ja al voor dat ariana erbij kwam zitten wedden dat ze gaat zeggen dat het door haar komt dat hij niet kwam zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef Gellarboy het volgende:
Tom zit er daarentegen daadwerkelijk niet bij!
Dat denk ik ook niet, ik zat eigenlijk te wachtenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Koos had het denk ik niet in de gaten
Overkomt mij ook wel eensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, ik zat eigenlijk te wachten
Ik open nooit haha bedankt voor het regelenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Koos had het denk ik niet in de gaten
bruisende karakterquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Enorm zin in het slachtofferrolverhaal van Ariana als ze eruit gestemd wordt.
"Ja, het is duidelijk dat mensen die stotteren geen enkele kans krijgen in een programma als dit. Ik heb wekenlang mijn bruisende karakter laten zien, maar Tom heeft iedereen in het huis tegen me opgezet."
Stel u even voor dat Ariana BB wint omwille van haar situatie!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
"Ja, het is duidelijk dat mensen die stotteren geen enkele kans krijgen in een programma als dit. Ik heb wekenlang mijn bruisende karakter laten zien, maar Tom heeft iedereen in het huis tegen me opgezet."
Dat gaat het exact worden, terwijl ze zichzelf continue buiten de groep plaatstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb eerst geluidsdempende oortjes in en daar mijn Airpods bovenop gepropt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
erleef ik wel, zit een volumeknopje aan het sno
Ja en dat als zij met een andere man praat dat hij dan een heel rood gezicht krijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:31 schreef yvondenise het volgende:
Raar mokkel,net in de keuken was Tom gewoon met haar aan het praten,en nu zeg ze dat hij haar negeer.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
Ben filmpje aan het maken.. dit was na de lunch en net voor de wandeling![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
(want er ligt een afgehakt hoofd van een onbekende man in Tom's bed)
die kop van haar zegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:44 schreef Gellarboy het volgende:
Is er al een apart fantopic voor de grijze broek van Dilano?
Tommie stalkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:39 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat ze zichzelf ook afvraagt hoe ga ik mn haar wassen zonder te verklappen dat het een pruik is. Ze had er beter eerlijk over kunnen zijn , dan was dat alvast geen probleem geweest, want mensen vragen nu'' hoef jij je haar niet te wassen'' Zou ze nou echt niet snappen dat iedereen dat al lang gezien heeft? op facebook hadden ze het er allemaal dag 1 al over, en die komen niet zo dicht bij als de bewoners . Ze maakt het zich zelf wel erg moeilijk hoor met al die geheimen, en op hoeveel leugens hebben we haar al niet betrapt
Heeft ze daar over gelogen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Ik denk, dat ze zichzelf ook afvraagt hoe ga ik mn haar wassen zonder te verklappen dat het een pruik is. Ze had er beter eerlijk over kunnen zijn , dan was dat alvast geen probleem geweest, want mensen vragen nu'' hoef jij je haar niet te wassen'' Zou ze nou echt niet snappen dat iedereen dat al lang gezien heeft? op facebook hadden ze het er allemaal dag 1 al over, en die komen niet zo dicht bij als de bewoners . Ze maakt het zich zelf wel erg moeilijk hoor met al die geheimen, en op hoeveel leugens hebben we haar al niet betrapt
Voor de live afgelopen zaterdag wel. Duurde te lang enzo zei ze.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?
Ja zaterdag voor de livequote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh zijn er al mensen geweest die het gevraagd hebben ?
Ik probeer al verhalen over dat haar wel eens te zoeken op X maar ik heb er nog niets over gelezen, zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
ze fluisterde aan Karen dat ze een pruik had en dat niemand het mocht weten , Er is haar gevraagd of ze ook iets had laten doen aan haar lichaam, ze zei nee ik ben compleet zoals ik ben geboren, 3 dagen later zei ze dat ze iets aan haar lippen had laten doen en iets in de buurt bij haar wekbrauwenquote:
Ben jij een man of een vrouw of iets anders?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
als op twitter bij zoeken intypt Ariana Pruik , en dan zoeken , en dan nieuwste berichten aanklikt, zie je genoegquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik probeer al verhalen over dat haar wel eens te zoeken op X maar ik heb er nog niets over gelezen, zal wel aan mij liggen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:40 schreef Gellarboy het volgende:
"Verschoon de bedden!"
Ikzelf? Ik ben non-binair.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:53 schreef Puzzie het volgende:
Ben jij een man of een vrouw of iets anders?![]()
Ik snap echt weinig van twitter , en dat zoeken gaat ook nooit echt lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
als op twitter bij zoeken intypt Ariana Pruik , en dan zoeken , en dan nieuwste berichten aanklikt, zie je genoeg
Ja nee dan snap ik hetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ikzelf? Ik ben non-binair.![]()
Hoezo?
WTFquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:59 schreef Gellarboy het volgende:
Echt zin in Lenie's aankomende concert met the Cup Song op de setlist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |