Was Lindhout niet de scheidsrechter die volleyballer Propper vorig seizoen niet bestrafte? Heeft wat goed te maken dus, erg mooi.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Morgen Higler. Zondag Lindhout.
Dat gaan weer frustrerende potjes worden.
Ja. Lindhout is gewoon een ouderwetse thuisfluiter, prima om hem in de Kuip te hebben.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Lindhout niet de scheidsrechter die volleyballer Propper vorig seizoen niet bestrafte? Heeft wat goed te maken dus, erg mooi.
Teams ontlopen elkaar niet veel al zijn zij aanvallend wel stukje sterker en lijkt het erop dat wij in de tweede helft structureel terugvallen. Dat is wel zorgwekkend. Maar wie weet wat het tikje afgelopen zondag met ze heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:30 schreef Wouter2006 het volgende:
Zijn we eigenlijk al niet kansloos morgen?
Dit seizoen al 2x van PSV in de Kuip verloren..
Ik weet het, de bal is rond en iedere wedstrijd is anders maar heb er weinig vertrouwen in zo na Nec en Vitesse
Higler en ook Kooy willen een beetje Bas nadoen, dat is geen goeie ontwikkeling, de enige behoorlijke scheids is Makkelie denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja. Lindhout is gewoon een ouderwetse thuisfluiter, prima om hem in de Kuip te hebben.
Higler is een mierenneuker die een wedstrijd helemaal kapot kan fluiten.
Gelukkig ligt Stengs nog wel even vast dus van Kooij hebben we voorlopig geen last.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Higler en ook Kooy willen een beetje Bas nadoen, dat is geen goeie ontwikkeling, de enige behoorlijke scheids is Makkelie denk ik.
Liet vorig seizoen ook Feyenoord-Ajax (in de beker) volledig uit de hand lopen, toen Ajax de tactiek van Getafe had omarmd. Echt een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Was Lindhout niet de scheidsrechter die volleyballer Propper vorig seizoen niet bestrafte? Heeft wat goed te maken dus, erg mooi.
Ook de enige van het corps waar ik het gevoel heb dat hij ons wel heel vaak benadeelt. Afgelopen vijf strafschoppen die we in Nederland hebben tegen gekregen waren allemaal van hem, terwijl hij ons de afgelopen keren tegen Twente en Sparta opzichtig benadeelde door geen strafschop toe te kennen aan ons. Vreselijke scheids.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:58 schreef hhh38 het volgende:
Higler is een mierenneuker die een wedstrijd helemaal kapot kan fluiten.
Morgen zelf ook iets meer Getafe, Luuk aan het huilen krijgen is een goed teken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liet vorig seizoen ook Feyenoord-Ajax (in de beker) volledig uit de hand lopen, toen Ajax de tactiek van Getafe had omarmd. Echt een lichtgewicht.
Getafe zijn heeft alleen zin als je het voetballend niet bij kan benen, dus hopelijk is dat niet nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Morgen zelf ook iets meer Getafe, Luuk aan het huilen krijgen is een goed teken.
Niet helemaal eens, een beetje de beuk erin kan echt helpen, dat doet niets af aan je eigen kwaliteiten met bal, maar misschien is Getafe niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Getafe zijn heeft alleen zin als je het voetballend niet bij kan benen, dus hopelijk is dat niet nodig.
Luuk jankt toch wel als het niet loopt.
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:54 schreef Scrummie het volgende:
https://one.feyenoord.nl/live/257987
Live om 14:30
Inderdaad, met Getafe bedoel ik zo veel mogelijk vertragen, zuigen en de boel dichtgooien. Dat heeft echt alleen zin als je voorstaat tegen een tegenstander die op dat moment beter is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, een beetje de beuk erin kan echt helpen, dat doet niets af aan je eigen kwaliteiten met bal, maar misschien is Getafe niet zo'n goed voorbeeld.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie verliezen
Hij is toch geen mietje?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
Dit is gewoon bijna zielig voor Arend Martijn
#pray4arend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |