abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:09:10 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212146972

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:13:59 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212147058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh komt weer thuis
Zondag alweer een invalbeurtje hopelijk. Stukje powerplay _O_

Zerrouki is ook snel weer thuis als de huidige stand zo blijft.

[ Bericht 5% gewijzigd door hhh38 op 23-01-2024 22:19:35 ]
pi_212147360
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Zijn ze ook bezig met een linksbenige cv ?
Nee, Beelen wordt in de diepte gezien als backup-lcv (ook al is hij rechtsbenig)
  dinsdag 23 januari 2024 @ 23:06:16 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212147777
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zondag alweer een invalbeurtje hopelijk. Stukje powerplay _O_

Zerrouki is ook snel weer thuis als de huidige stand zo blijft.
Yep, klaar. Jammer voor Algerije en Zerrouki, lekker voor ons :Y
  dinsdag 23 januari 2024 @ 23:08:44 #5
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212147806
Nu alleen nog onze broeders uit Indonesië aanmoedigen morgen, krijgen we onze powerjapanner ook snel weer terug.
pi_212150504
Wat is dat toch voor sentiment binnen het legioen met ‘alweer een naam’, ‘komt toch niet’ en al dat overige onzinnige geneuzel? We zijn deze window pas voor drie namen concreet geweest: Gil, Williams & Mbabu. Derhalve zet Feyenoord tegenwoordig in op spelers uit hogere segmenten, waardoor deze spelers minder makkelijk binnenkomen dan een Diemers, Pratto en Teixeira. Lijkt wel of mensen geen visie hebben, niet op de juiste sites hun info vergaren of zelfs hele artikelen niet lezen. Eerst schreeuwen, dan pas verdiepen. Beetje vermoeiend. Mensen zien het verschil tussen ‘geïnteresseerd’ en ‘concreet’ niet eens. Geïnteresseerd zijn we in 300+ spelers, maar concreet momenteel maar voor één speler: Mbabu.
pi_212150627
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:03 schreef ZKA het volgende:
Wat is dat toch voor sentiment binnen het legioen met ‘alweer een naam’, ‘komt toch niet’ en al dat overige onzinnige geneuzel? We zijn deze window pas voor drie namen concreet geweest: Gil, Williams & Mbabu. Derhalve zet Feyenoord tegenwoordig in op spelers uit hogere segmenten, waardoor deze spelers minder makkelijk binnenkomen dan een Diemers, Pratto en Teixeira. Lijkt wel of mensen geen visie hebben, niet op de juiste sites hun info vergaren of zelfs hele artikelen niet lezen. Eerst schreeuwen, dan pas verdiepen. Beetje vermoeiend. Mensen zien het verschil tussen ‘geïnteresseerd’ en ‘concreet’ niet eens. Geïnteresseerd zijn we in 300+ spelers, maar concreet momenteel maar voor één speler: Mbabu.
Je haalt volgens mij zelf steeds vaker concreet en geïnteresseerd door elkaar waardoor de geruchten op je site ook steeds minder serieus genomen worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212150667
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Je haalt volgens mij zelf steeds vaker concreet en geïnteresseerd door elkaar waardoor de geruchten op je site ook steeds minder serieus genomen worden.
Nou nee hoor, alle info die jij als supporter nodig hebt staat altijd gewoon in de tekst
pi_212150683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef ZKA het volgende:

[..]
Nou nee hoor, alle info die jij als supporter nodig hebt staat altijd gewoon in de tekst
Waarvan akte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212150700
Je kan er ook over discussiëren wat nou echt concreet is. Er zullen genoeg clubs zijn die bovengemiddelde interesse hebben in een speler en bijvoorbeeld een bod neerleggen bij een club maar stiekem ook wel weten dat het een vrijwel onbegonnen zaak is. Is het dan concreet? Je zou ja kunnen zeggen want bod. Is het serieus? Nah.

@ZKA beter doe je eens een keer iets aan die wanstaltige wekelijkse columns. Mijn hemel zeg, ik dacht dat @tong80 troep schreef.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 10:22:16 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_212150722
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
Je kan er ook over discussiëren wat nou echt concreet is. Er zullen genoeg clubs zijn die bovengemiddelde interesse hebben in een speler en bijvoorbeeld een bod neerleggen bij een club maar stiekem ook wel weten dat het een vrijwel onbegonnen zaak is. Is het dan concreet? Je zou ja kunnen zeggen want bod. Is het serieus? Nah.

@:zka beter doe je eens een keer iets aan die wanstaltige wekelijkse columns. Mijn hemel zeg, ik dacht dat @:tong80 troep schreef.
Geef eens voorbeelden van die troep.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212150728
Szymanski gaat mogelijk een transfer maken naar de PL.

Blijft een faal dat we die niet gekocht hebben afgelopen zomer.
blablablabla
pi_212150732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Geef eens voorbeelden van die troep.

:T
https://forum.fok.nl/user/history/7889
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212150736
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:23 schreef Elan het volgende:
Szymanski gaat mogelijk een transfer maken naar de PL.

Blijft een faal dat we die niet gekocht hebben afgelopen zomer.
Alsof Feyenoord ook maar een moment kon concurreren met het nettosalaris in Turkije.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212150956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Alsof Feyenoord ook maar een moment kon concurreren met het nettosalaris in Turkije.
Er is geen salarisplafond of zo dus is het willen.

Als je vervolgens ziet wat er aan troep gehaald is voor veel geld blijf ik het een gemiste kans vinden. Hij is precies het type speler dat deze selectie ontbeert.
blablablabla
pi_212150968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:20 schreef Caland het volgende:
Je kan er ook over discussiëren wat nou echt concreet is. Er zullen genoeg clubs zijn die bovengemiddelde interesse hebben in een speler en bijvoorbeeld een bod neerleggen bij een club maar stiekem ook wel weten dat het een vrijwel onbegonnen zaak is. Is het dan concreet? Je zou ja kunnen zeggen want bod. Is het serieus? Nah.

@:zka beter doe je eens een keer iets aan die wanstaltige wekelijkse columns. Mijn hemel zeg, ik dacht dat @:tong80 troep schreef.
Caland beslist zelf wat hij wel en niet aanlklikt. Colums zijn heel mijn pakkie aan niet, wat interesseert mij het dan? Misschien moet je dit maar een keer lezen. Ik breng alleen nieuws.

https://1908.nl/wij-zijn-1908nl
  woensdag 24 januari 2024 @ 10:50:58 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212150987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is geen salarisplafond of zo dus is het willen.

Als je vervolgens ziet wat er aan troep gehaald is voor veel geld blijf ik het een gemiste kans vinden. Hij is precies het type speler dat deze selectie ontbeert.
Zo simpel werkt het gewoon niet.
pi_212151004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is geen salarisplafond of zo dus is het willen.

Als je vervolgens ziet wat er aan troep gehaald is voor veel geld blijf ik het een gemiste kans vinden. Hij is precies het type speler dat deze selectie ontbeert.
Ik denk juist dat Stengs en Timber dat gat prima hebben opgevuld. Wij hadden hem een miljoentje of 8-9 bruto moeten geven als we Fener hadden willen matchen, kansloos dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk juist dat Stengs en Timber dat gat prima hebben opgevuld. Wij hadden hem een miljoentje of 8-9 bruto moeten geven als we Fener hadden willen matchen, kansloos dus.
Mag ik vragen waar je die bedragen vandaan haalt?

Stengs op 10 vind ik trouwens geen succes en Timber heeft niet het scorende vermogen van onze Poolse vriend.
blablablabla
pi_212151060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:50 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo simpel werkt het gewoon niet.
Ongetwijfeld maar het is ook niet zo dat er geen geld was. Die Ueda is vooralsnog een enorme miskoop gebleken, zijn statistieken zou Kramer ook nog wel aankomen.
blablablabla
pi_212151066
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Mag ik vragen waar je die bedragen vandaan haalt?

Stengs op 10 vind ik trouwens geen succes en Timber heeft niet het scorende vermogen van onze Poolse vriend.
Dan ben je denk ik de enige.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151080
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

100%.

Verkoop je over een seizoen voor 20M+ door naar de Serie A

Om nog maar te zwijgen hoeveel waarde hij voor Santi heeft met al dat loopwerk
Maar weinig mensen zagen het talent van PoolGod.
pi_212151094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar weinig mensen zagen het talent van PoolGod.
Klopt, je was echt de enige. Maar als je op zijn leeftijd al Rusland en Turkije hebt aangevinkt ga je ook niet echt voor het sportieve. Daar is verder weinig mis mee, maar de illusie dat Feyenoord met dat soort clubs kan concurreren is nogal debiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Klopt, je was echt de enige. Maar als je op zijn leeftijd al Rusland en Turkije hebt aangevinkt ga je ook niet echt voor het sportieve. Daar is verder weinig mis mee, maar de illusie dat Feyenoord met dat soort clubs kan concurreren is nogal debiel.
Ik weet anders nog dat @ZKA ons vertelde dat Szymanski op de drempel stond om te tekenen bij Feyenoord.

Er is in mijn leven maar weinig zo vaak met mijn gevoelens gespeeld als die periode.
pi_212151160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan ben je denk ik de enige.
In de belangrijke wedstrijden is hij sowieso onzichtbaar of speelt hij kut.

Blijft teveel een speeltuinvoetballer.
blablablabla
pi_212151203
Maar ons middenveld heeft een totaal andere dynamiek zo zonder Kokcu en Szymanski. Timber en Stengs vullen op het hun manier uitstekend in natuurlijk, toch mist het naar mijn mening vaak aan een beuker en een loper die het vuile werk opknapt. Zeker bij momenten als een 2-2 tegen NEC.
pi_212151218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:02 schreef Elan het volgende:

[..]
In de belangrijke wedstrijden is hij sowieso onzichtbaar of speelt hij kut.

Blijft teveel een speeltuinvoetballer.
Lazio, Celtic en Ajax vergeten gok ik zomaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ons middenveld heeft een totaal andere dynamiek zo zonder Kokcu en Szymanski. Timber en Stengs vullen op het hun manier uitstekend in natuurlijk, toch mist het naar mijn mening vaak aan een beuker en een loper die het vuile werk opknapt. Zeker bij momenten als een 2-2 tegen NEC.
Helpt wat dat betreft ook niet echt mee dat Trauner eigenlijk niet meer kan en ook Geertruida ondanks zijn rendement niet aan een fantastisch seizoen bezig is.

Je ziet wat er steeds gebeurt als er een verdediger uitgaat, dan lever je meteen zoveel kwaliteit in. Daar ligt in combinatie met de buitenspelers veel meer het probleem dan kritiek op het prima draaiende middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151250
Onze Pool is een prima voetballer maar ook een opportunistische geldwolf zonder moreel kompas.

Hartstikke prima hoor, dat geld voor de meeste voetballers. Alleen nogal vreemd om Feyenoord dan de schuld te geven dat hij niet is gebleven terwijl hij ergens anders 3x zo veel kon verdienen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 11:10:22 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212151273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Ongetwijfeld maar het is ook niet zo dat er geen geld was. Die Ueda is vooralsnog een enorme miskoop gebleken, zijn statistieken zou Kramer ook nog wel aankomen.
Maar hij traint altijd zo lekker zeggen ze dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212151287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Helpt wat dat betreft ook niet echt mee dat Trauner eigenlijk niet meer kan en ook Geertruida ondanks zijn rendement niet aan een fantastisch seizoen bezig is.

Je ziet wat er steeds gebeurt als er een verdediger uitgaat, dan lever je meteen zoveel kwaliteit in. Daar ligt in combinatie met de buitenspelers veel meer het probleem dan kritiek op het prima draaiende middenveld.
Het feit dat Geertruida tegenwoordig vaker een CVM is en dan een RB op het veld helpt op dit moment zowel Trauner als Geertruida niet.
pi_212151360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Ongetwijfeld maar het is ook niet zo dat er geen geld was. Die Ueda is vooralsnog een enorme miskoop gebleken, zijn statistieken zou Kramer ook nog wel aankomen.
Ueda vergelijken met Kramer.
Wat lees ik hier nou weer _O-
pi_212151366
Ueda gaat volgend seizoen mondjes snoeren.
pi_212151405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat volgend seizoen mondjes snoeren.
Sowieso een beetje gek om in een discussie over een Pool die 2,5 miljoen netto vroeg te gaan beginnen over een reservespits die waarschijnlijk een fractie van dat pakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Lazio, Celtic en Ajax vergeten gok ik zomaar.
Lazio uit was natuurlijk de belangrijke wedstrijd, toen lukte er vrij weinig. Speelde hij overigens van de zijkant, Celtic uit wel vanaf 10 dat leek ook helemaal nergens op. Ajax in die periode is nauwelijks een graadmeter, Die hadden het lastig met letterlijk iedereen. Hij is vooral nuttig als iedereen een goede dag heeft.
blablablabla
pi_212151415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Sowieso een beetje gek om in een discussie over een Pool die 2,5 miljoen netto vroeg te gaan beginnen over een reservespits die waarschijnlijk een fractie van dat pakt.
Dat was wel elke cent waard geweest overigens.
pi_212151420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Sowieso een beetje gek om in een discussie over een Pool die 2,5 miljoen netto vroeg te gaan beginnen over een reservespits die waarschijnlijk een fractie van dat pakt.
Qua salaris wellicht maar daar hebben we alsnog 9 miljoen voor moeten aftikken.
blablablabla
pi_212151428
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:13 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ueda vergelijken met Kramer.
Wat lees ik hier nou weer _O-
Kramer heeft momenteel de betere statistieken, meer kools per gespeelde minuut (geen grap)
blablablabla
pi_212151436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Qua salaris wellicht maar daar hebben we alsnog 9 miljoen voor moeten aftikken.
Misschien iets beter moeten opletten bij M&O vroeger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weet anders nog dat @:ZKA ons vertelde dat Szymanski op de drempel stond om te tekenen bij Feyenoord.
Klopt, er lag een akkoord tussen Dynamo Moskou en Feyenoord. De speler zelf was al in de zomer van 2022 akkoord voor een extra seizoen Feyenoord — en toen was daar de zaakwaarnemer met aanvullende eisen. De info klopte dus gewoon, maar dit is de keiharde voetbalwereld. Jammer voor de club, en door.
pi_212151504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Kramer heeft momenteel de betere statistieken, meer kools per gespeelde minuut (geen grap)
Wat een extreem domme en simpele manier om de kwaliteiten van spitsen te beoordelen.

Akpom is dus net zo goed als Gimenez, duidelijk. :)
pi_212151519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Misschien iets beter moeten opletten bij M&O vroeger.
Begrijp heus wel dat salarishuis niet hetzelfde werkt als wat je onder de streep kunt uitgeven qua aankopen, maar waarom kan PSV die met ongeveer dezelfde begroting werkt wél die salarissen betalen die voor ons vervolgens kennelijk niet haalbaar zijn?

Zo blijf je toch altijd emmeren met gokjes in de marge en spelers die (aldus Arend Martijn zelf) een langere aanpassingsperiode nodig hebben bij de club.
blablablabla
  woensdag 24 januari 2024 @ 11:36:11 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212151585
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Mag ik vragen waar je die bedragen vandaan haalt?

Stengs op 10 vind ik trouwens geen succes en Timber heeft niet het scorende vermogen van onze Poolse vriend.
Blijft altijd moeilijk en het is een leuke speler maar je salarishuis voor hem in de war gooien is ook wat, misschien dat ze afgelopen winter wat meer kans hadden gehad maar weet niet precies wat er toen mogelijk was bij Feyenoord.

Timber wel eens, Stengs lijkt me ook beter vanaf rechtsvoor maar op 10 kan hij wel met die andere 2 erbij.
pi_212151587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Begrijp heus wel dat salarishuis niet hetzelfde werkt als wat je onder de streep kunt uitgeven qua aankopen, maar waarom kan PSV die met ongeveer dezelfde begroting werkt wél die salarissen betalen die voor ons vervolgens kennelijk niet haalbaar zijn?

Zo blijf je toch altijd emmeren met gokjes in de marge en spelers die (aldus Arend Martijn zelf) een langere aanpassingsperiode nodig hebben bij de club.
Dat zijn groeipijntjes, daar heeft PSV toch wat minder last van (en ook die nemen bewuste risico's).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151598
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:28 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat een extreem domme en simpele manier om de kwaliteiten van spitsen te beoordelen.

Waar wil je een spits anders op beoordelen? Kwaliteiten op de padelbaan?

quote:
Akpom is dus net zo goed als Gimenez, duidelijk. :)
Nou nee he , want die heeft in 13 wedstrijden pas 5 kools gemaakt.
blablablabla
  woensdag 24 januari 2024 @ 11:37:54 #46
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212151612
Ik vind Stengs beter dan Szymanski dus dat is het probleem nou niet.
Makkelijk tweede.
  woensdag 24 januari 2024 @ 11:42:44 #47
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212151658
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Begrijp heus wel dat salarishuis niet hetzelfde werkt als wat je onder de streep kunt uitgeven qua aankopen, maar waarom kan PSV die met ongeveer dezelfde begroting werkt wél die salarissen betalen die voor ons vervolgens kennelijk niet haalbaar zijn?
PSV is gewoon all-in gegaan op twee keer de CL halen, dat durfden wij (nog) niet.
Makkelijk tweede.
pi_212151719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar wil je een spits anders op beoordelen? Kwaliteiten op de padelbaan?
[..]
Nou nee he , want die heeft in 13 wedstrijden pas 5 kools gemaakt.
Maar net had je het nog over goals per minuut, en nu opeens niet meer. Oke dan.

Dat Ueda weinig speeltijd krijgt en altijd wordt ingebracht op het moment dat er van fatsoenlijke tactiek of aanvalsspel geen sprake meer is is ook wel relevant. Als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het lastig.
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 11:52:48 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212151782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Stengs beter dan Szymanski dus dat is het probleem nou niet.
Stengs is de laatste wedstrijden niet zo goed meer.
pi_212151802
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Stengs is de laatste wedstrijden niet zo goed meer.
Zo was Szymanski ook met enige regelmaat volledig onzichtbaar. Zie je wel vaker bij dat soort spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212151941
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar net had je het nog over goals per minuut, en nu opeens niet meer. Oke dan.

Dat Ueda weinig speeltijd krijgt en altijd wordt ingebracht op het moment dat er van fatsoenlijke tactiek of aanvalsspel geen sprake meer is is ook wel relevant. Als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het lastig.
Toch slaagde Gimenez daar vorig seizoen nog wel aardig in. Werkt bovendien twee kanten op wat je stelt, vol op de aanval op zoek naar een resultaat kan uiteindelijk ook in je voordeel werken als spits juist omdat je (normaal gesproken) meer ballen zult krijgen.
Zijn totaal staat op 19 wedstrijden 437 minuten dat kom dus neer op pak hem beet 5 hele wedstrijden, dan mag je toch stellen dat 1 kool wel heel erg weinig is voor iemand waar je zoveel geld voor hebt afgetikt ?
blablablabla
  woensdag 24 januari 2024 @ 12:23:22 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212152022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
PSV is gewoon all-in gegaan op twee keer de CL halen, dat durfden wij (nog) niet.
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.
pi_212152081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.
Mensen vergeten ook nog wel eens dat Feyenoord pas een seizoen of 2 winst maakt op spelers (wat op zichzelf een vrij bizar gegeven is).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212152199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Toch slaagde Gimenez daar vorig seizoen nog wel aardig in. Werkt bovendien twee kanten op wat je stelt, vol op de aanval op zoek naar een resultaat kan uiteindelijk ook in je voordeel werken als spits juist omdat je (normaal gesproken) meer ballen zult krijgen.
Zijn totaal staat op 19 wedstrijden 437 minuten dat kom dus neer op pak hem beet 5 hele wedstrijden, dan mag je toch stellen dat 1 kool wel heel erg weinig is voor iemand waar je zoveel geld voor hebt afgetikt ?
@Pistolero heeft hier wel een punt. Ueda heeft soms maar 10 minuten de tijd en dan ook nog in potjes die of al gespeeld zijn (waardoor de echte drang bij de medespelers ontbreekt) of potjes waar je vlak voor tijd gelijk staat en je tegen een team speelt dat met 11 man in de eigen 16 staat en wij met 11 man in de 16. Waardoor er weer totaal geen ruimte is. Dus echt eerlijk beoordelen kan natuurlijk niet. (Al is Santi nú uiteraard nog wel de betere spits)
pi_212152243
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Mensen vergeten ook nog wel eens dat Feyenoord pas een seizoen of 2 winst maakt op spelers (wat op zichzelf een vrij bizar gegeven is).
Dit ook natuurlijk. Feyenoord is nu pas (grote) stappen aan het zetten, en dat komt ook met vallen en opstaan, soms een stapje terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.
Wat Slot en de rest van de organisatie in 2,5 jaar hebben neergezet is natuurlijk verder ongekend als je ziet waar wij vandaag komen. Zowel qua spel, resultaat als financieel. Dit jaar 2e, weer CL geld (wat weer een stuk meer gaat worden) en ook nog de transfergelden van oa een Gimenez en Geertruida en je kan de komende zomer weer die extra stap zetten. Zeker als Slot blijft wat niet ondenkbaar is.

Wat dat betreft heb ik liever dat we nu eindelijk iets opbouwen in de organisatie dat we structureel kampioen worden dan 2 jaar achter elkaar kampioen en dan weer terugvallen in ellende.
pi_212152296
Ueda kan in elk geval een penalty nemen. Ondanks vele pogingen van de Indonesiërs om hem uit zijn concentratie te halen ramt hij de bal in de rechterbovenhoek.
pi_212152317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan in elk geval een penalty nemen. Ondanks vele pogingen van de Indonesiërs om hem uit zijn concentratie te halen ramt hij de bal in de rechterbovenhoek.
Ueda lijkt mij een horizontale speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 24 januari 2024 @ 12:58:41 #58
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212152325
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Ueda lijkt mij een horizontale speler.
Dan moet de keeper van PSV heen en weer springen.
Makkelijk tweede.
pi_212152577
KOM OP

KAPOET MAKEN DIE ROTZOOI!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 januari 2024 @ 13:22:04 #60
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212152594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.
Ze hebben gewoon beter ingekocht dan wij, ook al vind ik Lozano eigenlijk geen bijster goede aankoop maar Schouten is vrij cruciaal geweest. Dan heeft Bakayoko wél die doorontwikkeling en Paixao niet en dat maakt het verschil wel.
Makkelijk tweede.
pi_212152618
Een bepaalde user snapt er niet veel van hier. Ik heb een vriend die dan vervolgens ook met heel veel woorden z’n ongelijk probeert te bestrijden. _O-
pi_212152626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ze hebben gewoon beter ingekocht dan wij, ook al vind ik Lozano eigenlijk geen bijster goede aankoop maar Schouten is vrij cruciaal geweest. Dan heeft Bakayoko wél die doorontwikkeling en Paixao niet en dat maakt het verschil wel.
Eerlijk gezegd denk ik dat Paixao zich ook niet veel verder gaat ontwikkelen, het is geen Sini helaas
pi_212153090
weg

[ Bericht 96% gewijzigd door Caland op 24-01-2024 15:39:58 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212154950
Wel leuk dat Ueda dit seizoen alvast vooral kan oefenen bij Japan.

Zou wel genot zijn als hij Santi goed kan vervangen. Een nieuwe Japanse ster _O_
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:06:18 #65
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212155199
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:43 schreef aTypisch het volgende:
Wel leuk dat Ueda dit seizoen alvast vooral kan oefenen bij Japan.

Zou wel genot zijn als hij Santi goed kan vervangen. Een nieuwe Japanse ster _O_
Dat hoop ik ook en daar heb ik best wel vertrouwen in :)
Makkelijk tweede.
pi_212155217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook en daar heb ik best wel vertrouwen in :)
lijkt mij eenr eden voor @KnutdeIJsbeer om weer te komen posten
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:47:45 #67
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212155718
Nieuwkoop rechtsbuiten of een 532 :?
pi_212155837
Jaaaaaa geen Dilrosun _O_
pi_212155847
Nieuwkoop :r
blablablabla
pi_212155857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Nieuwkoop rechtsbuiten of een 532 :?
Of Hartman linksbuiten en Hancko linksback :?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_212155877
Geert op het middenveld?
Nait Soezn Moar Broezn
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 19:03:09 #72
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212155893
Crap. Geen espn bij de dienst waar ik normaal tv mee loer....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212155896
pi_212155921
Nieuwkoop.

Haha.
pi_212155988
Geert op het middenveld??
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212155997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Geert op het middenveld??
pi_212155998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Geert op het middenveld??
Nee, in de spits!
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:11:36 #78
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212156008
Slot is bang voor PSV ;(
pi_212156025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot is bang voor PSV ;(
wat een onzin
pi_212156101
Wat een kutopstelling.
#12 is not for sale!
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:19:47 #81
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212156128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
Slot is bang voor PSV ;(
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
Makkelijk tweede.
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:21:25 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212156151
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
Utrecht paste zich ook niet aan
pi_212156167
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
sowieso raar om een tactische omzetting te bestempelen als 'bang'
pi_212156187
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Utrecht paste zich ook niet aan
jij denkt dat ze daar altijd met Toornstra op 10 en een cv op het middenveld spelen?
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:24:16 #85
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212156195
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Utrecht paste zich ook niet aan
Maar wij zijn geen Utrecht.

Een tactische omzetting is iets anders dan bang zijn. Uit bij Ajax deden we ook een tactische omzetting en die konden er geen reet van.
Makkelijk tweede.
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:28:56 #86
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212156283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar wij zijn geen Utrecht.

Een tactische omzetting is iets anders dan bang zijn. Uit bij Ajax deden we ook een tactische omzetting en die konden er geen reet van.
Ik vind een extra verdediger erbij zetten terwijl Slot altijd 433 speelt wel een hele gekke move. Heb er weinig vertrouwen in
pi_212156301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vind een extra verdediger erbij zetten terwijl Slot altijd 433 speelt wel een hele gekke move. Heb er weinig vertrouwen in
Slot is aangenomen om na te denken over opstellingen en tactieken. Dat wij dan vooraf deze move gek vinden maakt hem niet bang voor PSV
pi_212156322
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
We hebben ons vorige keer al aangepast met Zerrouki. Je moet juist zorgen dat je voldoende afspeelmogelijheden voorin hebt. Daar maak je het PSV moeilijk mee, zeker zonder Veerman. Niet door houthakker Nieuwkoop erbij te zitten als vijfde verdediger
#12 is not for sale!
pi_212156363
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]
We hebben ons vorige keer al aangepast met Zerrouki. Je moet juist zorgen dat je voldoende afspeelmogelijheden voorin hebt. Daar maak je het PSV moeilijk mee, zeker zonder Veerman. Niet door houthakker Nieuwkoop erbij te zitten als vijfde verdediger
Ah oke. Opgelost
pi_212156379
Misschien even afwachten hoe het wordt ingevuld?

Nieuwkoop heeft in België in een 532/352 gespeeld, en types als Geertruida, Hancko en Hartman kunnen ook prima uit de voeten in zo'n formatie
pi_212156410
Jajaja, in balbezit schuift Geertje gewoon door naar het middenveld en Stengs rechtsbuiten.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_212156447
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ah oke. Opgelost
Pfff vermoeiende user ben jij
#12 is not for sale!
pi_212156517
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:37 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Pfff vermoeiende user ben jij
Sorry dat ik jouw sterke punt niet op waarde schat.
pi_212156547
Pakt Nieuwkoop rood en/of schuldig aan de 0-1?
Het is koud, het is guur....
pi_212156605
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Sorry dat ik jouw sterke punt niet op waarde schat.
Zelfs met loep vind je nog geen inhoudelijke post van jou op dit forum..
#12 is not for sale!
pi_212156692
Had Stengs graag op de bank gezien, mja snap dat dit niet de pot is om dat te proberen.
pi_212156703
Lozano gaat Nieuwkoop helemaal de moeder tikken
pi_212156796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano gaat Nieuwkoop helemaal de moeder tikken
lozano haalt het einde niet...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212156805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
lozano haalt het einde niet...
Ons Bart ook niet
pi_212156815
WE GAAN ZE SLOPEN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212156825
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ons Bart ook niet
Kramp na een uurtje. O~)
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:58:36 #102
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212156847
Staat wel mooie muziek op daar in de kuip
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_212156859
MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJN FEYENOORD _O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
pi_212156902
Hoppakee :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 20:03:17 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_212156923
Nieuwkoop rechtsbuiten :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_212156957
Dat ellendige getik ook altijd
pi_212156960
uhh
pi_212156965
Vincent jongen.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:05:08 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212156969
Circus Bijlow.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:05:23 #111
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212156979
Nou, dat was de eerste hartklep. Bedankt Justin :')
pi_212157118
Higler marchandeert nu al.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:13:36 #113
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212157128
Lekker Calvin
pi_212157131
Schriftelijke klacht indienen in drievoud, gebruik formulier 7z, niet 5a.
Het is koud, het is guur....
pi_212157192
wat een gezeur weer
pi_212157203
Kolere, wat een kutpass.
Het is koud, het is guur....
pi_212157220
Het gaat om de ene bal goed afpakken

dan ligt er een zee-van ruimte achter psv defensie
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:19:28 #119
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157228
Het gaat niet goed.
Makkelijk tweede.
pi_212157289
Zet Dilrosun maar op donnie. Maakt geen enkel verschil
pi_212157291
We spelen echt waardeloos
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212157308
Ik krijg er met de minuut minder vertrouwen in.
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:23:30 #123
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157317
Zeeën van ruimte bij de omschakeling.

Nu er gebruik van maken :)
Makkelijk tweede.
pi_212157328
Dit wordt minimaal één rode kaart. Higler is een parodie op een scheidsrechter.
pi_212157329
Het is weer de grote Higler show zeg
pi_212157339
Schakel maar terug naar 4-3-3 misschien komen we dan nog aan voetballen toe
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212157379
paxaoi speelt als een homo vandaag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212157380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeeën van ruimte bij de omschakeling.

Nu er gebruik van maken :)
Is wat mij betreft toch makkelijker met de ‘normale’ veldbezetting.
#12 is not for sale!
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:27:14 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212157389
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaoi speelt als een homo vandaag
:')
pi_212157399
Nieuwkoop kan gewoon het tempo niet aan.
#12 is not for sale!
pi_212157402
pfff nieuwkoop
pi_212157404
Opletten Nieuwkoop. :')
Het is koud, het is guur....
pi_212157410
Nieuwkoop op RV zetten.

Hoe verzin je het.
pi_212157425
Beetje pep klaarleggen voor Bart in de rust, dan gaat 'ie als de brandweer.
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:29:34 #135
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_212157435
Nieuwkoop jongen toch
pi_212157437
Is dit echt gebeurd? En hoezo kan ik de tweet niet jnvoegen?

https://x.com/hanckokcu/status/1750222794296639772?s=46
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:29:54 #137
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_212157441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaoi speelt als een homo vandaag
Hoe spelen homo's Klaas?
pi_212157451
Dat is doel is 7 meter breed, dan kun je toch wel een beetje meer naar de hoek schieten op dit niveau?
Het is koud, het is guur....
pi_212157464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is dit echt gebeurd? En hoezo kan ik de tweet niet jnvoegen?

https://x.com/hanckokcu/status/1750222794296639772?s=46
x veranderen in twitter.

Filmpje staat eronder trouwens. Als trainert was Mariodonna helaas minder scherp.
Het is koud, het is guur....
pi_212157477
Wie moeten we eig op rechts gaan zetten, Milambo maar ofzo?
Stengs naar rechts zodat we lingr er in gooien ofzo?
pi_212157483
kut
pi_212157487
Dat zag er alleraardigst uit.
Het is koud, het is guur....
pi_212157492
paxioa homo schot

wtf doet deze gast

hij mist aggressiviteit
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:33:03 #144
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_212157495
Goede actie van Nieuwkoop
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:33:11 #145
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212157498
Paxiao, die mist me echt veel te veel. Choker.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212157503
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:31 schreef snabbi het volgende:
Wie moeten we eig op rechts gaan zetten, Milambo maar ofzo?
Stengs naar rechts zodat we lingr er in gooien ofzo?
Lingr is idd niet al te groot maar om er nu mee te gaan gooien?
Het is koud, het is guur....
pi_212157504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:29 schreef Wicky15 het volgende:

[..]
Hoe spelen homo's Klaas?
zonder aggresiviteit ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 20:33:36 #148
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212157506
AAAARRRRRRGGGHHHHHHH
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212157527
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212157529
JAAAAAA
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:34:27 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212157530
Yes!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212157535
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
pi_212157537
YESSSSSSSSSSSSS
pi_212157538
JAAAAAA
pi_212157539
Lekker
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212157544
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is koud, het is guur....
pi_212157559
JAAAA
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:13 #159
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157560
Feyenoord liet PSV even uitrazen
Makkelijk tweede.
pi_212157561
Eindelijk niet eens 100 kansen nodig, nu geen sinterklaas achterin graag.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:16 #161
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:23 #162
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_212157568
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Sterkte ;(
pi_212157574
_O_ _O_ _O_ _O_ *O*
#12 is not for sale!
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:42 #164
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212157576
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Jeetje. Gecondoleerd er mee.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:43 #165
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Ach, gecondoleerd :{
Makkelijk tweede.
pi_212157583
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Gecondoleerd gozert. :{
Het is koud, het is guur....
pi_212157587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Heel veel sterkte kameraad
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 20:36:15 #168
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212157592
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Gecondoleerd. ;(
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212157598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Wat verdrietig. ;( Gecondoleerd, veel sterkte toegewenst.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:36:35 #170
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212157599
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Sterkte ;(.
pi_212157600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Kut man sterkte. Laten ze dan maar voor hem winnen
pi_212157607
Dank allen
pi_212157613
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Gecondoleerd!
pi_212157616
Gecondoleerd
pi_212157634
WiefferGod.
Het is koud, het is guur....
pi_212157656
die gaat niet meer verder denk ik
pi_212157657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ons Bart ook niet
SUKKEL
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:39:51 #178
14505 OProg
A Life in Music
pi_212157662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Sterkte. :{ ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_212157668
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
SUKKEL
Blij dat God luistert
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:40:17 #180
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157673
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:39 schreef snabbi het volgende:
die gaat niet meer verder denk ik
Speelt zowaar goed in dit systeem.
Makkelijk tweede.
pi_212157681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
dEZE WEDSTRIJD MOET DUS GEWONNEN WORDEN VOOR HEM
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 20:43:40 #182
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212157744
Commentaar van Rijnmond blijft _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212157746
Afblijven van HanckoGod Til.
Het is koud, het is guur....
pi_212157785
BIJLOW JONGEH
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:45:53 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212157801
Vincent herstelt zich. _O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:46:13 #187
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Afblijven van HanckoGod Til.
@maxi-mus zei onlangs al dat hij het zo’n ongelooflijke jankerd vond, maar dat merkte ik bij Feyenoord nooit zo erg.

Zal toch dat PSV-shirtje zijn
Makkelijk tweede.
pi_212157815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:maxi-mus zei onlangs al dat hij het zo’n ongelooflijke jankerd vond, maar dat merkte ik bij Feyenoord nooit zo erg.

Zal toch dat PSV-shirtje zijn
Hij was gelukkig hier.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:47:29 #189
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 20:47:52 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212157849
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Afblijven van HanckoGod Til.
:?
What can change the nature of a man?
pi_212157852
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop ziet er niet fris uit.
Ik merk geen verschil.
pi_212157891
Ik zie de spandoeken van "red de kuip", het hele stadion plan is toch afgevoerd en vervangen door woningbouw?

Of heb ik iets gemist?
speak only if it improves the silence.
pi_212157901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwkoop ziet er niet fris uit.
Dan maar even douchen zo.
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:50:27 #194
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212157914
Het kwaliteitsverschil is 1 goal, en daar is niets 'extreem klein' aan. Hoewel Feyenoord nauwelijks in de problemen komt tegen PSV, gaf deze helft een vertekend beeld van hoeveel sterker Feyenoord is deze wedstrijd.

@fetX @BadderHaring
Makkelijk tweede.
pi_212157918
Nieuwkoop is wel klaar
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_212157920
g
quote:
3s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de spandoeken van "red de kuip", het hele stadion plan is toch afgevoerd en vervangen door woningbouw?

Of heb ik iets gemist?
is er elke wedstrijd
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:51:05 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212157923
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Sterkte joh :{
pi_212157961
Timber speelt weer sterk vandaag
En eerlijk is eerlijk Nieuwkoop doet het prima. Hij is met acties en voorzetten gevaarlijker dan de andere buitenspelers de afgelopen weken.
pi_212157966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Heel veel sterkte toegewenst
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212158014
Bartje weer kapot.

Gras is groen.

Immers mist een kans.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_212158199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Klote man. Gecondoleerd.
pi_212158360
MAURO coke snuivertje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212158369
is weer eens wat anders al een pleister op de neus
pi_212158413
Nieuwkoop gaat er nu iets te veel in geloven.
Het is koud, het is guur....
pi_212158425
dest is wel de achilleshiel, jammer dat minteh er niet is... al weet je nooit wat je krijgt, die gaat er zeker een paar keer overheen
pi_212158434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Sterkte gozerT.
pi_212158446
Poeh
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212158451
Pfffffffffff
#12 is not for sale!
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:18:12 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212158460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Gecondoleerd.
What can change the nature of a man?
pi_212158467
Nieuwkoop is geen intelligente jongen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:18:52 #211
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212158471
We ontsnappen toch wel een paar keer.

Mocht ook wel eens, maar we moeten geen kansen blijven weggeven :)
Makkelijk tweede.
pi_212158481
Balletje vasthouden voorin lukt niet meer echt
#12 is not for sale!
pi_212158494
Nieuwkoop is moe. Die moet je wisselen.
pi_212158496
Waarom zo moeilijk Timber?
Het is koud, het is guur....
pi_212158503
Stengs doet weer alles verkeerd.
pi_212158511
Vaatdoek Stengs
pi_212158527
prima om even te schieten, ook al is de kans klein dat ie valt. Gewoon ff de druk omkeren.
pi_212158538
MATSIE WAT DOE JE JONGEH
pi_212158540
wieffer heeft al zxoveel kopballen verneukt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212158559
Vind Wieffer aan de bal veel dingen goed doen. Timbertje ook.
pi_212158562
Kijk dan eens voordat je passt.
Het is koud, het is guur....
pi_212158583
Tja, optelsom, Wieffer moet teveel overtredingen maken.
Het is koud, het is guur....
pi_212158596
ik ruik een Santi kans zometeen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212158619
Paixao manmanman
pi_212158621
Paixao zou eens een bal aan Santi moeten geven
#12 is not for sale!
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:30:35 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212158634
Wieffertje Wieffertje...
pi_212158638
Mats vindt het zeker niet spannend genoeg.
Het is koud, het is guur....
pi_212158639
Aii.... Dit leek mij ook een pingel eigenlijk.
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:31:23 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212158648
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:30 schreef bbuddybb het volgende:
Aii.... Dit leek mij ook een pingel eigenlijk.
Nou inderdaad :{
pi_212158651
Domme boer Wieffer
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212158653
Dit is een pingel ja.
Het is koud, het is guur....
pi_212158660
Haha. Nou ja, hij raakt 'm op zich wel een beetje aan I guess.
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:31:54 #233
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212158661
Wieffer speelt met vuur.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212158672
Dit vond ik een pingel ja
pi_212158673
geen pingel

bal wordt goed wegetikt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:32:17 #236
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_212158674
Dit was een pingel
pi_212158675
Als hij hem had gegeven had de VAR hem niet teruggedraaid
pi_212158678
Dit is heel dubieus hoor.
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:32:29 #239
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212158681
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:15 schreef snabbi het volgende:
dest is wel de achilleshiel, jammer dat minteh er niet is... al weet je nooit wat je krijgt, die gaat er zeker een paar keer overheen
Ik vind Dest juist heel goed spelen.
pi_212158686
Toch met twee millimeter de bal geraakt, maar als er een pingel wordt gegeven heb je weinig te klagen
#12 is not for sale!
pi_212158690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind Dest juist heel goed spelen.
aanvallend wel, verdedigend matig imho (en nu in de 2e helft staat ie dus ook verder naar voren)
pi_212158716
HAHAHAHAHAHAHAHA
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212158717
Hoe dom kun je zijn. Tering.
pi_212158720
Ben benieuwd
#12 is not for sale!
pi_212158721
terecht buitenspel
pi_212158732
Dom gelopen.
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:45 #247
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212158741
Als de keeper weg is, dan is het al buitenspel.

Maar Geert loopt weer te fucken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212158744
Sipke leek mij zo'n lieve jongen
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:34:57 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212158745
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:32 schreef snabbi het volgende:

[..]
aanvallend wel, verdedigend matig imho (en nu in de 2e helft staat ie dus ook verder naar voren)
Ik vind m echt een paar hele knappe ingrepen doen verdedigend.
pi_212158748
Oefff komen we daar goed weg zeg
#12 is not for sale!
pi_212158749
DILLA.

Pijnig mij svp niet.
pi_212158751
Geert debiele ingooi.
pi_212158752
Dilrosun :')
pi_212158768
Dilrosun, Arne vindt het zeker ook niet spannend genoeg.
Het is koud, het is guur....
pi_212158774
Twintig lange minuten…
#12 is not for sale!
pi_212158776
Dilro gaat mondjes snoeren
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 24 januari 2024 @ 21:39:08 #257
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_212158801
Oefff
Makkelijk tweede.
pi_212158812
Stengs zou ook eens doorlopen
pi_212158813
Sinds wanneer kunnen we opeens corners nemen?
pi_212158838
Dildofun gaat mondjes snoeren
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_212158859
Zou een goed moment zijn geweest voor Gernot z’n eerste goal…
#12 is not for sale!
pi_212158893
Snapt Paixao iets van looplijnen?
#12 is not for sale!
pi_212158894
wat doet hartman
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 21:46:25 #264
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212158899
Hartman. _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212158900
Manmanman, heb je alle tijd en geef je zo'n kutpass.
Het is koud, het is guur....
pi_212158913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Manmanman, heb je alle tijd en geef je zo'n kutpass.
Paixao snijdt hem helemaal af. Die had meteen de hoek in gemoeten.
#12 is not for sale!
pi_212158919
Arne, een paar jongens zijn op.
pi_212158920
ik heb altijd zo een zin om til een paar klappen te geven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212158930
Til stukje vrij worstelen.
Het is koud, het is guur....
pi_212158932
Bosz. :D :')
pi_212158985
Stengs raakt ook geen bal goed
#12 is not for sale!
pi_212158996
Om gek van te worden, bril nodig Stengs?
Het is koud, het is guur....
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 21:52:08 #273
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212158997
Paixao _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_212159011
Ik doe wat ik wil. _O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
pi_212159026
Lingr brengt wat leven in het team. Doet ie wel goed.
pi_212159032
Helicopterend het veld af. _O_
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:53:55 #277
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212159035
Jullie hebben de scheids mee vandaag zeg.
What can change the nature of a man?
pi_212159041
Laat Lingr maar lekker rennen.
pi_212159046
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:53 schreef Coco het volgende:
Jullie hebben de scheids mee vandaag zeg.
Och jochie toch
pi_212159062
dit is rood
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212159075
dit is 2e geel toch
pi_212159088
Ik hou hier niet van, ga gewoon voetballuh.
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:56:29 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212159090
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Och jochie toch
Oh? Gisteren waren jullie hier nog bang voor Higler.
What can change the nature of a man?
pi_212159103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Oh? Gisteren waren jullie hier nog bang voor Higler.
het is ook een slechte scheids, en zowaar hebben we daar zelf een keer het voordeel van
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:58:03 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212159112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 21:57 schreef snabbi het volgende:

[..]
het is ook een slechte scheids, en zowaar hebben we daar zelf een keer het voordeel van
Ah kijk eens @DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
pi_212159125
dat zijn geen mondjes snoeren
pi_212159127
Wat een HOERENSCHOT van Dilla. :{
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:58:58 #288
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212159152
Lekker Geert. Goedzo.
pi_212159155
noa lang wat een debiel is dat
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 21:59:54 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 januari 2024 @ 21:59:57 #292
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_212159160
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 22:00:03 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_212159180
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het is koud, het is guur....
pi_212159182
Yes :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212159194
goede overwinning, maar we moeten ook niet doen alsof we de beker al gewonnen hebben. Ook niet wanneer PSV al zo lang niet verloren heeft.
pi_212159196
De nul gehouden :o
Het is koud, het is guur....
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 22:01:00 #299
42184 crew  DaMart
pi_212159197
Mooi resultaat *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_212159199
PSV GAAT HELEMAAL INSTORTEN NA DE WINTERSTOP

zo ik ga een dutje doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212159203
AZ KAPOET MAKEN.
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 22:01:13 #302
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212159206
Gefeliciteerd met de overwinning voor mijn Feyenoord vrienden (jullie weten wie) en @DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')