Kramp na een uurtje.quote:
Is wat mij betreft toch makkelijker met de ‘normale’ veldbezetting.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeeën van ruimte bij de omschakeling.
Nu er gebruik van maken
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaoi speelt als een homo vandaag
Hoe spelen homo's Klaas?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
paxaoi speelt als een homo vandaag
x veranderen in twitter.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:29 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is dit echt gebeurd? En hoezo kan ik de tweet niet jnvoegen?
https://x.com/hanckokcu/status/1750222794296639772?s=46
Lingr is idd niet al te groot maar om er nu mee te gaan gooien?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:31 schreef snabbi het volgende:
Wie moeten we eig op rechts gaan zetten, Milambo maar ofzo?
Stengs naar rechts zodat we lingr er in gooien ofzo?
zonder aggresiviteit ....quote:
Sterktequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Jeetje. Gecondoleerd er mee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vader, groot Feyenoord fan, dood is. Nu winnen zou heel mooi zijn, op zo'n enorm kut avond.
Ach, gecondoleerdquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Gecondoleerd gozert.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Heel veel sterkte kameraadquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Wat verdrietig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Sterktequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Kut man sterkte. Laten ze dan maar voor hem winnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
SUKKELquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
dEZE WEDSTRIJD MOET DUS GEWONNEN WORDEN VOOR HEMquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
@maxi-mus zei onlangs al dat hij het zo’n ongelooflijke jankerd vond, maar dat merkte ik bij Feyenoord nooit zo erg.quote:
Hij was gelukkig hier.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:maxi-mus zei onlangs al dat hij het zo’n ongelooflijke jankerd vond, maar dat merkte ik bij Feyenoord nooit zo erg.
Zal toch dat PSV-shirtje zijn
Dan maar even douchen zo.quote:
is er elke wedstrijdquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de spandoeken van "red de kuip", het hele stadion plan is toch afgevoerd en vervangen door woningbouw?
Of heb ik iets gemist?
Sterkte johquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
Heel veel sterkte toegewenstquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:34 schreef ashardalan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |