dan ben ik een rare denk ik, ik vind het wel leuk helemaal omdat het kleurt met der shirtquote:
ben al naar de andere stream gegaanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie met een prive concert op stream 2
Hoe groter het vertrouwen, hoe groter de schrikquote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ik schat mijn kansen wel goed in. Maar ik kan niet zeggen hoe groot. Maar ik heb er goed vertrouwen in.
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie : Ik schat mijn kansen wel goed in. Maar ik kan niet zeggen hoe groot. Maar ik heb er goed vertrouwen in.
Lenie : En jij?
Alice : Ik vind het lastig inschatten, we zijn alledrie vanaf het begin, alledrie andere inbreng. Ik denk dat jouw naam als eerste komt. Je maakt sfeer, je bent veel in beeld. Altijd aanstaan. Energie. Ook in het spel, een competitieve speler. Ik denk dat Ashley en ik in de draaideur moeten gaan staan.
En SL.
Niet heel groot. In mijn stad van 123K inwoners, staan er 146. Dus ergens rond de 300-400 mensen. (0,32%)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?
en beiden nooit meer terugquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Voor mooie tv zou Ij Alice als.1e genoemd en dan lenie en ashley door de deuren haha
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:09 schreef BB-King het volgende:
Ashley zei grappend dat ze getrakteerd wilde worden uit de wall.
Tyron zegt is goed en pakt muntenrekje erbij.
Ashley helemaal blij, meen je dat echt?
Had hij haar muntenrekje gepakt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:09 schreef BB-King het volgende:
Ashley zei grappend dat ze getrakteerd wilde worden uit de wall.
Tyron zegt is goed en pakt muntenrekje erbij.
Ashley helemaal blij, meen je dat echt?
Had hij haar muntenrekje gepakt.
Dat ligt eraan hoeveel niet kampers er stemmen die niet op Lenie stemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe groot is de woonwagengemeenchap ?
en is die er nou nog mee bezig dan?quote:
Jep zit in de pannekoeken beslagquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en is die er nou nog mee bezig dan?
Puur natuur klopt niet. Haar borsten zijn fake.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Karen een heerlijk mens, altijd vrolijk, puur natuurlijk, zonder een plamuurlaag en haar vrolijke lach, heerlijk om te horen. Mensen zouden meer moeten lachen, te veel zuurpruimen overal
En zag van de week smorgens dat ze toch behoorlijk wat make up smeert smorgensquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Puur natuur klopt niet. Haar borsten zijn fake.
oh vreselijk waarom zag jij het wel en die dombos niet hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jep zit in de pannekoeken beslag
Straks allemaal buikkrampen diarree en mogenlijk spugen
Vind hem wat verloren in de groep.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
Waarom ben ik in dit kippehok gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
Met shirt....het kan wel dus!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
of hoe kan ik meedoen in het gesprek ben nu remie hahahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:34 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ben wel benieuwd wat die Ariana aan doen is nu
Die is aan het mokken in een of ander hoekje....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik zou niet samen gezien willen worden met Ashley. Je krijgt zo de naam van hoereloper.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:41 schreef ben34567 het volgende:
Voor Ashley moet je niet in t-shirt in een restaurant afkomen tijdens een date met haar. Dat ze er zelf (op het eerste zicht) zo vulgair al iets uitziet laten we achterwege
Ik niet,geef mij maar een dag zonder,kreeg gisteren gewoon hoofdpijn van haarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |