vraag me af of ze er nog zitten. met lenie en de boys die ook op de bank zittenquote:
Hmm toch liever Ronahi als ik moet kiezen tussen haaren Doriana.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Rohani krijgt bij mij gewoon geen eerlijke kans door haar stem en manier van praten.
Ik zie alleen Randy?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vraag me af of ze er nog zitten. met lenie en de boys die ook op de bank zitten
Doriana zegt me weinig. Alleen haar naam...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm toch liever Ronahi als ik moet kiezen tussen haaren Doriana.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doriane is toch degene die nu spreekt Rohani?
MacD is gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
En Lenie zei dat wanneer het zaterdag zijn tijd is om naar huis te gaan, hij rechtstreeks naar de Mc Donald gaat!
Doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het begint te komen in mijn hoofd
Als wij stream op de woonkamer hebben is dat ook primaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Big Brother houdt rekening met de slapers
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als wij stream op de woonkamer hebben is dat ook prima
Dan kan hij niet klokkijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:46 schreef BB-King het volgende:
Die Lenie denkt dat de camera's na 12:00 stoppen.
Zijzelf even goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:47 schreef BB-King het volgende:
Tyron valt het op dat de dames aan het smoezen zijn.
Ja maar waarom die zenuwenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Febo wordt een beetje zenuwachtig, weer SL.
Na iddquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
tom mag van mijn nog wel even dom blijven doen
Hij zorgt voor een conflict dat er niet hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
is niet de bedoeling tom
jij weer doorvertelle
zij vragen het in de groep te gooien, omdat er gesmoest word. en niet buitengesloten willen worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:01 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zorgt voor een conflict dat er niet hoeft te zijn.
Volgens mij maakte Tyron een grapje dat ze zaten te smoezen.Tom voelt zich aangevallen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:01 schreef BB-King het volgende:
Discussie over dat Tom met Karen en Ashley zat te fluisteren over de stemming.
Vonden Lenie en Tyron niet zo leuk leek het.
Beetje overdreven allemaal.
Nee dat vroegen ze niet. Dat deed Tom zelf omdat hij niet gezien wil worden als een smoezer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zij vragen het in de groep te gooien, omdat er gesmoest word. en niet buitengesloten willen worden.
tom gooit het in de groep en dan is het een conflict
oke dan heb ik het verkeerd begrepen allemaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat vroegen ze niet. Dat deed Tom zelf omdat hij niet gezien wil worden als een smoezer.
Wie van de Drie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag wordt er toch iemand uitgeknikkerd
zou zo fantastisch zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Tyron gaat behoorlijk schrikken zaterdag als Lenie weg moet.
Het zou wel jammer zijn. Lenie zorgt voor reuringquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Moet nog blijken dat het gebeurd. Denk dat het voor hem overigens beter is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Mwa zo ziet het er wel uit idd en erna iedereen weer zeuren dat het zo saai isquote:
de ruimte die een ander krijgt als hij weg is, word gewoon ingenomen door de volgendequote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zou wel jammer zijn. Lenie zorgt voor reuring
Tyron geeft nu aan dat hij het niet leuk vond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:03 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Tyron een grapje dat ze zaten te smoezen.Tom voelt zich aangevallen.
denk het niet, zitten voldoende haantjes die graag de grote jongen willen uithangenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mwa zo ziet het er wel uit idd en erna iedereen weer zeuren dat het zo saai is
Dat klopt wel weer. Anders krijgen dan de ruimte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de ruimte die een ander krijgt als hij weg is, word gewoon ingenomen door de volgende
We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het niet, zitten voldoende haantjes die graag de grote jongen willen uithangen
wacht, jij zegt dat gewoonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:16 schreef tassie127 het volgende:
Ze blijven zo lang wakker vandaag. Alice heeft een halve dag gemist als ze zo lang opblijven.
Ergste is dat de bewoners dit ook door hebben dat zij nooit eens gezellig ergens bij is…
Ik verwacht toch dat Alice naar huis toe gaat, slaapt 11 uren per dag,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh na het spelletje spelen werd er wel over haar gepraat, door lenie en tyron, dat ze het jammer vonden. en randy ook geloof ik. vast nog wel een paar die ik vergeet
Ja en daarna ook nog een paar keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wacht, jij zegt dat gewoon
dont mind me
ik hoop het niet, maar alles is mogelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat Alice naar huis toegaat, slaapt 11 uren per dag,
Slaap ze!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui ik moet nodig naar bed![]()
[ afbeelding ]
Trusten schakeltjequote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me, na een aantal situaties, als bijvoorbeeld met Ariana, duidelijk dat Tom niet zo sociaal handig is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tom is volgens mij gewoon geen hoogvlieger
Zo te zien wel jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:31 schreef marky het volgende:
Aparte SL denk dat de stagaires ook naar bed willen. Er wordt ze nu gezegd denk ik dat ze moeten gaan slapen.
Een egootje idd , is snel op zijn teentjes getrapt .quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:27 schreef marky het volgende:
Tom voelt zich heel snel aangesproken. Hij gooide idd Tyron onder de bus door hem bij zijn verhaal te betrekken. Tyron en Lenie wilde het gewoon laten wat betreft de mogelijke verkeerde telling. Tyron wilde niet dat dat bij Dor terecht kwam omdat het er niet toe doet. Door Tom zijn klunzige handelen is dit nu misschien voor haar erg dubbel geworden.
De genomineerden moesten in de gameroom elkaar stemmen geven of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:47 schreef B00STER het volgende:
Ik heb de streamverslagen gelezen, gezien dat er een hele reeks genomineerd waren en er vraagtekens overheen kwamen maar... wat is er gebeurd dat Alice, Ashley en Lenie zijn genomineerd? Ashley snap ik nog. Lenie ben ik erg blij mee persoonlijk, maar hoe is dit gegaan? Weet iemand dat?
Top, dankjewel voor de uitleg!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
De genomineerden moesten in de gameroom elkaar stemmen geven of iets dergelijks.
Diegene met de minste stemmen waren genomineerd.
Dat waren dus Ashley, Alice en Lenie.
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:52 schreef B00STER het volgende:
Op stream 1 hoor ik steeds een geluid. Een stem, een 'kreun', ik weet niet hoe ik het moet noemen. Ik hoor in ieder geval van tijd tot tijd iemand. Enig idee wie dat is?
Hoor je het serieus niet? Afgelopen minuut echt al 3x heel duidelijk te horen geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar op deze kamer liggen Danny met zijn apneu apparaat, Ashley, Basiri, Karen, Tyron en Doriana.
Nee viel mij niet echt op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoor je het serieus niet? Afgelopen minuut echt al 3x heel duidelijk te horen geweest.
Zijn er al een paar die dit kunnen doen. Die maken ook in de avond al brood zoals tom en dannyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:20 schreef happyme28 het volgende:
Ik vermoed dat het dagschema er zonder Lenie wel anders uit gaat zien. Weet niet wie er in de ochtend brood staat te bakken.
Al vanaf dag 1,misselijke ouwe ventquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoop echt dat die lenie eruit gaat. Is veel te dominant aanwezig en bepaald veel te veel.
Het is heerlijk om mensen erin te hebben, waar je je aan ergert. Het streamen moet ook interessant zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Lenie is de nieuwe Kitty, hoop dat hij er nog even in blijft.
Ik denk er hetzelfde over. Daarom mag alice vertrekken. Of ashley die was er al uitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:47 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Het is heerlijk om mensen erin te hebben, waar je je aan ergert. Het streamen moet ook interessant zijn. De eerste week klaagde iedereen hier hoe saai het was.
Voor mij mogen de mensen waar ik het meest aan stoor erin blijven voorlopig.
Kitty was er bij de 2e stemming uit dus hoop dat hij daar ook op lijkt dan.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:36 schreef RobjeGeus het volgende:
Lenie is de nieuwe Kitty, hoop dat hij er nog even in blijft.
En weer die puistjes verstikkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
De plamuur uren zijn weer aan de gang op stream 2
Zo dikke laag dat ze er op doen, in al die RLSsen zie je datquote:
En eruit zien als oempa loempasquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dikke laag dat ze er op doen, in al die RLSsen zie je dat
Ja ongelofelijk ikzelf heb van me leven nog nooit wat op me gezicht gesmeerdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, als je instagram bimbo's gaat casten...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wordt het gesprek weg gedraaid voor die kutföhnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:26 schreef ledn81 het volgende:
Mooie gesprekken altijd tussen Tom en Jimmy
Echt hč🤬quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan wordt het gesprek weg gedraaid voor die kutföhn
oeh bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je niet meer weet, wat je de vorige dag gedaan hebt, wanneer je wakker wordt, dan is het geen goede avond geweest Basiri
Ah ging net over de Red & Blue in Antwerpen voor ze naar de fohn gingen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of we kunnen Dilano over de schutting gooienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we niet een paar t-shirts over de schutting gooien voor Dilano?
Neuh ze wachten tot het brood klaar is denk ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgenkan nog net.
Ze gaan op de bank zitten zie ik.
Opdracht van BB?
Staat er wat te gebeuren?
Zodra we een sl hebben weet je het.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgenkan nog net.
Ze gaan op de bank zitten zie ik.
Opdracht van BB?
Staat er wat te gebeuren?
Hij denkt zelf waarschijnlijk dat het er heel goed uit ziet maar dit alleen maakt dat ik hem de minst leuke bewoner vind. Voegt niks toe en loopt alleen maar de hele dag half naakt rond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha lachen. Dat zou echt een leuk statement zijn.👕👕👕quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zal op de streams gezien geweest te zijn. Anders had die site het ook niet geweten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:57 schreef spapaars het volgende:
Was dit op de streams te zien?
https://lovereality.nl/do(...)g-brother-oneerlijk/
Iedereen is geland, behalve dingeske, euh, allez ... zeg het eens ...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy lijkt zich al wat meer op zijn gemak te voelen.
Ariana, maar die zweeft de hele dag.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iedereen is geland, behalve dingeske, euh, allez ... zeg het eens ...
Nee achterkant vind ik wel apartquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:04 schreef Roxiebb het volgende:
Wow dat haar van Tyron achteraan …vreselijk.
Je zou haast te denken dat ze een langdurige secret mission heeft, of als verkapte screenlock dient.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Ariaantje : "Laat iemand lekker zijn wie hij of zij is"
En over een uur staat ze weer tegen iemand te meuten "Tom kijkt me niet aan, Tom zus Tom zo"
Drama werkt daar nog niet echt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Ariaantje : "Laat iemand lekker zijn wie hij of zij is"
En over een uur staat ze weer tegen iemand te meuten "Tom kijkt me niet aan, Tom zus Tom zo"
Nog maar 36u ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Videoland stream 2 loopt nog wel. Maar met Lenie en Danny. De twee-eiige tweeling.
[ afbeelding ]
Alice schreeuwt niet, is actief, luisterd naar anderen, geeft wel haar mening, voert niet de boventoon. Had gister gekozen in de vrijstellingen voor de nieuwe bewoners om ze een kans te geven. En heeft hele mooie en goede gesprekken met mensen. Alleen met veel schreeuwers om haar heen verzuipt zequote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋
Alice is heel populair maar vertel mij nou eens waardoor/waarom ?
Ze kan goed praten….dat kunnen ze allemaal
?
?
?
?
Okéquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice schreeuwt niet, is actief, luisterd naar anderen, geeft wel haar mening, voert niet de boventoon. En heeft hele mooie en goede gesprekken met mensen. Alleen met veel schreeuwers om haar heen verzuipt ze
Ze is beschaafdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké
Ja ik zie of hoor haar niet veel vandaar.
Simpel:quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋
?
?
?
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloempotkapsel, maar dan zonder bloempot uitgevoerd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:42 schreef Snensie het volgende:
Alle mannen ongeveer hetzelfde kapsel. Hmmm
Ik begrijp dat ook niet. Ze distantieert zich vaak van de groep. Is vooral veel bezig met haar uiterlijk. Laat weinig van zichzelf zien. Een op een heeft ze veel wijsheden te vertellen maar blijft op de vlakte. Heeft waarschijnlijk de vaardigheid een uur in een kwartier kunnen lullen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 👋
?
?
?
?
Stom dat ze steeds stream 1 op SL gooien. Stream 2 (VL) loopt gewoon door. Ze houden niet echt rekening met Vlaanderen.quote:
Die gaat het nog zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:49 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft Tyron geen seizoen gekeken. Hij heeft geen idee. Die hweft zichzelf niet opgegeven die is gecast.
Ik vind dit dus echt heel sexy.quote:
Ik vind het bij deze afbeelding ook goed staan bij Tom maar ik vind het jammer dat ze het allemaal krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt heel sexy..
Iedereen knapt op van een tondeuse.
Ik vind het ook niet mooiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:58 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Niet tevreden, heeft Karen ook nog niet bedankt en die heeft er haar super best opgedaan.
ik mis het denk ik hoor geluiden maar weet niet watquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie klaagt dat ie altijd aan het opruimen is .. en dan ..
nu al ? spruiten kun je best lang houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
De spruitjes gaan rotten. Het plan is om ze allemaal te snijden en in te vriezen.
O hij drukt zo weer op de knop. Niet zo per ongeluk hč Lenie🖕🏻quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik mis het denk ik hoor geluiden maar weet niet wat
Ze zitten in glazen potten en staan buiten. In de zon wellicht.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu al ? spruiten kun je best lang houden
Ja getande rand.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Het lijkt of er happen uit 'de rand' zijn van z'n kapsel
Zou ik met deze groep ook niet doenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice zit of buiten vaak alleen of sport vaak buiten alleen en gaat vroeg naar bed enige wanneer ze beetje onder mensen is is met het eten en pannenkoeken bakken
maar verders doet ze niet veel mee met de groep
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
Karin en Ashley smoezen over de andere bewoners over het spel spelen en wie ze niet vertrouwen.
Ze vertrouwen wel elkaar en Danny en Doriana?
Tom was verkeerd bezig gisteren zeggen ze.
dat laatste wat hij zegt ???? die kerel is niet te verstaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat deed tom dan ongeveer even in kort?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
Karin en Ashley smoezen over de andere bewoners over het spel spelen en wie ze niet vertrouwen.
Ze vertrouwen wel elkaar en Danny en Doriana?
Tom was verkeerd bezig gisteren zeggen ze.
Lenie : Ik ben altijd aan het opruimen .. het houdt een keer op hoor ... ik druk zo weer op die knop..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah vind wel meevallenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou ik met deze groep ook niet doen
Wat een mafklappers
nee wie wel dan eigenlijk hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:08 schreef BB-King het volgende:
Karen zegt dat Lenie denkt dat hij blijft omdat hij bekend is.
Ashley: Echt? Maar ik kon die hele man niet!
Ik heb het niet zelf gezien of gehoord maar hier gelezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat deed tom dan ongeveer even in kort?
ahhhhh ok ja zie je wel was dus gewoon expres, ja sorry ik hoorde het echt niet ( net nog keer bekeken en hoor het nu wel)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lenie : Ik ben altijd aan het opruimen .. het houdt een keer op hoor ... ik druk zo weer op die knop..
Hopelijk vanavond nog even in de uitzending dan is het helemaal zwaai zwaai leniequote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie had volgens Ashley 'de grap' gemaakt dat hij het niet gek vond dat de dames het koud hadden in de hottub, want Jimmy zat erbij en dan is het bad zo leeg.
en dan wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lenie : Ik ben altijd aan het opruimen .. het houdt een keer op hoor ... ik druk zo weer op die knop..
Danny geniet ervan dat Lenie door de mand valt, Danny heeft een goei hart maar ook vele gezichten om zover mogelijk te geraken in het spel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Karen denkt ook dat Danny Lenie door begint te krijgen.
wat een eikel zeg moet die vaker doen deze opmerkingen ligt hij er zo uitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie had volgens Ashley 'de grap' gemaakt dat hij het niet gek vond dat de dames het koud hadden in de hottub, want Jimmy zat erbij en dan is het bad zo leeg.
Idd, jij bent de enige ;-)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die dat continu gegiechel van Karen vervelend vind ?
Gaat mij ook ergeren. Maar vind haar nog steeds een leuk mensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef ben34567 het volgende:
De leukste dames in bb vind ik, zorgen voor wat spice.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vindt Karen leuk 😃
Karen en Ashley samen zijn ook leuk
Oh wat mooi om hem er dan morgen uit te zien gaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley "Ik ben benieuwd hoor hoe het er morgen uit gaat zien"
Karen: "Ik ook, hij (Lenie) is zeker van z'n stuk (plek?) he? Zeker he!"
Ashley: "Ja, ik snap dat niet"
Karen: "Ik vind dat grof"
Ashley: "Ja, ik snap ook niet waarop dat gebaseerd is!?"
Karen: "Omdat hij bekend is"
Ashley: "Maar ik kon die hele man niet?"
Karen: "Ik ken... wat?"
Ashely: "Ik kon die hele man niet! Ik wist niet eens wie hij was"
Karen: "Haha nee ik ook niet"
Alleen als ik 'm wat harder gezet heb om te kunnen verstaan wat er zacht tegen elkaar gezet wordt en dan ineens die lach in m'n oor tettert.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:17 schreef ben34567 het volgende:
En toch denk ik dat hij de lachende derde is na z'n deelname. Ik wil de volksmuziek fans die hem nu zullen draaien en boeken niet de kost geven!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat mooi om hem er dan morgen uit te zien gaan
Zonder is mooierquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:29 schreef spapaars het volgende:
Bijna clownesk die kleur en hoeveelheid lippenstift van Ashley
Pipo zou er jaloers op zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:29 schreef spapaars het volgende:
Bijna clownesk die kleur en hoeveelheid lippenstift van Ashley
Tom was met Karen en Ashley in de groep aan het smoezen en dat viel Tyron op. Die zei vervolgens he jullie zijn aan het smoezen. Toen wilde Ashley Tyron er ook bij hebben dat weigerde Tyron. Het bleek dus dat Tom met de dames de stemming van de middag aan het bespreken was en dat het volgens hem niet helemaal klopte omdat het een gelijk spel was. Daar hadden Tom, Tyron en Lenie het in de middag al over gehad en ze zouden het laten rusten. Dus Tyron vond het vervelend dat het nu tov van Doriana opnieuw werd opgerakeld. Het was van zowel Tom als Tyron niet zo handig Tom moet dingen laten rusten soms en Tyron moet wat minder heftig zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gezien of gehoord maar hier gelezen.
Tom vond dat Ashley en Tyron? aan het smoezen waren over hem en reageerde daar pinnig op.
Ik denk dat iemand anders hier het beter weet..
ben je niet de enigequote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan die dikke nep tieten echt niet mooi vinden van asley. Zou wel ouderwets zijn maar zijn gewoon opgeblazen ballonnen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
En toch denk ik dat hij de lachende derde is na z'n deelname. Ik wil de volksmuziek fans die hem nu zullen draaien en boeken niet de kost geven!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:34 schreef marky het volgende:
Tom was met Karen en Ashley in de groep aan het smoezen en dat viel Tyron op. Die zei vervolgens he jullie zijn aan het smoezen. Toen wilde Ashley Tyron er ook bij hebben dat weigerde Tyron. Het bleek dus dat Tom met de dames de stemming van de middag aan het bespreken was en dat het volgens hem niet helemaal klopte omdat het een gelijk spel was. Daar hadden Tom, Tyron en Lenie het in de middag al over gehad en ze zouden het laten rusten. Dus Tyron vond het vervelend dat het nu tov van Doriana opnieuw werd opgerakeld. Het was van zowel Tom als Tyron niet zo handig Tom moet dingen laten rusten soms en Tyron moet wat minder heftig zijn.
Lenie en Basrie hebben het overigens redelijk afgekoeld gister.
dat Bas het verkeerd mag hebben!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Basari denk dat lenie als beste eruit komt en dat ashley eruit gaat. Zegt hij bent stil en rustig tegen Alice. Die zegt thuis ben ik druk maar hier met al die mensen ben ik niet een persoon om erover heen te komen.
popcorn in the make!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die schrikken zich rot als lenie eruit is. Heerlijk
Dat is ieder jaar zo. En dan na een paar weken weten ze dat het anders zit en bedaren ze ook een beetje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
Grappig hoe ze er in het huis een totaal andere kijk op en theorieën over kunnen hebben (wie er populair is bij de kijkers, etc).
toch snap ik wel dat Tom reageerde...hij was zich van geen kwaad bewust. eerst dat gezeur met die zweefteefquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Tom was met Karen en Ashley in de groep aan het smoezen en dat viel Tyron op. Die zei vervolgens he jullie zijn aan het smoezen. Toen wilde Ashley Tyron er ook bij hebben dat weigerde Tyron. Het bleek dus dat Tom met de dames de stemming van de middag aan het bespreken was en dat het volgens hem niet helemaal klopte omdat het een gelijk spel was. Daar hadden Tom, Tyron en Lenie het in de middag al over gehad en ze zouden het laten rusten. Dus Tyron vond het vervelend dat het nu tov van Doriana opnieuw werd opgerakeld. Het was van zowel Tom als Tyron niet zo handig Tom moet dingen laten rusten soms en Tyron moet wat minder heftig zijn.
Lenie en Basrie hebben het overigens redelijk afgekoeld gister.
Hij moet leren dingen te laten. Als Lenie in de middag aangeeft het is goed laat het gaan ga er dan niet over door.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
toch snap ik wel dat Tom reageerde...hij was zich van geen kwaad bewust. eerst dat gezeur met die zweefteef
en nu ook soort aanval... hij is er minder relaxt door.
Zelf gok ik op winterpenen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Die spruiten zullen ondertussen wel hun neus uitkomen
Hopelijk volgende week rode kool
Kan ook nog, vreselijk dat hele week hetzelfde eten. Ik snap de toegevoegde waarde er van niet zoquote:
Of paprika's.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Die spruiten zullen ondertussen wel hun neus uitkomen
Hopelijk volgende week rode kool
Melickquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:35 schreef BB-King het volgende:
Ariana van Melik?
Zijn we er eindelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, als ze nu nog hetzelfde doen op een dag in 1 de week of 7 maaltijden en die door elkaar heen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook nog, vreselijk dat hele week hetzelfde eten. Ik snap de toegevoegde waarde er van niet zo
Ook ik niet, moet het zo lijken hoe zwaar ze het daar hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook nog, vreselijk dat hele week hetzelfde eten. Ik snap de toegevoegde waarde er van niet zo
Nee en er is ook niets anders te verdienen om te eten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ze nu nog hetzelfde doen op een dag in 1 de week of 7 maaltijden en die door elkaar heen.
Maar dit slaat echt helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |