dan ben ik een rare denk ik, ik vind het wel leuk helemaal omdat het kleurt met der shirtquote:
ben al naar de andere stream gegaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie met een prive concert op stream 2
Hoe groter het vertrouwen, hoe groter de schrikquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ik schat mijn kansen wel goed in. Maar ik kan niet zeggen hoe groot. Maar ik heb er goed vertrouwen in.
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ik schat mijn kansen wel goed in. Maar ik kan niet zeggen hoe groot. Maar ik heb er goed vertrouwen in.
Lenie : En jij?
Alice : Ik vind het lastig inschatten, we zijn alledrie vanaf het begin, alledrie andere inbreng. Ik denk dat jouw naam als eerste komt. Je maakt sfeer, je bent veel in beeld. Altijd aanstaan. Energie. Ook in het spel, een competitieve speler. Ik denk dat Ashley en ik in de draaideur moeten gaan staan.
En SL.
Niet heel groot. In mijn stad van 123K inwoners, staan er 146. Dus ergens rond de 300-400 mensen. (0,32%)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?
en beiden nooit meer terugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Voor mooie tv zou Ij Alice als.1e genoemd en dan lenie en ashley door de deuren haha
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:09 schreef BB-King het volgende:
Ashley zei grappend dat ze getrakteerd wilde worden uit de wall.
Tyron zegt is goed en pakt muntenrekje erbij.
Ashley helemaal blij, meen je dat echt?
Had hij haar muntenrekje gepakt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:09 schreef BB-King het volgende:
Ashley zei grappend dat ze getrakteerd wilde worden uit de wall.
Tyron zegt is goed en pakt muntenrekje erbij.
Ashley helemaal blij, meen je dat echt?
Had hij haar muntenrekje gepakt.
Dat ligt eraan hoeveel niet kampers er stemmen die niet op Lenie stemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?
en is die er nou nog mee bezig dan?quote:
Jep zit in de pannekoeken beslagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en is die er nou nog mee bezig dan?
Puur natuur klopt niet. Haar borsten zijn fake.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Karen een heerlijk mens, altijd vrolijk, puur natuurlijk, zonder een plamuurlaag en haar vrolijke lach, heerlijk om te horen. Mensen zouden meer moeten lachen, te veel zuurpruimen overal
En zag van de week smorgens dat ze toch behoorlijk wat make up smeert smorgensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Puur natuur klopt niet. Haar borsten zijn fake.
oh vreselijk waarom zag jij het wel en die dombos niet hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jep zit in de pannekoeken beslag
Straks allemaal buikkrampen diarree en mogenlijk spugen
Vind hem wat verloren in de groep.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
Waarom ben ik in dit kippehok gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
Met shirt....het kan wel dus!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
of hoe kan ik meedoen in het gesprek ben nu remie hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ben wel benieuwd wat die Ariana aan doen is nu
Die is aan het mokken in een of ander hoekje....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zou niet samen gezien willen worden met Ashley. Je krijgt zo de naam van hoereloper.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:41 schreef ben34567 het volgende:
Voor Ashley moet je niet in t-shirt in een restaurant afkomen tijdens een date met haar. Dat ze er zelf (op het eerste zicht) zo vulgair al iets uitziet laten we achterwege
Ik niet,geef mij maar een dag zonder,kreeg gisteren gewoon hoofdpijn van haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Is tegenwoordig bijna elke dan geen geluid op stream 2quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
Stream 2 is zelfde beeld minus het geluid
valt wel mee. Hij is gewoon niet zo aanwezig en heeft niet zo'n grote smoel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vind hem wat verloren in de groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem eigenlijk wel okay.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
Ashley beschrijft hoe haar type man er uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:02 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik denk ook dat Alice als eerste wordt vrijgesteld zij is populairder dan Ashley en Lenie.
Gaat dus Lenie en Ashley
Je ziet (en hoorde) haar zelf ook zeggen: "Maar ik ben ook zo blublublu"quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Prachtige cap ! Geeft perfect weer hoe ze is !
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:05 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Jawel joh. Ik hoor allemaal haat over Ashley en Lenie Alice is wel een leuke meid zij gaat het sowieso redden.
Maar ik denk dat dat voornamelijk komt door wat Leni de mensen in het huis heeft verteld. En dus ook Dilano.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano denkt ook dat lenie populair zou zijn. Ashley zegt ik wist niet eens wie het was.
Idd. Daarom dat ik die zo goed vind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je ziet (en hoorde) haar zelf ook zeggen: "Maar ik ben ook zo blublublu"
Ze kan wel wat dreinen zo nu en dan maar ik vind haar primaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano en jimmy denken dat ashley er heel goed op staat bij de kijkers. Ik vind het net een reclame wat ashley aan het voeren is voor zichzelf.
Van mij mag ze wieberenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan wel wat dreinen zo nu en dan maar ik vind haar prima
Verrek jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jimmy doet me wel een beetje denken aan Boris Johnson
Ik vind het nog steeds een Theo van Gogh look-a-like, zeker als hij zo'n broekpak aan heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, ook datquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een Theo van Gogh look-a-like, zeker als hij zo'n broekpak aan heeft.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een Theo van Gogh look-a-like, zeker als hij zo'n broekpak aan heeft.
En tegelijkertijd het elkaar mes in de rug steek moment ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
Het elkaar een veer in de reet steek moment is weer aangebroken.
Vorig jaar werden ze afgemaakt als ze gingen zingen op de streams.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Lachen om die meiden die zingen,zal ons Lenie niet leuk vinden
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die heeft schoonmaakdienst. Ik zag haar even geleden in een flits staan met een emmmer waar Ashley, Karen, Jimmy en Ronahi zaten. In dat afzonderhoekje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:22 schreef lonneberga het volgende:
Zou A.op de bank bij een psych.liggen ofzo? Geen spoor van haar te zien,heerlijk
Denk dat ze een mooi wit jasje aanheeft en in een kamer zit met zachte muren en vloer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:22 schreef lonneberga het volgende:
Zou A.op de bank bij een psych.liggen ofzo? Geen spoor van haar te zien,heerlijk
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Denk dat ze een mooi wit jasje aanheeft en in een kamer zit met zachte muren en vloer.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die heeft schoonmaakdienst. Ik zag haar even geleden in een flits staan met een emmmer waar Ashley, Karen, Jimmy en Ronahi zaten. In dat afzonderhoekje.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:30 schreef Hznootje het volgende:
Kijk voor het eerst sinds lange tijd weer streams..is het altijd zo’n kippenhok?
Nee, gelukkig niet. Je komt precies op een heel druk moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:30 schreef Hznootje het volgende:
Kijk voor het eerst sinds lange tijd weer streams..is het altijd zo’n kippenhok?
Ja.. nee.. jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie: "Eey! Doe die deur is dicht man! Tis geen tropische instelling!"
Zou hij filantropisch bedoelen? Zo ja, zou hij weten wat dat betekent of heeft hij het ooit iemand horen zeggen en het verkeerd overgenomen? Vragen, vragen..
Wel vaak..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:30 schreef Hznootje het volgende:
Dan ligt hij binnenkort ook op de bank.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Leni was gevallen net hoor ik, maar hij heeft zich geen zeer gedaan
in z'n eigen woonwagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:36 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Dan ligt hij binnenkort ook op de bank.
Das haar standaard gaze.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Wat kijkt ariana mensen vuil aan. En ze zegt niets
Tom heeft vast wat verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze was net de toiletten aan het doen en kwam vragen in de groene kamer wie het gister had gedaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat ze liever had dat Tom met haar pruik speelde ipv met de extensions van Ashleyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft vast wat verkeerd gedaan
Je mag niet aan Adriana’s haar zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze liever had dat Tom met haar pruik speelde ipv met de extensions van Ashley
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze liever had dat Tom met haar pruik speelde ipv met de extensions van Ashley
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja.. nee.. jaHet is iig geen licht
Hij heeft waarschijnlijk één hersencel meer dan een koe want anders zou hij de keuken vol schijten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjoelen met kaarsen
Leuk
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Misschien blijft er dan wel een haartje van Tom insteken zodat ze hem kan clonen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ariana chronicles deel 64848486363)2quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Tom sprak tegen Ariana![]()
Benieuwd of het is binnengekomen bij Ariaantje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjoelen met kaarsen
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:44 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Straks doet Ariana dit ook met haar haren.
Net nog in de keuken, vroeg aan haar waar ze was, want hij had haar gemist aan tafel met etenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
kutje wil weer aandacht
wie praat weer niet tegen haar toch niet weer Tom he
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:54 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
ik, als ik ooit gecast wordt, met een vaatwasser ipv kleding onderweg het huis in.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
kutje wil weer aandacht
wie praat weer niet tegen haar toch niet weer Tom he
Lekker hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:54 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
ik, als ik ooit gecast wordt, met een vaatwasser ipv kleding onderweg het huis in.
oh had hij dat gezegd wat lief en is dat niet door gedrongen tot haar ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net nog in de keuken, vroeg aan haar waar ze was, want hij had haar gemist aan tafel met eten
Ze wil zondag zegt zequote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ga dan weg voor de exits dan hoeft er verder niemand weg
ze is gewoon jaloers zoals nu ook Ashley lachen kan met Karen haha
Nou echt want dan kan ze beter nu of morgen gaan dan kunnen de genomineerde teminste blijvenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh had hij dat gezegd wat lief en is dat niet door gedrongen tot haar ofzo
ze gaat zondag als ze dat werkelijk doet dan is het echt een vuile trut
Gewoon zaterdagavond voor het blok zettenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:56 schreef Hoempah het volgende:
Als ik bb was dan had ik haar lekker in de draaideur gezet morgen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan kan Ashley voor de 2de keer terug komen.
Juist!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon zaterdagavond voor het blok zetten
Jij wil gaan
Je kan nu kiezen
Of je gaat
Of je blijft en kapt met zaniken.
Beetje wat BB toen heeft gedaanquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon zaterdagavond voor het blok zetten
Jij wil gaan
Je kan nu kiezen
Of je gaat
Of je blijft en kapt met zaniken.
ze gaat pas zondag de rat zegt ze netquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien als ariana zelf weggaat gaat er morgen niemand weg.
Maar ze zal wel niet gaan. Aandacht aandacht aandacht
12quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Hoe oud is Ariane ? Want 36 jaar is bijna niet te geloven
Ze heeft het over Tom.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:56 schreef b_engeltje het volgende:
Nou er zijn er zeker wel een paar die ariana negeren
Lenie is er 1 van
Tyron ook een beetje
Nu zegt ze dat Karen de enige is die haar leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Hoe oud is Ariane ? Want 36 jaar is bijna niet te geloven
Ashley kan beter gewoon het hele seizoen in die draaideur blijven staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:57 schreef Jockari het volgende:
Dan kan Ashley voor de 2de keer terug komen.
Ja die lult niet genoeg meequote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu zegt ze dat Karen de enige is die haar leuk vindt.
Is het over met Ashley???
Iets? Die vroeg het gewoon direct die stuurde er niemand op af.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:58 schreef ledn81 het volgende:
Ik vroeg gister aan Jason tijdens een TikTok live of hij denkt dat Ariana er met de psych over kan praten en dan nog een beetje bijdraait.
Hij dacht dat het moeilijk zou worden voor haar. Hij had de ervaring vorig jaar (met Chiara) en je ontloopt elkaar moeilijk als je daar iets voor iemand begint te voelen.
Maar Jason ging daar vorig jaar echt wel iets beter mee om
Ik zou juist denken... mij niet mogen of aamspreken meer nominatie klantjesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:58 schreef Was-beer het volgende:
Ze zou ook gaan als ze geen koffie kreegDit is gewoon weer aandacht en bevestiging zoeken. Ook al zou het zo zijn dat Tom haar negeert dan nog ga je deze kans toch niet opgeven voor 1 iemand
Karen is wel de enige die luistert , of een beetje uit beleefdheid iigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu zegt ze dat Karen de enige is die haar leuk vindt.
Is het over met Ashley???
Ze doet dit nu al 2 wekenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Karen is wel de enige die luistert , of een beetje uit beleefdheid iig
Veel mensen in het huis zijn haar beu. Dus dat heeft ze wel goed door.alleen van Tom vind ze dat het ergstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Karen zal toch ook wel ziek worden van dat gezever van Ari![]()
Die andere vindt ze niet belangrijk. Het gaat haar om Tom.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Weet ik maar die zie ik haar juist niet negeren
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ashley kan beter gewoon het hele seizoen in die draaideur blijven staan.
Ze heeft narcisme denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:02 schreef spapaars het volgende:
Ariana heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex, zonde van zo'n jonge meid.
dat deed ze in de wc van de week maar Adriana blijft komen en ja Karen is te softquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doet dit nu al 2 weken
Ergens moet je ook zeggen
Zoek het uit
36quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:02 schreef spapaars het volgende:
Ariana heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex, zonde van zo'n jonge meid.
Valt niet echt daaronder lijkt mequote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:02 schreef Harry het volgende:
Is voor Ariana de term Borderline al gevallen?? Ik vraag het maar......
Voor de allerslimste mens alleszins niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:02 schreef ben34567 het volgende:
Voor welk programma denkt Ariana dat ze zich juist heeft ingeschreven ?
52 had ik ook geloofdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
36
Is niet echt een jonge meid
.. tis niet oud maar ook niet een meid
Nog meer SL bedoel je ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind overugens dat op een gegeven moment bb moet ingrijpen
Dit is ziekelijk...
Moeilijk voor haarzelf, maar lijkt me dat Tom hier ook last van gaat krijgen
Kenmerken Borderline:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Valt niet echt daaronder lijkt me
Ook niet narsisme of te weinig zelf vertrouwen
Ik weet dit niet te plaatsen
Bijna psychotisch misschien
Eens , maar dat doet ze denk ik wel omdat Ariane eigenlijk al steeds meer buiten de groep valt en ze nog niet weet hoe ze Ariane terecht moet wijzen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doet dit nu al 2 weken
Ergens moet je ook zeggen
Zoek het uit
ja en ze gaan allemaal over haar heen, nou wat ik zie laten ze der allemaal uitpratenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef ben34567 het volgende:
Het stotterwoord is gevallen. Het komt allemaal door het stotteren.
Die is wijs genoeg om te beseffen dat dat totaal geen nut heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
Het grappige vind ik
Karen probeert het niet uit haar uit haar hoofd te praten
Heeft ze ook wel geprobeerdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar dat doet ze denk ik wel omdat Ariane eigenlijk al steeds meer buiten de groep valt en ze nog niet weet hoe ze Ariane terecht moet wijzen?
Denk dat Karen er ook helemaal klaar mee is, maar netjes blijftquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
Het grappige vind ik
Karen probeert het niet uit haar uit haar hoofd te praten
Misschien dantoch wel..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Kenmerken Borderline:
Impulsiviteit
Stemmingswisselingen
Zwart-wit denken
Extreme verlatingsangst
Zelfbeschadiging (automutilatie)
Identiteitsproblemen
Dissociatieve verschijnselen
Psychotische verschijnselen
ze genieten er allemaal van in dat huis , kan mezelf niet voorstellen maar goed hun vinden het leuk, maar ja ze mogen haar toch nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt ze nu
En nu met de meditatie van gisteren ..
Ik wil niet te kakken gezet worden
Mensen krijgen een uitgebreide psychologische keuring voor ze het huis in mogen, toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Harry het volgende:
Kenmerken Borderline:
Impulsiviteit
Stemmingswisselingen
Zwart-wit denken
Extreme verlatingsangst
Identiteitsproblemen
Wat ze zegtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Gellarboy het volgende:
Als ze zich ergert aan mensen, confronteer die dan, in plaats van je gal continu maar over die arme Karen heen te spuien.
Zou niet leuk zijn, maar het steedss minder leuk dan om naar te kijken als mensen vrijwillig vertrekken EN er verder geen exits zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 13:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien als ariana zelf weggaat gaat er morgen niemand weg.
Maar ze zal wel niet gaan. Aandacht aandacht aandacht
Ja dat heb ik wel meegekregenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel geprobeerd
Maar Ariana is net een boemerang
Dit verbaasd mij ook..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mensen krijgen een uitgebreide psychologische keuring voor ze het huis in mogen, toch?
Of zou de psycholoog gedacht hebben van 'ik stop er dit jaar gewoon een dumpster fire tussen, kijken wat er gebeurt.'.
Niet mijn bloedgroepquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel meegekregen
Het is een grote kleuter
Ik denk dat ze juist in het psychologisch gesprek zichzelf heel zelf verzekerd en neergezet heeftquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mensen krijgen een uitgebreide psychologische keuring voor ze het huis in mogen, toch?
Of zou de psycholoog gedacht hebben van 'ik stop er dit jaar gewoon een dumpster fire tussen, kijken wat er gebeurt.'.
Dit gedrag lijkt me ook niet echt gezond. Ze is alleen maar met Tom bezig verder niksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:10 schreef Xilia het volgende:
Ah! de gelegenheids psychologen op Fok hebben er ook weer een mening over
Nou ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet mijn bloedgroep
Ik had haar al wel gezegd wat ik er van vond
Ik denk dat dat reuze mee valt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
ja en dat hij de andere vrouwen met rust laatquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ze zegt
Dat Tom haar negeert
Is echt de grootste onzin
En zit echt tussen haar oren
Ze wil de volledige aandacht van Tom
Maar dat gaat niet gebeuren
Stalkster, die zie je straks in dat andere programma over stalkersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit gedrag lijkt me ook niet echt gezond. Ze is alleen maar met Tom bezig verder niks
Nee ashley gaf juist een steek onder water...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
ze blijft tom slecht neerzetten. Karen lult haar niet tegen jammer genoeg. Jezus ze negeert nu zelf ashley die wat vraagt omdat ze er geen zij in heeft
Niet met Karen praten of lachenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat hij de andere vrouwen met rust laat
Laat iemand die dichtbij woont valium over het hek gooienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef Gellarboy het volgende:
DIE KOP VAN HAAR!!!!!
Ik ga mijn huisarts bellen voor kalmeringsmiddelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Gewoon heel onzeker, that's it.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Kenmerken Borderline:
Impulsiviteit
Stemmingswisselingen
Zwart-wit denken
Extreme verlatingsangst
Identiteitsproblemen
Is ook niet normaal dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit gedrag lijkt me ook niet echt gezond. Ze is alleen maar met Tom bezig verder niks
karen zegt net wel weer dat ze met hem moet praten, ze wil ook zelf met hem praten maar zei is al 3x naar hem toegeweest en karen mag niet van derquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
ze blijft tom slecht neerzetten. Karen lult haar niet tegen jammer genoeg. Jezus ze negeert nu zelf ashley die wat vraagt omdat ze er geen zij in heeft
Thijs Zeeman!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Stalkster, die zie je straks in dat andere programma over stalkers
Ja, nee, kalmeringsmiddelen VOOR MIJ!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
Laat iemand die dichtbij woont valium over het hek gooien
Hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thijs Zeeman!!.
"Vandaag spreken we de 31-jarige Tom uit Burcht, op een geheime locatie. Hij deed in 2024 mee aan het vierde seizoen van Big Brother. Toen hij in januari het huis betradt had hij echter nooit kunnen vermoeden dat dit het begin zou worden van een ware nachtmerrie..."
Nou zeg ze is verschrikkelijk.....Had helemaal niks met Tom maar dit gun ik hem niet.....ze zal daar nog even zijn zin in het daar zijn verpesten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus hij verpestbhaar avontuur. Hij heeft al een paar gesprekken gehad waarop hij aangeeft dat er niets is.natuurlijk wil hij niet met haar praten. Die verwijten die ze steeds naar tom maakt.
heb morfine voor der hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat iemand die dichtbij woont valium over het hek gooien
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thijs Zeeman!!.
"Vandaag spreken we de 31-jarige Tom uit Burcht, op een geheime locatie. Hij deed in 2024 mee aan het vierde seizoen van Big Brother. Toen hij in januari het huis betradt had hij echter nooit kunnen vermoeden dat dit het begin zou worden van een ware nachtmerrie..."
[ afbeelding ]
Is ook niet nodig. Als je er zo eentje tegen komt blijft er niets anders over dan een slappe lulquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:15 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop dat Ariana zo dadelijk niet weer een meditatiesessie wil geven over slappe lul e.d.
oh laten we voor Tom hopen dat die nooit gekoppeld komt aan haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:13 schreef ben34567 het volgende:
Tom volgende week koppelen met Ariana als duoZal ze wel een verhaal uitvinden dat hij haar aangerand heeft in haar slaap.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
Alice spreekt tom erop aan dat hij de cv op 30 graden zet om zijn onderbroeken te drogen
Haha ik tramadol en oxazepamquote:
Die betrouwbare Zeeman die mensen inhuurt zoals Romy en Cemal gaat nu dus internationaal.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thijs Zeeman!!.
[ afbeelding ]
Zat ik ook naar te kijken, alsof ze een vooraf-bepaald aantal rondjes moeten lopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:18 schreef Jockari het volgende:
Ik denk dat Karen Ariane gewoon aan het afmatten is buiten, zodat ze straks haar mond houdt van vermoeidheid£;
ja ik heb nog wel meer haha dat wat ik allemaal slikt gaat zij wel mee KOquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Alice spreekt tom erop aan dat hij de cv op 30 graden zet om zijn onderbroeken te drogen
[..]
Haha ik tramadol en oxazepam
Hakkelendquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoe is zij door de casting gekomen...
ik ben de enige denk ik die hem wel mooi vind maar wel bij haar neit voor mezelf, maar net paste hij bij haar shirt nu niet meerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:23 schreef lonneberga het volgende:
Kleur lippenstift van Ashley zou verboden moeten worden,afgrijselijk
Dan zijn er nog altijd alternatievenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:23 schreef lonneberga het volgende:
Kleur lippenstift van Ashley zou verboden moeten worden,afgrijselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zie haar nu zitten toen ze uitzoomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had je er zo genoeg van dat je stream hebt uitgezet ?
Zou wel verstandiger zijn iddquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oke inzamelactie houden hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb nog wel meer haha dat wat ik allemaal slikt gaat zij wel mee KO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |