Dilano zijn tactiek lijkt wel om de andere bewoners stiekem zwart te maken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:52 schreef Roxiebb het volgende:
Ik hoor graag Amsterdams. Gesheilig toaltje.
Dat is stilaan heel duidelijk,hè.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:47 schreef ben34567 het volgende:
Dilano zijn tactiek lijkt wel om de andere bewoners stiekem zwart te maken.
Verschrikkelijk.....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:52 schreef Roxiebb het volgende:
Ik hoor graag Amsterdams. Gesheilig toaltje.
Dilano is ook niet echt subtiel in zijn acties. Kijkt te vaak nors en soms zelfs wat neerbuigend. Hij lijkt nog niet echt #geland te zijn ✈quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Verdeel en heers alleen dat heers gedeelte werkt nog niet.
Vraag mij af of hij relaxen kanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:01 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dilano is ook niet echt subtiel in zijn acties. Kijkt te vaak nors en soms zelfs wat neerbuigend. Hij lijkt nog niet echt #geland te zijn ✈
Volgens mij boter kaas en eierenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ashley en Tom hebben een dambord gemaakt op de vloer in de slaapkamer. Best creatief
Niemand mag haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps Ariana droop af toen Tyron en Randy er bij kwamen. En nu zit Lenie op haar plekje.
Die groene kamer is geen kamer maar een ingericht hoekje die open is. Iedereen kan daar staan luisteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:13 schreef ledn81 het volgende:
Vraag me echt hoe goed ze elkaar kunnen horen in die hut. In de groene kamer hadden ze het over Tom en Ashley
Die groene kamer zit daar precies achter Tom naast de roze kamer. En dan een paar simpele gipswandjes waarschijnlijk. [ afbeelding ]
het kan Karen haar kop kosten, zoals van de week , sommige bewoners dachten dat Karen aan het stoken was tegen Tom over Arianaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:14 schreef Koos1958 het volgende:
Karen kan beter afstand gaan nemen van dat achterlijke gedoe van ariana. Het gaat vervelen en ze laat zich teveel ermee in
Dat dus !quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
het kan Karen haar kop kosten, zoals van de week , sommige bewoners dachten dat Karen aan het stoken was tegen Tom over Ariana
Ik hoop dat ie het bonnetje nog heeftquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:19 schreef Donna1000 het volgende:
en Lenie mag na 2 dagen zijn koffer weer inpakken
Zeg dat tegen Jolien.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een allemansvriend zijn wordt zelden beloond inderdaad.
Tis een beetje een Naomi idd. Die overkwam dat ook geloof ikquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:22 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Karen net voor de eindstreep nog gedumpt worden door de "echte" spelers.
Die 2 kan ik ook wel hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:25 schreef marky het volgende:
Als Randy en Tyron opgang komen dan zijn die echt grappig.
Geen baan dan zeker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:27 schreef Roxiebb het volgende:
Ashley’s man kijkt alles, die heeft haar dus goed kunnen briefen tijdens haar exitje.
Wel moedig van hem om haar even bij het gesprek te betrekken. Zelf neemt ze in groep nooit initiatief, moet eerst aangesproken worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:32 schreef Thorelf het volgende:
tom moet toch ongemakkelijk worden van die blikken van die zweefteef....je kan ze bijna voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
jaaaa, vandaar dat het allemaal zo nep overkomtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:39 schreef ammartje het volgende:
Het is fucked up week. Ik denk dat een aantal bewoners een secret missie hebben. Ariana haar gemekker over Tom
Ja maar dat zegt wel veel over 'dat soort' mensen. Die Basi had schijt aan de regels , zegt ook veel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:45 schreef Roxiebb het volgende:
Lenie over COVID en vaccins, wat een domme praat!
Beterquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:47 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zeker, daarom geen vervolg op lenies domme shit.
Helaas springen sommige mensen bij het woord vaccinatie direct weer in hun obsessie nog groter dan Ariana’s obsessie voor Tomquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley vertelt over vaccinaties ivm een reis naar Gambia en Lenie schreeuwt er overheen over de coronavaccinatie en lockdowns.
Ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ronahi in gesprek met Jimmy en Dilano.
Ronahi is stijgende bij mij, ondanks haar nare stemgeluid () vind ik haar steeds leuker qua humor en gekke bekken die ze kan trekken
Zou zo maar kunnen. Maar dat is natuurlijk wel dom, dan heb je geen weerstand tegen rode opvouwparapluutjes. Ikke welquote:
Arme Karen, als die maar niet weer rondjes moet lopen om nieuw drama aan te horenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:39 schreef Roxiebb het volgende:
Ariana glundert wanneer ze aandacht van Tom krijgt, als ze dat maar weer niet verkeerd opvat…
Vind ik ook zielig voor haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Arme Karen, als die maar niet weer rondjes moet lopen om nieuw drama aan te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dan moet ze er wat van zeggen. Heeft ze vaker gedaan maar ik denk dat ze nog wat duidelijker moet zijn.quote:
Het is zo'n schat, dat doet ze dan ook weer niet (soms wel zoals in de doucheruimte) om dat verwarde persoontje niet helemaal depri te maken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
~Ze kan ook zeggen..ik wil wel lopen,maar we gaan het niet over Tom hebben!
Nog iets duidelijker - Niveau: Klap met een koekenpan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:09 schreef Puzzie het volgende:
Dan moet ze er wat van zeggen. Heeft ze vaker gedaan maar ik denk dat ze nog wat duidelijker moet zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog iets duidelijker - Niveau: Klap met een koekenpan.
Bij sommige mensen moet je heel erg duidelijk zijn door weinig ruimte te geven aan onduidelijkheidquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nog iets duidelijker - Niveau: Klap met een koekenpan.
Mooi meisje op alle vlakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:12 schreef Willewa het volgende:
Ik hoor Doriana al meerdere keren negatief spreken over haar eigen uiterlijk, maar ik vind haar best wel knap eigenlijk. Jammer dat social media (denk ik) dit soort meiden zo onzeker maakt.
In België snap ik dat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt wel veel over 'dat soort' mensen. Die Basi had schijt aan de regels , zegt ook veel.
Dan denk ik toch dat de koekenpan van Gellarboy het duidelijkst is, Woorden dringen niet door bij die enequote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij sommige mensen moet je heel erg duidelijk zijn door weinig ruimte te geven aan onduidelijkheid![]()
Ik hou van duidelijkheid
Mag niet van bb, misschien maakt hij een uitzondering, speciaal geval.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat de koekenpan van Gellarboy het duidelijkst is, Woorden dringen niet door bij die ene![]()
Voor mij heeft het vooral te maken met stilstaan bij jezelf en de situatie van het moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In België snap ik dat.
In Nederland mocht nog niks, in België bijna niks, maar je mocht wel in kroegen op elkaar gepakt staan.
Logica was ver te zoeken op den duur
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:17 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Mag niet van bb, misschien maakt hij een uitzondering, speciaal geval.
Ja,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij heeft het vooral te maken met stilstaan bij jezelf en de situatie van het moment.
Van een beetje rekening houden met anderen ga je niet dood.
Ik ben niet vies van pets op zijn tijd maar ik ben in principe niet zo voor geweldquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat de koekenpan van Gellarboy het duidelijkst is, Woorden dringen niet door bij die ene![]()
Eens ,maar volgens mij was dat niet wat die Basi deedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja,
Maar schijt aan de regels, als in met je vrienden thuis chillen in plaats van 1 knuffel contact, hoeft niet erg te zijn
Als je vervolgens maar braaf afstand houdt van onbekenden en kwetsbaren.
Zeker. Nu je dit zegt bedenk ik trouwens ook; 100x liever bescheidenheid dan arrogantie/narcisme wat ik ook vaak zie tegenwoordig.quote:
Ik was niet aan het streamen toen hij het daar over had.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens ,maar volgens mij was dat niet wat die Basi deed
Ik ben voor de figuurlijke koekenpan, niet de letterlijke. Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van pets op zijn tijd maar ik ben in principe niet zo voor geweld![]()
Duidelijkheid zit em in andere zaken
Ik zou graag haar gesprek met de big brother psycholoog horen, ben benieuwd wat die tegen haar zegt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van pets op zijn tijd maar ik ben in principe niet zo voor geweld![]()
Duidelijkheid zit em in andere zaken
Ja precies!! Daar ben ik ook voor. En bij sommige mensen is dat ook nodigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben voor de figuurlijke koekenpan, niet de letterlijke. Ik ben het wel met je eens hoor
Ik denk niet zo heel veelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik zou graag haar gesprek met de big brother psycholoog horen, ben benieuwd wat die tegen haar zegt.
Die man/vrouw kan na afloop in een sprintje naar een collegaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik zou graag haar gesprek met de big brother psycholoog horen, ben benieuwd wat die tegen haar zegt.
Die neemt ie misschien wel mee naar huis als ie er uit gestemd wordtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Lenie heb thuis net zo'n grote tv als hier
Denk niet dat hij een Michelangelo isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die neemt ie misschien wel mee naar huis als ie er uit gestemd wordt
Belgische of nederlandse poepbeurt ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:36 schreef Clasientjuh het volgende:
Sowieso hoort een vrouw en een man na elke poep beurt zich te douchen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Belgische of nederlandse poepbeurt ?
Hahaha Nederlandsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat wordt een studie van 20 jaar. Ariana mee als casus bij colleges op hogescholen en universiteiten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:22 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bah, ja ik ben toch anders opgevoed door me mama en me papa hahaha douchen na het poepen en ik zeg je, je voelt je stuk schoner🙂quote:
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had begrepen dat Ariana misschien uit haar zelf naar huis gaat. Is dat nog steeds zo?
Dan gaat er zeker weer geen een van de genomineerde naar huis.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had begrepen dat Ariana misschien uit haar zelf naar huis gaat. Is dat nog steeds zo?
Mijn mama en papa hebben me geleerd om gewoon goed af te vegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:44 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Bah, ja ik ben toch anders opgevoed door me mama en me papa hahaha douchen na het poepen en ik zeg je, je voelt je stuk schoner🙂
Nee, ze zegt net, niemand wl naar huisquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Dan loopt er toch een hoop vuiligheid rond op de wereld. Ik denk dat minstens negen van de tien werkplekken geen douche hebben. Hoe moet dat dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:44 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Bah, ja ik ben toch anders opgevoed door me mama en me papa hahaha douchen na het poepen en ik zeg je, je voelt je stuk schoner🙂
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, ze zegt net, niemand wl naar huis
Ze is niet duidelijk in beeld naar de DBK geweest en heeft het er niet meer over gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik ben haar zo zat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
Ariana weer zeuren over gevoel , maar ze is fakking vaag over alles
Loze belofte dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is niet duidelijk in beeld naar de DBK geweest en heeft het er niet meer over gehad
Dat ook uiteraard maar douchen daarna is nog beter🙂quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn mama en papa hebben me geleerd om gewoon goed af te vegen
Laten we het maar over de streams hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan loopt er toch een hoop vuiligheid rond op de wereld. Ik denk dat minstens negen van de tien werkplekken geen douche hebben. Hoe moet dat dan?
Okeequote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het maar over de streams hebben
Genoeg gepoept en gedoucht. Over de streams maar weerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:49 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard maar douchen daarna is nog beter🙂
Ja daag, dan zijn er dagen dat het me een godsvermogen aan water én tijd kostquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:49 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard maar douchen daarna is nog beter🙂
We gaan het zien. Van mij mag ze vertrekken.quote:
Dat speelt ook mee ja maar dan vochtichtige doekjes mee en thuis lekker onder de douche🙂quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan loopt er toch een hoop vuiligheid rond op de wereld. Ik denk dat minstens negen van de tien werkplekken geen douche hebben. Hoe moet dat dan?
Leuk als je dan in een cafee weest poepen dan. Vragen achter een douche daar ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:44 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Dan kijk ik zelfs met liefde nog wel een weekje extra tegen Lenie aan..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Van mij mag ze vertrekken.
Weet je met haar echt niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Komt Ashley terug via de draaideur. Zoals iemand hier eerder al postte: Ashley kan in de draaideur blijven staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaat er zeker weer geen een van de genomineerde naar huis.
Hahaha,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Leuk als je dan in een cafee weest poepen dan. Vragen achter een douche daar ?
Heeft daar waarschijnlijk een stagiaire zien lopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
Basiri verklapte net in de keuken het geheim van de gang achter de tv.
Maar had er eerder al bewoners over gehoord, die kregen zendercheck of er volgende een SL.
Blijkbaar is het nu niet boeiend meer en mocht ie er over doorpraten.
[ twitter ]
En een sigaret, maar dan kan tegenwoordig blijkbaar niet meer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Jimmy wil naar buiten, heeft frisse lucht nodig.
Dacht dat hij wilde stoppen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
En een sigaret, maar dan kan tegenwoordig blijkbaar niet meer.
Blijft de aandacht opzoeken, door zich asociaal te gedragen en dan Karen steeds te claimen. Gaar Karen haar kop kosten als ze hier in mee blijft gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze wil het er niet over hebben
Exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana snapt dat sommige mensen het steeds over de nominaties willen hebben, maar zij wil zich er niet mee bezig houden...
Zij heeft natuurlijk ook een andere obsessie.
Het wordt tijd dat er een bepaald iemand ook snel genomineerd wordtquote:
ik mag toch hopen dat mensen wat verder kijken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijft de aandacht opzoeken, door zich asociaal te gedragen en dan Karen steeds te claimen. Gaar Karen haar kop kosten als ze hier in mee blijft gaan.
Ik geloof nooit zo in die uitslagen en tussenstandenquote:
En weer een leuk gesprek. Gister was Alice onzichtbaar en vandaag al 4 gesprekken van haar mogen zien.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo fijn om ook stream 2 te kunnen te zien, nu met Tom, Karen en Alice
Meestal klopt die van Salar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Tussenstand Salar poll @ Twitter
Er heerst veel gedoe tussen de verschillende kamperfamilies. Is niet allemaal koek en ei.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag is of de kampers op facebook
Alice wint van de 2.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Tussenstand Salar poll @ Twitter
ik vermoed dat het heel erg tegenvalt, de fan facebookpage die zijn vrouw beheerd word erg weinig geliked en gereageerd, terwijl ze heel actief is. haar laatste bericht , vraagt ze om allemaal op hem te stemmen , 60 keer geliked https://www.facebook.com/lenie.gerrits.7quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
De vraag is of de kampers op facebook
Is het niet zoals met voetbal? 2 clubs die elkaar niet moeten, maar bij een EK/WK naast elkaar staan te feesten (of huilen) in het oranje?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er heerst veel gedoe tussen de verschillende kamperfamilies. Is niet allemaal koek en ei.
Ja deze is van Twitter, zit ik niet zo vaak op. Instagram zat vorig jaar vrijwel altijd goed idd. 1 keer niet (of misschien 2 keer?). Vorige week ook goed.quote:
Waarschijnlijk tussen de oortjes van naaste familie en bekenden. Daar buiten zal het vies tegenvallen voor die fans, denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vermoed dat het heel erg tegenvalt, de fan facebookpage die zijn vrouw beheerd word erg weinig geliked en gereageerd, terwijl ze heel actief is. haar laatste bericht , vraagt ze om allemaal op hem te stemmen , 60 keer geliked https://www.facebook.com/lenie.gerrits.7
zn instagram heeft zn vrouw 1 dag geleden een oproep gedaan, ook erg weinig gereageerd https://www.instagram.com/leniegerrits_/ dus ik vraag me af waar die grote fan groepen zijn
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:10 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Alice wint van de 2.
Zal me niks verbazen dat Ashley dit wint van Lenie morgen.
Ze zijn supersnelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Het wereldkampioenschap Beyblade wordt ook gehouden in het Big Brother huis.
[ afbeelding ]
Tot de dag dat ze zelf genomineerd isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana snapt dat sommige mensen het steeds over de nominaties willen hebben, maar zij wil zich er niet mee bezig houden...
Zij heeft natuurlijk ook een andere obsessie.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:16 schreef Angel79 het volgende:
Adriaan in haar nopjes, ze zit langs tom
Tom eet niet??quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:16 schreef Angel79 het volgende:
Adriaan in haar nopjes, ze zit langs tom
Ja , alleen niet bij rode koolquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Klappen ze op het kamp altijd als er eten op tafel komt?
Ze zijn wel een stuk creatiever dan voorgaande jaren met het verzinnen van bezigheidstherapiequote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Het wereldkampioenschap Beyblade wordt ook gehouden in het Big Brother huis.
[ afbeelding ]
ja verwacht wel weer iets van gezeurquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
of we krijgen zo weer dat hij der negeerde toen hij naast der zat
Ze zijn samen in gesprekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
of we krijgen zo weer dat hij der negeerde toen hij naast der zat
De Volder zijn voornamelijk Belgen met een extreem soort mening waar je niet tegenin mag gaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja deze is van Twitter, zit ik niet zo vaak op. Instagram zat vorig jaar vrijwel altijd goed idd. 1 keer niet (of misschien 2 keer?). Vorige week ook goed.
Maar blijft altijd maar een indicatie natuurlijk. Genoeg volk wat niet Salar of zo’n Volder volgt en heel anders stemt misschien.
A:''Je bent rustig vandaag, gaat alles wel goed?''quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Idiote wijf zit naast tom en zit met hem te praten
Die heeft ie ook, ze zitten zelfs onder mijn fb-vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |