Terechte kritiek. Iedere Feyenoord-trainer wint thuis van PSV behalve Arend.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
Rijnond durft heel voorzichtig de vraag te stellen dat Arend eigenlijk nooit topduels in de Kuip wint (maar beperkt dit slechts tot PSV).
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen is het OORLOG.
Zo'n beetje alles dus behalve het scoren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:42 schreef Caland het volgende:
Lingr moet zich vooral ontwikkelen in het spel aan de bal (positionering), handelingsvermogen daarna en in het drukzetten naar achteren. Hij kan wel een goal maken.
Laat dombo met rust.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Lingr is toch de favoriete speler van dombo?
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Dombo is de Lingr van het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Dirk Kuijt?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.
Je haatte Bozenik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.
Maar die kon er dan weer helemaal geen pepernoot van.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens die niet kunnen voetballen.
Ik zocht nog eventjes op wat de mening van Dombo was over Lex Immers.quote:
Harde werker dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
Ach ik geloofde heilig in Demetradze.
Lees net dat ie 6 jaar heeft moeten zitten wegens afpersing en organiseren illegale weddenschappen.
Zes jaar lang zitten klinkt niet erg actief.quote:
Neuh, de meeste PSV'ers (zoals jij daar een exemplarisch geval van bent) zijn gewoon ontzettende jankballen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Slot als een van de weinige personen in de media die positief en met respect spreekt over dit PSV
En beginnen inmiddels ook enorm arrogant te worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, de meeste PSV'ers (zoals jij daar een exemplarisch geval van bent) zijn gewoon ontzettende jankballen.
Ja, hele rare combinatie vind ik dat ook. Kies gewoon ้้n van de twee, of niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
En beginnen inmiddels ook enorm arrogant te worden.
Vroeger verloren ze in ieder geval nog in de Kuip van een opportunistisch Feyenoord zodat ze nog een beetje nuchter bleven, maar ja, dat lukt ook niet meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:51 schreef GGMM het volgende:
Vaak is arrogantie gewoon omgekeerde onzekerheid
Voor meer lesjes psychologie mogen jullie altijd DM-en
Jeetje, wat een zelfkennis.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:51 schreef GGMM het volgende:
Vaak is arrogantie gewoon omgekeerde onzekerheid
Voor meer lesjes psychologie mogen jullie altijd DM-en
@GurneyIsBestOke vindt dit zo’n leuke rubriekquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:08 schreef Vis1980 het volgende:
Dat wordt dan Lingr en Lopes. Ik weet dat Lopes de laatste tijd wat ongelukkig is, maar das niet gek als je zo lang niet speelt (in een vreemd land), ik denk toch altijd maar aan die wedstrijd in de Arena, waar ie Hartman verving en toen was ie steengoed, vooral in opbouw en inschuiven.
’’quote:Feyenoord traint op penalty's in aanloop naar bekerkraker, twijfel over inzetbaarheid basisspelers
PSV is al maandenlang niet te kloppen in Nederland. Als Feyenoord een prijs wil pakken, moet het de ongeslagen koploper woensdagavond verslaan. Dat zou ook na het nemen van strafschoppen kunnen en Arne Slot liet zijn spelers daar een dag voor de wedstrijd nog op trainen.
Mikos Gouka 23-01-24, 15:02 Laatste update: 15:26
PSV mag dan een straatlengte voor staan op Feyenoord in de eredivisie, de Rotterdammers voelden in de twee onderlinge ontmoetingen eerder dit seizoen in de Kuip dat het verschil niet zo groot is of hoeft te zijn. De 0-1 in augustus om de Johan Cruijff Schaal en de 1-2 in december in de eredivisie waren tikken voor Feyenoord, maar toch hield Arne Slot er wel een gevoel aan over dat zijn ploeg in staat is om het schier onverslaanbare PSV op een goede dag te kunnen kloppen.
En omdat het zo dicht bij elkaar zit, liet Slot zijn spelers dinsdag ook oefenen op het nemen van strafschoppen, want dat het uiteindelijk op het nemen van kalktrappen zal uitdraaien, is niet uit te sluiten.
,,Als de winterstop is aangebroken en je zit nog in het bekertoernooi en nog in de Europa League ,dan zeg je tegen spelers na een training als het niet heel hard regent: vanaf de middenstip en dan vijf spelers van beide partijen en strafschoppen nemen. Dat hebben we gedaan en dat deden we ook vandaag’’, aldus Slot.
Niets aan het toeval overlaten
Slot is iemand die weinig aan het toeval over laat. De trainer van Feyenoord is niet iemand die spelers wil dwingen om achter de bal te gaan staan. ,,Als er vijf spelers zijn die een strafschop willen nemen, dan zal ik niets zeggen. Dan nemen die jongens de strafschoppen.
,,Zijn er zeven vrijwilligers, dan bepaal ik welke twee spelers niet. Of er zeven vrijwilligers zouden kunnen zijn in mijn selectie? Dat denk ik wel. Vaak zijn er maar twee spelers die niet willen. Ooit was ik trainer van Cambuur en toen speelden we in de halve finale van het bekertoernooi tegen AZ.
We zitten hier bij de club echt niet heel de dag ‘prijs, prijs, prijs’ te denken
Arne Slot
,,Het draaide uit op strafschoppen en er liepen nog twee spelers warm. Ik vroeg ze kort voor het einde van de wedstrijd of ze een strafschop zouden kunnen nemen. Het antwoord was duidelijk: ze hadden nog nooit gemist, geen probleem. Driemaal raden of die er in ging of niet.’’
Nee dus. Cambuur vloog eruit en haalde finale niet. Slot lukte het ook nog niet om met Feyenoord de eindstrijd van het bekertoernooi te halen. De trainer stelt dat de Rotterdammers via het bekertoernooi het dichtst bij een prijs zitten. ,,Maar we zitten hier bij de club echt niet heel de dag ‘prijs, prijs, prijs’ te denken. Helemaal niet. We willen beter voetballen, meer kansen cre๋ren tegen PSV dan voorheen en dan proberen te winnen. Maar als we PSV zouden verslaan, krijgen we met AZ meteen weer een zware tegenstander.’’
Lees ook
•Bekijk hier alle afgeronde wintertransfers in de eredivisie
De trainer van Feyenoord stelt Gernot Trauner tegen de koploper op in de basiself. Of hij Quilindschy Hartman en Calvin Stengs ook vanaf de aftrap kan laten beginnen, is nog niet zeker. Bij PSV ontbreekt Joey Veerman. Slot is al jaren erg gecharmeerd van de Volendammer. ,,Dus in dat opzicht is het wel lekker als hij niet speelt.
Ja die gaat wel even op en neer vanaf de Afrika cup denk ik, Klaas.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan zal zerrouki spelen of linger als stengs afwezig is
alles is mogelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die gaat wel even op en neer vanaf de Afrika cup denk ik, Klaas.
Ramiz Zerrouki is hooguit een naam die je veel in Bulgarije zal tegenkomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alles is mogelijk
is die gast afrikaaan......zijn naam klinkt meeer oost europees
Misschien dat de "Ivanusec op 10!!1!" roepers eindelijk hun zin krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
Wel heel benieuwd wie Arend morgen inbrengt als Stengs niet meedoet.
Ik stuur hem even een appje dat dat Milambo MOET zijn.
Hij heb Messi Kudus uit de wedstrijd gespeeld!!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke vindt dit zo’n leuke rubriek
Dat niet, had nog een grote kans aan het einde. Ik vond het dan wel weer goed qua inschuiven en opbouw.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heb Messi Kudus uit de wedstrijd gespeeld!!
Bij Slot komt het gemeend over. Denk dat hij in de toekomst een keer trainer wil worden van PSV.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, de meeste PSV'ers (zoals jij daar een exemplarisch geval van bent) zijn gewoon ontzettende jankballen.
Zoals de Feyenoorders afgelopen seizoen? supporters worden altijd een beetje arrogant wanneer het lekker loopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV'ers zijn wel next level Amsterdam, met jou voorop. Wat een arrogante tyfusclub.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals de Feyenoorders afgelopen seizoen? supporters worden altijd een beetje arrogant wanneer het lekker loopt.
Het is niet dat die Romeinen zulke lievertjes zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat die Italianen natuurlijk aanleiding hebben om te doen wat ze doen. In Nederland is dat veel minder. Het is best raar dat de uefa toestaat dat uitfans uit sportive overwegingen geweerd worden. Dat is veel gekker dan dat ze toestaan dat fontijnslopers de toegang ontzegd wordt.
Luuk de Jong, dat is een mooi voorbeeld van een PSV-er, provoceren en jankenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze ook bezig met een linksbenige cv ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:26 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Derde naam die deze winter valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |