Toch slaagde Gimenez daar vorig seizoen nog wel aardig in. Werkt bovendien twee kanten op wat je stelt, vol op de aanval op zoek naar een resultaat kan uiteindelijk ook in je voordeel werken als spits juist omdat je (normaal gesproken) meer ballen zult krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar net had je het nog over goals per minuut, en nu opeens niet meer. Oke dan.
Dat Ueda weinig speeltijd krijgt en altijd wordt ingebracht op het moment dat er van fatsoenlijke tactiek of aanvalsspel geen sprake meer is is ook wel relevant. Als je geen enkele bruikbare bal krijgt wordt het lastig.
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is gewoon all-in gegaan op twee keer de CL halen, dat durfden wij (nog) niet.
Mensen vergeten ook nog wel eens dat Feyenoord pas een seizoen of 2 winst maakt op spelers (wat op zichzelf een vrij bizar gegeven is).quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.
@Pistolero heeft hier wel een punt. Ueda heeft soms maar 10 minuten de tijd en dan ook nog in potjes die of al gespeeld zijn (waardoor de echte drang bij de medespelers ontbreekt) of potjes waar je vlak voor tijd gelijk staat en je tegen een team speelt dat met 11 man in de eigen 16 staat en wij met 11 man in de 16. Waardoor er weer totaal geen ruimte is. Dus echt eerlijk beoordelen kan natuurlijk niet. (Al is Santi nú uiteraard nog wel de betere spits)quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch slaagde Gimenez daar vorig seizoen nog wel aardig in. Werkt bovendien twee kanten op wat je stelt, vol op de aanval op zoek naar een resultaat kan uiteindelijk ook in je voordeel werken als spits juist omdat je (normaal gesproken) meer ballen zult krijgen.
Zijn totaal staat op 19 wedstrijden 437 minuten dat kom dus neer op pak hem beet 5 hele wedstrijden, dan mag je toch stellen dat 1 kool wel heel erg weinig is voor iemand waar je zoveel geld voor hebt afgetikt ?
Dit ook natuurlijk. Feyenoord is nu pas (grote) stappen aan het zetten, en dat komt ook met vallen en opstaan, soms een stapje terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen vergeten ook nog wel eens dat Feyenoord pas een seizoen of 2 winst maakt op spelers (wat op zichzelf een vrij bizar gegeven is).
Ueda lijkt mij een horizontale speler.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda kan in elk geval een penalty nemen. Ondanks vele pogingen van de Indonesiërs om hem uit zijn concentratie te halen ramt hij de bal in de rechterbovenhoek.
Dan moet de keeper van PSV heen en weer springen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda lijkt mij een horizontale speler.
Ze hebben gewoon beter ingekocht dan wij, ook al vind ik Lozano eigenlijk geen bijster goede aankoop maar Schouten is vrij cruciaal geweest. Dan heeft Bakayoko wél die doorontwikkeling en Paixao niet en dat maakt het verschil wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat risico genomen maar ze hadden ook wel budget door verkoop van Gakpo, Madueke en Sangare, grote verschil is denk ik wel dat daar alle aankopen meteen bijdragen en dat is bij Feyenoord minder.
Eerlijk gezegd denk ik dat Paixao zich ook niet veel verder gaat ontwikkelen, het is geen Sini helaasquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon beter ingekocht dan wij, ook al vind ik Lozano eigenlijk geen bijster goede aankoop maar Schouten is vrij cruciaal geweest. Dan heeft Bakayoko wél die doorontwikkeling en Paixao niet en dat maakt het verschil wel.
Dat hoop ik ook en daar heb ik best wel vertrouwen inquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:43 schreef aTypisch het volgende:
Wel leuk dat Ueda dit seizoen alvast vooral kan oefenen bij Japan.
Zou wel genot zijn als hij Santi goed kan vervangen. Een nieuwe Japanse ster
lijkt mij eenr eden voor @KnutdeIJsbeer om weer te komen postenquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook en daar heb ik best wel vertrouwen in
Of Hartman linksbuiten en Hancko linksbackquote:
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.quote:
Utrecht paste zich ook niet aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
sowieso raar om een tactische omzetting te bestempelen als 'bang'quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch logisch om je aan te passen aan dit PSV. Kwalitatief ontloopt het nauwelijks en onze tactiek werkt niet bijster goed tegen Boszbal. Dan moet je iets anders proberen dan continu van achteren te blijven opbouwen.
Maar wij zijn geen Utrecht.quote:
Ik vind een extra verdediger erbij zetten terwijl Slot altijd 433 speelt wel een hele gekke move. Heb er weinig vertrouwen inquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen Utrecht.
Een tactische omzetting is iets anders dan bang zijn. Uit bij Ajax deden we ook een tactische omzetting en die konden er geen reet van.
Slot is aangenomen om na te denken over opstellingen en tactieken. Dat wij dan vooraf deze move gek vinden maakt hem niet bang voor PSVquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind een extra verdediger erbij zetten terwijl Slot altijd 433 speelt wel een hele gekke move. Heb er weinig vertrouwen in
We hebben ons vorige keer al aangepast met Zerrouki. Je moet juist zorgen dat je voldoende afspeelmogelijheden voorin hebt. Daar maak je het PSV moeilijk mee, zeker zonder Veerman. Niet door houthakker Nieuwkoop erbij te zitten als vijfde verdedigerquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah oke. Opgelostquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben ons vorige keer al aangepast met Zerrouki. Je moet juist zorgen dat je voldoende afspeelmogelijheden voorin hebt. Daar maak je het PSV moeilijk mee, zeker zonder Veerman. Niet door houthakker Nieuwkoop erbij te zitten als vijfde verdediger
Zelfs met loep vind je nog geen inhoudelijke post van jou op dit forum..quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Sorry dat ik jouw sterke punt niet op waarde schat.
lozano haalt het einde niet...quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lozano gaat Nieuwkoop helemaal de moeder tikken
Ons Bart ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lozano haalt het einde niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |