vraag me af of ze er nog zitten. met lenie en de boys die ook op de bank zittenquote:
Hmm toch liever Ronahi als ik moet kiezen tussen haaren Doriana.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Rohani krijgt bij mij gewoon geen eerlijke kans door haar stem en manier van praten.
Ik zie alleen Randy?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vraag me af of ze er nog zitten. met lenie en de boys die ook op de bank zitten
Doriana zegt me weinig. Alleen haar naam...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm toch liever Ronahi als ik moet kiezen tussen haaren Doriana.
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doriane is toch degene die nu spreekt Rohani?
MacD is gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
En Lenie zei dat wanneer het zaterdag zijn tijd is om naar huis te gaan, hij rechtstreeks naar de Mc Donald gaat!
Doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het begint te komen in mijn hoofd
Als wij stream op de woonkamer hebben is dat ook primaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Big Brother houdt rekening met de slapers
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als wij stream op de woonkamer hebben is dat ook prima
Dan kan hij niet klokkijkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:46 schreef BB-King het volgende:
Die Lenie denkt dat de camera's na 12:00 stoppen.
Zijzelf even goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:47 schreef BB-King het volgende:
Tyron valt het op dat de dames aan het smoezen zijn.
Ja maar waarom die zenuwenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Febo wordt een beetje zenuwachtig, weer SL.
Na iddquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
tom mag van mijn nog wel even dom blijven doen
Hij zorgt voor een conflict dat er niet hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
is niet de bedoeling tom
jij weer doorvertelle
zij vragen het in de groep te gooien, omdat er gesmoest word. en niet buitengesloten willen worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:01 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zorgt voor een conflict dat er niet hoeft te zijn.
Volgens mij maakte Tyron een grapje dat ze zaten te smoezen.Tom voelt zich aangevallen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:01 schreef BB-King het volgende:
Discussie over dat Tom met Karen en Ashley zat te fluisteren over de stemming.
Vonden Lenie en Tyron niet zo leuk leek het.
Beetje overdreven allemaal.
Nee dat vroegen ze niet. Dat deed Tom zelf omdat hij niet gezien wil worden als een smoezer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zij vragen het in de groep te gooien, omdat er gesmoest word. en niet buitengesloten willen worden.
tom gooit het in de groep en dan is het een conflict
oke dan heb ik het verkeerd begrepen allemaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat vroegen ze niet. Dat deed Tom zelf omdat hij niet gezien wil worden als een smoezer.
Wie van de Drie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag wordt er toch iemand uitgeknikkerd
zou zo fantastisch zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Tyron gaat behoorlijk schrikken zaterdag als Lenie weg moet.
Het zou wel jammer zijn. Lenie zorgt voor reuringquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Moet nog blijken dat het gebeurd. Denk dat het voor hem overigens beter is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Mwa zo ziet het er wel uit idd en erna iedereen weer zeuren dat het zo saai isquote:
de ruimte die een ander krijgt als hij weg is, word gewoon ingenomen door de volgendequote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zou wel jammer zijn. Lenie zorgt voor reuring
Tyron geeft nu aan dat hij het niet leuk vond.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:03 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Tyron een grapje dat ze zaten te smoezen.Tom voelt zich aangevallen.
denk het niet, zitten voldoende haantjes die graag de grote jongen willen uithangenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mwa zo ziet het er wel uit idd en erna iedereen weer zeuren dat het zo saai is
Dat klopt wel weer. Anders krijgen dan de ruimte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de ruimte die een ander krijgt als hij weg is, word gewoon ingenomen door de volgende
We gaan het zienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het niet, zitten voldoende haantjes die graag de grote jongen willen uithangen
wacht, jij zegt dat gewoonquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:16 schreef tassie127 het volgende:
Ze blijven zo lang wakker vandaag. Alice heeft een halve dag gemist als ze zo lang opblijven.
Ergste is dat de bewoners dit ook door hebben dat zij nooit eens gezellig ergens bij is…
Ik verwacht toch dat Alice naar huis toe gaat, slaapt 11 uren per dag,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh na het spelletje spelen werd er wel over haar gepraat, door lenie en tyron, dat ze het jammer vonden. en randy ook geloof ik. vast nog wel een paar die ik vergeet
Ja en daarna ook nog een paar keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wacht, jij zegt dat gewoon
dont mind me
ik hoop het niet, maar alles is mogelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat Alice naar huis toegaat, slaapt 11 uren per dag,
Slaap ze!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
jongelui ik moet nodig naar bed![]()
[ afbeelding ]
Trusten schakeltjequote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook maar heb geen zin.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |