Inderdaad, met Getafe bedoel ik zo veel mogelijk vertragen, zuigen en de boel dichtgooien. Dat heeft echt alleen zin als je voorstaat tegen een tegenstander die op dat moment beter is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, een beetje de beuk erin kan echt helpen, dat doet niets af aan je eigen kwaliteiten met bal, maar misschien is Getafe niet zo'n goed voorbeeld.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie verliezen
Hij is toch geen mietje?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
Dit is gewoon bijna zielig voor Arend Martijn
#pray4arend
Terechte kritiek. Iedere Feyenoord-trainer wint thuis van PSV behalve Arend.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
Rijnond durft heel voorzichtig de vraag te stellen dat Arend eigenlijk nooit topduels in de Kuip wint (maar beperkt dit slechts tot PSV).
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen is het OORLOG.
Zo'n beetje alles dus behalve het scoren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:42 schreef Caland het volgende:
Lingr moet zich vooral ontwikkelen in het spel aan de bal (positionering), handelingsvermogen daarna en in het drukzetten naar achteren. Hij kan wel een goal maken.
Laat dombo met rust.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Lingr is toch de favoriete speler van dombo?
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Dombo is de Lingr van het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:46 schreef Coco het volgende:
Dirk Kuijt?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.
Je haatte Bozenik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens.
Maar die kon er dan weer helemaal geen pepernoot van.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op leuke hard werkende jongens die niet kunnen voetballen.
Ik zocht nog eventjes op wat de mening van Dombo was over Lex Immers.quote:
Harde werker dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:24 schreef Vis1980 het volgende:
Ach ik geloofde heilig in Demetradze.
Lees net dat ie 6 jaar heeft moeten zitten wegens afpersing en organiseren illegale weddenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |