Als je genoeg betaalt wel jaquote:
Ok, ik zal even uitrekenen hoeveel het je kost als ik hier zonder inhouden van alles neerzet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor een vriendenprijsje is iedereen hier veilig
Waar tegen dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Zijn er geen sterke mannen die mij willen beschermen? Iemand als @:ijs_beer?
Of desnoods @:em31 of @:esf1gamer?
Ik ben heel benieuwd hoe deze post gaat aflopen. Kan alle kanten op.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Kan ik op je steun rekenen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
O @:strani is weer aan het rellen geslagen
Ja, ik moest natuurlijk wel even wachten tot je weer op je gemak was voor ik met spioneren begon.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zó vakkundig die post genegeerd en we waren alweer zo leuk over andere dingen aan het posten, zodat deze abjecte en infame verdenking zou ondersneeuwen en nu rakel jij het weer op
Je wil niet weten wat ik allemaal door die verrekijker zag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
@:roger_epiales Het wordt steeds verdachter
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.quote:
Kon je zien met wat voor mensen ze afspreekt? Uitdraaien van telefoongesprekken?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik moest natuurlijk wel even wachten tot je weer op je gemak was voor ik met spioneren begon.
Dát is wanneer je sneller de fout in gaat.
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal door die verrekijker zag.![]()
Nee ik vraag specifiek om jouw steunquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.
Ik kan je niks beloven
Ik schijn best groot te zijn, en redelijk sterk ook nog.quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Netjes, goede zetquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik schijn best groot te zijn, en redelijk sterk ook nog.![]()
En ik speel ook nog eens totaal niet onder een hoedje met @:Strani, die vuige Spanjaard.
Bescherm me tegen de wrede Spaanse hertog!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal het even met de ESF blauwen bespreken.
Ik kan je niks beloven
Zodat ik je moet beschermen tegen die andere blauwen, zekerquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vraag specifiek om jouw steun
@Strani verlies den Brilquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bescherm me tegen de wrede Spaanse hertog!
Luister, @Roger_Epiales en ik kunnen jou een hele mooie toekomst beloven. Jouw connecties binnen het modkorps kunnen voor ons erg handig zijn. En jij gaat met ons deel uitmaken van een jonge, dinamische organisatiequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zodat ik je moet beschermen tegen die andere blauwen, zeker
Vooral veel gesprekken in parkeergarages en donkere steegjes, met mensen die heel (maar echt heel) erg hun best doen om niet op politieagenten te lijken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Kon je zien met wat voor mensen ze afspreekt? Uitdraaien van telefoongesprekken?
Ze denken echt dat ze ons drie stappen vooruit zijn hèquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vooral veel gesprekken in parkeergarages en donkere steegjes, met mensen die heel (maar echt heel) erg hun best doen om niet op politieagenten te lijken.![]()
Of moet ik @Strani op deze manier afvoeren:quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bescherm me tegen de wrede Spaanse hertog!
Dynamische.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, @:Roger_Epiales en ik kunnen jou een hele mooie toekomst beloven. Jouw connecties binnen het modkorps kunnen voor ons erg handig zijn. En jij gaat met ons deel uitmaken van een jonge, dinamische organisatie
Ik twijfelde al. En toen dacht ik 'fuck it, het maakt me niet uit ook'.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dynamische.
@:Billdautrive daar had ik hem goed te pakken he.
Ja, maar ondertussen zijn ze zo doorzichtig als glas.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze denken echt dat ze ons drie stappen vooruit zijn hè![]()
Welke connecties?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, @:Roger_Epiales en ik kunnen jou een hele mooie toekomst beloven. Jouw connecties binnen het modkorps kunnen voor ons erg handig zijn. En jij gaat met ons deel uitmaken van een jonge, dinamische organisatie
Als ik dan ook nog leer om je username in één keer goed te schrijven, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken!quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik voel me meteen al een stuk veiliger!
Daar heb ik ook last van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog leer om je username in één keer goed te schrijven, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken!
Pardon, wie noem jij hier een ezel?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Misschien een ezelsbruggetje bedenken
Oké we bepreken het verder per DM. Ik snap hetquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke connecties?
De enige connectie is @:Nattekat en die moet eens keer een NSF van willekeurig ESF land kijken
Wacht nog steeds op de DM.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké we bepreken het verder per DM. Ik snap het
O, jij ben lief ijsbeertjequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Pardon, wie noem jij hier een ezel?
Heel goed, heel goedquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op de DM.
Die ik ga negeren
Maar jij mag me toch ook gewoon Billie noemen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ik dan ook nog leer om je username in één keer goed te schrijven, dan hoef je je helemaal geen zorgen meer te maken!
Ja, het blijkt toch altijd lastig je in te vechten in zo'n gevestigde kliek.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:15 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales ik moet toch zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de steun voor ons, de kleine afpersers. Wij moeten ook overleven, een boterham kunnen verdienen en onze familie kunnen onderhouden
Maar ja, hokjesdenken hè...
Probeer het hier eensquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het blijkt toch altijd lastig je in te vechten in zo'n gevestigde kliek.![]()
Het is meteen de rijen sluiten en in een cirkeltje gaan staan, geen moment oog voor het verbeterende concurrentieklimaat en het marktvoordeel wat een kleine onderneming als de onze kan betekenen.
Preciesquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het blijkt toch altijd lastig je in te vechten in zo'n gevestigde kliek.![]()
Het is meteen de rijen sluiten en in een cirkeltje gaan staan, geen moment oog voor het verbeterende concurrentieklimaat en het marktvoordeel wat een kleine onderneming als de onze kan betekenen.
Formule 1?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeer het hier eens
Formule 1
Eén formule twee gezichten zoals Lauda en Nikiquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Formule 1?
Maar Strani en ik hebben een formule die vooral werkt met zijn tweeën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |