Niet gezegd dus verder. Kreeg een aanvraag voor chat op mijn BB_NLBE insta account. Daar ging ik op in. In eerste instantie raar al die gesproken berichten. Hij was geintresseerd in hoe ik op nam en wat mijn naam was e.d.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op welk filmpje reageerde hij zo heftig ?
Die is gewoon pissig dat je niet met 'm wilde webcammen...quote:Op maandag 22 januari 2024 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Echt nog nooit meegemaakt. Denk misschien maakt ie zich zorgen om bepaald filmpje ofzo.
Maar is iemand die ze niet allemaal in het kratje meer heeft denk. Letterlijk of figuurlijk.
Niet extern delen aub. Haal het ook later vandaag weer offline en ik blokkeer Johan weer.
Maar bizar is het wel. uitgescholden worden voor BELG ook nog![]()
Is gewoon een concurrent die te weinig inkomen genereert omdat niemand naar zijn filmpjes kijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet gezegd dus verder. Kreeg een aanvraag voor chat op mijn BB_NLBE insta account. Daar ging ik op in. In eerste instantie raar al die gesproken berichten. Hij was geintresseerd in hoe ik op nam en wat mijn naam was e.d.
Daar niet op in gegaan, maar wel verteld hoe ik opnam e.d. En dus linkje gestuurd met dat opname programma.
En toen begon Arie S S S S S Stegeman opeeens met dreigen. Dus als ik een een crowdfund start voor de boete van 95 euro hoop ik wel op jullie support
Ik verdien er geen drol mee Lonneke, is gewoon omdat ik het leuk vind en beetje spelen met social media dat ik qua werk wel weer kan gebruikenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is gewoon een concurrent die te weinig inkomen genereert omdat niemand naar zijn filmpjes kijk.
Goed bezig ledquote:Op maandag 22 januari 2024 20:36 schreef ledn81 het volgende:
Wel leuk om beetje filmpjes op te nemen weer.
Is allemaal ontstaan ooit op Fok bij Utopia, maar vooral via Youtube ging het hard vorig jaar.
TikTok is echt het nieuwe platform merkte ik ook vorig jaar al, maar dat snap ik nog niet helemaal, maar gaat wel bizar met die paar filmpjes
[ afbeelding ]
Youtube gaat ook weer bizar
[ afbeelding ]
Ah, ok dacht misschien dat dat de achterliggende gedachte was. Maar wel blij met de filmpjes die je maakt en fijn dat je je plezier eruit haalt.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik verdien er geen drol mee Lonneke, is gewoon omdat ik het leuk vind en beetje spelen met social media dat ik qua werk wel weer kan gebruiken
Ik weet wel wie diegene is.Is wel vaker aangesproken.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik verdien er geen drol mee Lonneke, is gewoon omdat ik het leuk vind en beetje spelen met social media dat ik qua werk wel weer kan gebruiken
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet wel wie diegene is.Is wel vaker aangesproken.
Die Volder waar je het over hebt.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Volder waar je het over hebt.
Gigantische kneus is dat. heel veel fotoos en filmpjes van hier jatten. alles knippen en net doen of hij ze gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Volder waar je het over hebt.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Gigantische kneus is dat. heel veel fotoos en filmpjes van hier jatten. alles knippen en net doen of hij ze gemaakt heeft.
Maar goed je doet er weinig aan denk ik. Ik weet niet of Dotteke gaat verwijderen uit de cos misschien kan ze de postings daarover naar hier verplaatsen.
Ik ga nu plat. goedenacht.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Gigantische kneus is dat. heel veel fotoos en filmpjes van hier jatten. alles knippen en net doen of hij ze gemaakt heeft.
Maar goed je doet er weinig aan denk ik. Ik weet niet of Dotteke gaat verwijderen uit de cos misschien kan ze de postings daarover naar hier verplaatsen.
Ik ga nu plat. goedenacht.
Zelfs de streamverslagen werden letterlijk gekopieerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:39 schreef Iceage het volgende:
Dgk tegengas heeft er ook veel last van. Vorig jaar ook al.
Klopt, truste lieve FreshFruit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Zelfs de streamverslagen werden letterlijk gekopieerd.
Trusten.
Volder moet gewoon bronvermelding doen. wat ie nu doet is plagiaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:40 schreef Mercedes. het volgende:
Maar jatten met toenaam is wel oké? Wat is de oplossing?
ik vermoed idd dat ie hier ook ergens tussen zit om content te pikken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Volder moet gewoon bronvermelding doen. wat ie nu doet is plagiaat.
Hij zal ook wel een account hebben hier want hij plaatst ook wat hier onder spoiler staat.
Maar dit speelt dus al jaren.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik vermoed idd dat ie hier ook ergens tussen zit om content te pikken.
Daarom helaas zoveel mogelijk logootjes overal in beeld
Vorig jaar was ik pas echt actief en deed ie het ook al. Ben toen ook op een gegeven moment logootjes in beeld gaan zetten. Heel leuk dat je mijn opgenomen video deelt, maar doe dat dan gewoon via de originele link op YT. FB is ook wel apart hoort en daarom zit ik er ook niet op. Maar mijn originele video delen kan altijd. Maar de Volder neemt ze opnieuw op en vergeet dan net toevallig een hoekje op te nemen.quote:
Vorig jaar ben ik ook logootjes in beeld gaan zetten. Ach je moet niet teveel energie besteden aan De Volder. Negeren als je er niets mee hebt verderquote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:00 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dan niets aan gedaan? Ik ga mijn best doen. Ik weet het nu pas.
Ik zag je gesprekje eerder op de avond ook met die "Johan". Ook wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik pas echt actief en deed ie het ook al. Ben toen ook op een gegeven moment logootjes in beeld gaan zetten. Heel leuk dat je mijn opgenomen video deelt, maar doe dat dan gewoon via de originele link op YT. FB is ook wel apart hoort en daarom zit ik er ook niet op. Maar mijn originele video delen kan altijd. Maar de Volder neemt ze opnieuw op en vergeet dan net toevallig een hoekje op te nemen.
mijn account op YT verdwijnt vooralsnog niet denk ik. Ik post 'brave' filmpjes en niet al te negatieve content.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ik zou het echt zonde vinden als er er weer een account zou verdwijnen wat dus ook wel vaker is gebeurd.
Er zit nogal wat werk in.
Dat hebben we zo bij elkaar.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mijn account op YT verdwijnt vooralsnog niet denk ik. Ik post 'brave' filmpjes en niet al te negatieve content.
Of Johan moet echt iemand aan de lijn gekregen hebben. Dan klop ik uiteraard wel bij iedereen aan die ooit een video geliked heeft.
Moet ergens die 95 euro weer vandaan zien te halen
Niet als het per video is. Daar was Johan niet heel duidelijk over. 491 x 95 loopt best in de papieren.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet als het per video is. Daar was Johan niet heel duidelijk over. 491 x 95 loopt best in de papieren.
Maar Johan heeft me geblokkeerd helaas.
Ja graag.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Toch niet geblokkeerd. Ik houd jullie op de hoogte
[ afbeelding ]
quote:
Was er nog niet geweest, heb daar antwoord hierop gegevenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:14 schreef Iceage het volgende:
In Feedback geplaatst---->
Aan de moderators ,
Vannacht even flink off topic in de Cos over het jatten en kopieren van fotoos en filmpjes ook wat hier onder spoilers staat op FOK! door Olivier de Volder.
Hij knipt logos etc weg en plaatst ze dan op zijn facebook groep alsof ze door hem zijn gemaakt.
Dit speelt al best lange tijd.
Sorry dat het off topic ging maar op zich wel belangrijk denk ik.
ipv eventueel te verwijderen zouden de betreffende postings ver(daar zijn plaatst of gekopieerd kunnen worden naar de sc waar we nog even door zijn gegaan.
Ik weet het is lastig en vervelend maar toch.
Bij voorbaat dank.
Take Care,
Ice.
Ik vond vorig jaar die balletjes hoog houden de leukste opdracht.Ze hebben nu toch al duo`s.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo werkt het helaas tegenwoordig liever pronken met andermans veren ipv er zelf wat tijd en moeite in te willen stoppen.
Zou ze trouwens voor fucked up week wel 48 uur lang elk uur een polonaise willen zien lopen
Eens wat mij betreft elke week zo’n soort opdrachtquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar die balletjes hoog houden de leukste opdracht.Ze hebben nu toch al duo`s.
Is eigenlijk al altijd zo geweest tochquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo werkt het helaas tegenwoordig liever pronken met andermans veren ipv er zelf wat tijd en moeite in te willen stoppen.
Zou ze trouwens voor fucked up week wel 48 uur lang elk uur een polonaise willen zien lopen
Is genoeg te te bedenken hoor.Paalzitten,24 uur fietsen of dansen.Zo krijg je teams.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens wat mij betreft elke week zo’n soort opdracht
Zeker, lopen op een loopband, vuurtje brandend houdenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is genoeg te te bedenken hoor.Paalzitten,24 uur fietsen of dansen.Zo krijg je teams.
Precies dit.Als ze maar bezig zijn.Het mooie daarvan is dat je gelijk ziet wie de doorzetters zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zeker, lopen op een loopband, vuurtje brandend houden
Die De Volder is al jaren een eikel. Hij beheert ook de FB De Mol. Heeft hij mij ook verwijderd omdat ik commentaar had op zijn moderatie aldaar. Enkel wat hij wil , mag daar gepost worden. Een despoot is het.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 01:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De logo's staan er pas sinds vandaag op. Had vanaf begin al kleiner logootje linksonder maar dat knipte ie eraf op FB. Dus nu staat er ook iets linksboven gelijk aan het al bestaande Videoland logo. Joh hij knipt lekker weg wat ie wil. Ik en mijn YT volgers boeit het niet zo. Hij moet gewoon wat meer moeite doen. En daar doe ik het voor. Nog geen video van vandaag gezien bij hem op FB
En als ik dan met eigen account een filmpje aandraag word het verwijderd.
De volder is met zijn FB gewoon niet zo'n leuk iemand en daarom wil ik hem niet helpen doordat hij zonder mijn moeite mijn opgenomen filmpjes herplaatst. Verder moet ie lekker doen wat ie wil.
[ afbeelding ]
Dat geleuter van die 95 euro boete slaat echt nergens op. Dat zuigt hij uit zijn duim. Als BB of videoland er niet mee akkoord gaat zullen ze naar de civiele rechter moeten stappen (of eerst via een incassoburo proberen) en dan zal men jou heus wel op een of andere manier berichten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 02:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet als het per video is. Daar was Johan niet heel duidelijk over. 491 x 95 loopt best in de papieren.
Maar Johan heeft me geblokkeerd helaas.
Die gast jat alles wat los en vast zit, las vannacht dat hij zelfs de logotjes in @ledn81 zn videootjes verwijderd en dan het filmpje gebruikt als het zijnequote:
Ik zit te denken hoe je hem door de mand zou kunnen laten vallen bij zijn volgers. Maar ik weet zo 123 niet hoe dat zou kunnen. Zelf heb ik geen facebook wil ik niet gezien de voorwaarden van fb.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die gast jat alles wat los en vast zit, las vannacht dat hij zelfs de logotjes in @:ledn81 zn videootjes verwijderd en dan het filmpje gebruikt als het zijne
Ik denk dat er dikke kans is dat het iemand is met een fok accountquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoe je hem door de mand zou kunnen laten vallen bij zijn volgers. Maar ik weet zo 123 niet hoe dat zou kunnen. Zelf heb ik geen facebook wil ik niet gezien de voorwaarden van fb.
Hij heeft zowiezo een account. Immers hij jat content die hier onder spoilers is gepost. Hij zal vast een account hebben aangemaakt met een fake naam.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er dikke kans is dat het iemand is met een fok account
Ik vraag me echt af of het AVG technisch mag ?
Zou wel de enige oplossing zijn, een logo in de hoeken kan hij zo weer er af knippen..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:23 schreef Shii het volgende:
Dat kun je denk ik alleen maar voorkomen door een watermerk door je foto's?
Een watermerk door een foto van een stream van een programma?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:23 schreef Shii het volgende:
Dat kun je denk ik alleen maar voorkomen door een watermerk door je foto's?
Ja dat is wel weer zo. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig met filmpjes of foto's, maar als iemand ze net zo makkelijk jat zonder zelf moeite te doen, dan is het toch even nadenken wat je er tegen kan doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een watermerk door een foto van een stream van een programma?
.ik vind daar wel iets grappigs van
Dit, een cap van mij werd door een Twitteraar gebruikt voor een Tyron look-a-like tweet en kwam zo in de live-uitzending van zaterdag. BB gebruikte vandaag zelf een cap van mij (Lenie die Tom in het oor lijkt te bijten) op hun insta voor memes.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik maak me nooit zo druk als er iets gejat wordt (SV werden / worden ook altijd gejat). Zie het maar als compliment, je doet er toch niks aan, dus waarom zou je je er druk over maken.
Ik maakte mij daar zelf ook nooit druk om.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik maak me nooit zo druk als er iets gejat wordt (SV werden / worden ook altijd gejat). Zie het maar als compliment, je doet er toch niks aan, dus waarom zou je je er druk over maken.
Constant er onder reagerenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer zo. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig met filmpjes of foto's, maar als iemand ze net zo makkelijk jat zonder zelf moeite te doen, dan is het toch even nadenken wat je er tegen kan doen.
Het grappigste vind ik nog wel dat hij alles een opeen kopieert met typefouten en spelfoutjes er nog in haal die er dan nog uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die De Volder is al jaren een eikel. Hij beheert ook de FB De Mol. Heeft hij mij ook verwijderd omdat ik commentaar had op zijn moderatie aldaar. Enkel wat hij wil , mag daar gepost worden. Een despoot is het.
Goed kijken dan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:01 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook nog niet gezien
Jij hebt wel vaker de lives gehaald.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit, een cap van mij werd door een Twitteraar gebruikt voor een Tyron look-a-like tweet en kwam zo in de live-uitzending van zaterdag. BB gebruikte vandaag zelf een cap van mij (Lenie die Tom in het oor lijkt te bijten) op hun insta voor memes.
Uiteindelijk 'jat' ik zelf die beelden oorspronkelijk van Videoland natuurlijk, dus kan er niet van wakker liggen verder
Waarom dan?quote:
Frank Fahryan is dood.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:42 schreef mario390 het volgende:
wegen brasil, komt nog
exit en waarschijnlijk nog
wat onverwachtes
quote:
Voor mij ben je overal welkom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
De sfeer in BB is wel beter dan in bondgenoten... daar word ik gewoon naar van. En merk met de afwisseling van BB heb ik ook geen zin in die sfeer
Awsquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij ben je overal welkom.
Maar leg eens uit dan?quote:
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress vanquote:
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress van
Bij BB zijn er ook onenigheden, zoals bijvoorbeeld vandaag, maar de mensen blijven fatsoenlijk en gecontroleerd. Het is minder extreem en daardoor echt vermaak. Het zit voor de grens van ongemakkelijkheid. Daarom wil ik dit liever kijken dan De Bondgenoten
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteldquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.
Heb je Utopia ook gekeken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteld
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zeker een goed gecaste groep.
Nee dat was voor mijn tijd. Toen ik woonde ik geloof nog thuis zelfs. En zulke programma's mocht ik niet zien. Of ik woonde al op mezelf in een tijd dat ik keihard studeerde, een heel druk sociaal leven had en drie uur op een dag sportte en dus geen tijd had.quote:
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.
(En volgens mij heeft Ariana ook een RBF tegen. Oké, en sociaal wat onhandig, maar volgens mij ook gewoon d'r RBF).
En Lenie, ach, hij is grappig. Het is wel leuk om iemand uit een kamp erbij te hebben. Hij heeft het telkens over "zijn cultuur" en dat mag ik wel. Alleen dat zingen niet
Het is wel grappig, maar veelquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.
Daar ging het pas raar in de COS.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat was voor mijn tijd. Toen ik woonde ik geloof nog thuis zelfs. En zulke programma's mocht ik niet zien. Of ik woonde al op mezelf in een tijd dat ik keihard studeerde, een heel druk sociaal leven had en drie uur op een dag sportte en dus geen tijd had.
Oh de sfeer in de COS vind ik leuk, maar in het programma nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ging het pas raar in de COS.
Het reflecteert wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh de sfeer in de COS vind ik leuk, maar in het programma niet
Ja wat ik zie op FB ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
En dan is FOK! nog netjes valt me op.Op FB en X gaat het veel harder.
Bijv. over Jimmy dat hij Drag is.
Ik vond het een mooi gesprekquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
Hier was iedereen lovend over dat gesprek.Daar heel veel bagger.
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik leef niet met een klok, ik ga slapen als ik moe ben, eten als ik honger heb etc. Ik haat de klok
Mijn vriendin hem gelijk opzoeken en heel enthousiast.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja wat ik zie op FB ook
Al vind ik dat een zwakte, het zo losgaan op drag en iemand afbranden op hoe hij eruit ziet. Natuurlijk komt er commentaar op uiterlijkheden, maar erop afbranden vind ik zwak
quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriendin hem gelijk opzoeken en heel enthousiast.
Vertel waar je niet over wil praten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Ach joh. Gewoon oud zeer gezeurquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vertel waar je niet over wil praten.
Ach je hebt ons, wij houden je gezelschap. En als je ergens niet over wilt praten, gewoon niet doen!quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Nuchtere dame,doe je EMDR?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh. Gewoon oud zeer gezeurniks spannends voor hier
Een van mijn begeleiders heeft bericht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach je hebt ons, wij houden je gezelschap. En als je ergens niet over wilt praten, gewoon niet doen!
Het gaat hier behoorlijk tekeer (Twente)quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stormt het bij jullie ook zo?
Hoop dat het helpt voor je.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment IE en EMDR
Daardoor ook wat kwetsbaar
Maar soit
In Grunn ook iddquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gaat hier behoorlijk tekeer (Twente)
quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat het helpt voor je.![]()
En ja flinke storm
Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:26 schreef Iceage het volgende:
Ik mis de ouderwetse leuke gezellige gesprekken zoals vroeger in Brave new van @:Lavenderr hier een beetje boel
Als ze slapen is de SC een prima optie om nog even door te praten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.
Point taken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
Knip
MOD edit
Dit gaan we niet doen natuurlijk![]()
Ja mijn idee, kan prima en ik zie ook dat je ze mee probeert te nemen naar hierquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze slapen is de SC een prima optie om nog even door te praten.
Fijn voor je dat FOK je in deze goed helpt. Blij voor je.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey Lavquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn voor je dat FOK je in deze goed helpt. Blij voor je.
Maar goed slapen is natuurlijk broodnodig. Hopelijk komende nacht beter, zal voor je duimen .
Inderdaad terwijl je bij een goedlopende sc juist heel veel kan lachen maar ook heel serieus kan posten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.
Nu bloos ik helemaal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Zo fijn dat Iceage ook weer terug is. Je werd gemist, jongen
Negeer het gewoon, dus zeker niet quooten of er op ingaan. Ik zag dat zeuren ook ik was online en ik dacht oei ...hoop dat ze het negeert.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moment, plek. plaats, stemming, etcquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Negeer het gewoon, dus zeker niet quooten of er op ingaan. Ik zag dat zeuren ook ik was online en ik dacht oei ...hoop dat ze het negeert.
Ik moet wel zeggen dat je op het forum zeker in R&P wel heel veel persoonlijke informatie post. (zie ook mijn dm van net aan jou.)
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:42 schreef Iceage het volgende:
[..]
Inderdaad terwijl je bij een goedlopende sc juist heel veel kan lachen maar ook heel serieus kan posten.
Ik pas wel altijd op dat als ik een keer heb gedronken ik niet post (briefje op de monitor met txt bij meer dan 2 pilsjes op niet inloggen) en ik ben heel voorzichtig met echt persoonlijke info zeker met tel nr adres en email adres.
En ik antwoorde: Ach komop je hoort toch dat ze Nederlands spreken en geen Fransquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:51 schreef mario390 het volgende:
dat met belgse en französisch
vragte ik wegen zoeken
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:18 schreef mario390 het volgende:
de precise uitleg kann
me maar niemand zeggen
Ik weet niet wat je zoeken wil, gaat het over BB Belgie dat kan gewoon in het Nederlandsquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik wat zoeken will moet
ik dann frans of nederlands ingebven?
België heeft 2 kanten,een Franstalig en Nederlands gedeelte.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
wanneer ik wat zoeken will moet
ik dann frans of nederlands ingebven?
quote:
Hey Enginequote:
Morguh kodiakquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Benieuwd of er vandaag nog een twist gaat komen met de genomineerde, zou mooi zijn als de vrijgestelde mogen beslissen of hun lot. Kunnen ze meteen mooi kleur bekennen. Dit zoete laffe gedoe heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Ja zo jammer, ik trek het niet eens om een hele dag te kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:53 schreef Ebinas het volgende:
Van mij ook. Kak al helemaal in bij deze BB en zet de streams al weer heel weinig aan.
Al vind ik de groep wel ok. Zit wel programmamakers in/tussen.
Maar het komt er niet uit, of "mag" er niet uit komen.
Jammer, want ik verheug me vooraf er toch steeds op.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer, ik trek het niet eens om een hele dag te kijken.
Ik doe mijn best maar kom er niet echt in
Ja dan is het zeker jammer. Ik kijk sowieso gedosseerd hoor. Bij Utopia zat ik hele dagen en baalde als er bezoek kwam of ik weg moest. Heb mij voorgenomen dat nooit meer te doen. Dus af en toe kijk ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer, want ik verheug me vooraf er toch steeds op.
Het is er mooi weer voorquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:25 schreef Iceage het volgende:
Genoeg BB voor eerst.
Ik ga een lekkere boswandeling maken. (even bijtanken)
Fijne dag allemaal.
Jazekerquote:
Ik denk dat je weinig mist. Ik kijk totaal misschien een uurtje overdag. Gebeurd niet zo heel veelquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jazekeralleen te druk om te kijken overdag.
Ik misschien net, heb een etentje zaterdag, maar hoop wel om 20 uur thuis te zijn, alhoewel ik helemaal naar Drente moetquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik besef mij nu dus dat ik zaterdag niet naar de liveshow kan kijken![]()
![]()
Ik zit dus ook met een etentje maar dat begint pas om 19:00 uurquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik misschien net, heb een etentje zaterdag, maar hoop wel om 20 uur thuis te zijn, alhoewel ik helemaal naar Drente moet
Het kan mij ook nog niet zo boeien als andere jaren terwijl ik het wel een leuke groep vind.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig mist. Ik kijk totaal misschien een uurtje overdag. Gebeurd niet zo heel veel
Ik moet om 15 uur in Grollo zijn, eerste koffie met gebak en dan lopend buffet en daarna ook nog borrelen. BIj het borrelen blijf ik niet meer, ik ga na het eten naar huis. Moet ook nog zo 1,5, uur terug rijdenquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zit dus ook met een etentje maar dat begint pas om 19:00 uur
Met de groep is ook niets mis, de meesten zijn wel leukquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:45 schreef engine het volgende:
Zaterdag pronkzitting hier in het dorp dus liveshow moet ik ook missen....maar die zijn zo spannend niet en worden vaak gevolgd door lange streamlocks.
Ga je bij Johan op de koffiequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet om 15 uur in Grollo zijn, eerste koffie met gebak en dan lopend buffet en daarna ook nog borrelen. BIj het borrelen blijf ik niet meer, ik ga na het eten naar huis. Moet ook nog zo 1,5, uur terug rijden
Dat ja, oh dat had ik ook.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan is het zeker jammer. Ik kijk sowieso gedosseerd hoor. Bij Utopia zat ik hele dagen en baalde als er bezoek kwam of ik weg moest. Heb mij voorgenomen dat nooit meer te doen. Dus af en toe kijk ik
Lekker! Best redelijk weer nu. Iig droog en toch een frisse neus halen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:25 schreef Iceage het volgende:
Genoeg BB voor eerst.
Ik ga een lekkere boswandeling maken. (even bijtanken)
Fijne dag allemaal.
COS bij de hand houden, ben je iig snel op de hoogtequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik besef mij nu dus dat ik zaterdag niet naar de liveshow kan kijken![]()
![]()
Moest het even googlen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:45 schreef engine het volgende:
Zaterdag pronkzitting hier in het dorp dus liveshow moet ik ook missen....maar die zijn zo spannend niet en worden vaak gevolgd door lange streamlocks.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is er mooi weer voor
Heb hier vanmorgen op kleindochter (bijna 2) gepast en wilde vanmiddag even de stad in.
Maar zit op een pakketje te wachten wat tussen 8 en 22 uur bezorgd kan worden.
Nee, dat dan niet, misschien kom ik hem wel tegenquote:
Ja is ellende, nu hoef ik nergens naar toe, maar het zonnetje lokt buitenquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Moest het even googlen.
Ik kom dus niet uit het zuiden
Zonnetje?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ellende, nu hoef ik nergens naar toe, maar het zonnetje lokt buiten
Gezellig iigquote:Op donderdag 25 januari 2024 14:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja carnaval dingetje maar in ieder dorp noemen ze het weer anders.
En nu heb ik bericht dat ze morgen komen tussen 11.30 en 14 uurquote:
Oh nee, nog een keer wachten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu heb ik bericht dat ze morgen komen tussen 11.30 en 14 uur
Ja echt he en nu is het zonnetje wegquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee, nog een keer wachten.
Ok wat korter tijdvak, maar toch.
En vandaag voor niets
O en dat is net het spannendse gedeelte van de show. De rest is een herhaling van wat we a gezien hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:13 schreef freaky40 het volgende:
Kan voor de helft kijken, want Ajax vanaf 21.00 uur. Dus ik kan wel kijken maar niet naar de ontknoping.
Zonde want daar hebben we niet veel meer van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he en nu is het zonnetje weg
Ik haal m'n pakketjes tegenwoordig wel bij een afhaalpunt. Dan heb ik ze de volgende dag en 9/10 ben ik niet thuis en eindigen ze alsnog op het pakketpunt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu heb ik bericht dat ze morgen komen tussen 11.30 en 14 uur
We gaan richting lente en zomer. Krijgen we denk ik weer genoeg zon te zien 😉quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zonde want daar hebben we niet veel meer van.
Kan oook. Maar dit is een iets groter pakket. Dat krijg ik niet mee op de scoot 😉quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik haal m'n pakketjes tegenwoordig wel bij een afhaalpunt. Dan heb ik ze de volgende dag en 9/10 ben ik niet thuis en eindigen ze alsnog op het pakketpunt.
Ja dan is thuis bezorgen toch makkelijkerquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan oook. Maar dit is een iets groter pakket. Dat krijg ik niet mee op de scoot 😉
Dat dacht ik ook 😉quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan is thuis bezorgen toch makkelijker
Grollo is een mooi dorp. De oorsprong van Cuby & the Blizzardsquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet om 15 uur in Grollo zijn, eerste koffie met gebak en dan lopend buffet en daarna ook nog borrelen. BIj het borrelen blijf ik niet meer, ik ga na het eten naar huis. Moet ook nog zo 1,5, uur terug rijden
Er is daar toch zelfs een museum?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grollo is een mooi dorp. De oorsprong van Cuby & the Blizzards
Ik heb de streams uitgezet. Ik ben me alleen maar aan het ergeren aan Ariana,, Basiri, Tom, Leenie en de Febo met hun regie en streamlocks.
Kijk wel wanneer ik het weer ga volgen, voorlopig eerst even niet.
Fijne avond
jazeker. ben er paar keer geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is daar toch zelfs een museum?
Ben er wel eens geweest. Inderdaad beter als je je er aan ergert je even niet kijkt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grollo is een mooi dorp. De oorsprong van Cuby & the Blizzards
Ik heb de streams uitgezet. Ik ben me alleen maar aan het ergeren aan Ariana,, Basiri, Tom, Leenie en de Febo met hun regie en streamlocks.
Kijk wel wanneer ik het weer ga volgen, voorlopig eerst even niet.
Fijne avond
Was daar wel een broeinest van talent,staat me iets van bij dat Herman Brood er ook graag kwam.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
jazeker. ben er paar keer geweest.
https://cubymuseumgrolloo.nl/
De drie gezusters ken ik wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:59 schreef Iceage het volgende:
Herman maakte op aantal lp s onderdeel uit op piano. maar vanwege zijn alcohol en drugsgebruik was hij niet te handhaven. Herman heeft aantal jaren in Groningen gewoond en speelde wel eens in cafe de drie gezusters op de Grote Markt waar binnen een vleugel staat. (2x gezien) en ja ik heb alle Lp's van Cuby
Was lang leuk totdat er ineens veel binnen gedeald werd. Ik heb aantal jaren in Groningen gewoond.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De drie gezusters ken ik wel.
De Spiegel vond ik ook leuk.quote:
Nee,en kan ook niet reageren.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb je dm gestuurd. Zie je die ?
Kun je mijn bericht in je quoot even veranderen Ik bedoel die van aantal jaren in Groningen gewoond (ik heb de periode veranderd.)quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,en kan ook niet reageren.
Done.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:33 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kun je mijn bericht in je quoot even veranderen Ik bedoel die van aantal jaren in Groningen gewoond (ik heb de periode veranderd.)
gelukkig heb ik het gezienquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het gaat een ander niks aan wanneer ik in Groningen woonde bedacht ik na typen.![]()
Geen probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het gaat een ander niks aan wanneer ik in Groningen woonde bedacht ik na typen.![]()
quote:
je kan toch ergens anders geboren zijn en toen verhuistquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik veranderde het omdat het iets zegt over mijn leeftijd
Precies dat en onder de 16 kom je niet gauw de drie gezusters binnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan toch ergens anders geboren zijn en toen verhuist
moet je maar net weten, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben ook al heel lang 22quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Precies dat en onder de 16 kom je niet gauw de drie gezusters binnen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
moet je maar net weten, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben ook al heel lang 22
als we niks meer posten in de cos, valt er ook niks terug te lezen en is er ook geen probleem meerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Iceage het volgende:
@:dotteke vast blij dat de postings hier staan en niet in de Cos en dat we hier HOI zeggen.
Dat is zo maar eerder een keer 3 paginas vol gezien met slaap lekker , goedemorgen enzo (niet dit jaar) dat is heel irritant teruglezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
als we niks meer posten in de cos, valt er ook niks terug te lezen en is er ook geen probleem meer
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de scquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is zo maar eerder een keer 3 paginas vol gezien met slaap lekker , goedemorgen enzo (niet dit jaar) dat is heel irritant teruglezen.
Gaat best prima zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de sc![]()
hoe krijg ik meer mensen hier om te posten
Ook waar maar je kan het toch koppelen,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de sc![]()
hoe krijg ik meer mensen hier om te posten
Leuk toch! Gewoon je eigen mening houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ook waar maar je kan het toch koppelen,
Bv:
Hoi Ik ben nieuw hier en las lees veel mee en ik vind toch Ariana en Leenie erg leuk in tegenstelling tot de algemene mening hier. Ik zie net Ariana de handwas doen en Leenie de tuin betegelen.
Ik heb een vrij harde matras en daar slaap ik lekker op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaws alle kippen gaan op stok
Slaap zacht
Och jij ook al. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb een vrij harde matras en daar slaap ik lekker op.
zometeen dus.
Goedenacht allemaal
quote:
Die rokersstemquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef freaky40 het volgende:
Something completely different...
https://www.dailymotion.com/video/x35cyp5
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Iceage het volgende:
@:dotteke vast blij dat de postings hier staan en niet in de Cos en dat we hier HOI zeggen.
Hai Dotquote:
Morguhquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is weer vrijdag, dus tijd om gehaktballen te maken, volgens planning +/~ 100 stuks
Ja die lopen heel goed, morgenavond zijn ze op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Lekker hoor, die lopen wel goed daar of niet?
Goedezaken voor jou vriend dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja die lopen heel goed, morgenavond zijn ze op.
Nou zeg,ik ben er toch.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar er zijn nog streams toch? Hier gebeurt ook niks
Dat is heel gezellig, maar jij bent er ook aan de andere kant. Het is gewoon wel stil merk ik de laatste dagenquote:
Morgen/straks weer de live.Dan gaat het wel weer los.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is heel gezellig, maar jij bent er ook aan de andere kant. Het is gewoon wel stil merk ik de laatste dagen
Ik denk toch dat je de irritante spraakmakende mensen erin wilt houden. Anders wordt het zo'n kinderkamp waar je naar kijkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen/straks weer de live.Dan gaat het wel weer los.
Eigenlijk moeten we saaien spelers tellen, ipv schaapjes, dan slapen we zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:ChildoftheStars
Bij de goede lig ik ook heel snel te snurken.
Ik vind Den Danny het meeste saai.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we saaien spelers tellen, ipv schaapjes, dan slapen we zo
Ja ook...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Den Danny het meeste saai.
Ja ik ook. Heb ook weinig met Danny. Misschien wel even leuk als vulling nog, Brengt weinig. Zie hem zelfs afgelopen dagen amper op stream.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Den Danny het meeste saai.
Je bent wel vaker in de nacht wakker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ook...
En Allice (hoe ze ook heet)
En Tom en Karen
Hoezo ben ik nog klaar wakker. Ik heb geteld
Zie hem de afwas doen en liggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb ook weinig met Danny. Misschien wel even leuk als vulling nog, Brengt weinig. Zie hem zelfs afgelopen dagen amper op stream.
Er zitten geen schapen in mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel vaker in de nacht wakker.
Net als Bart... als je de Belgen mee hebt kun je nog winnen ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie hem de afwas doen en liggen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net als Bart... als je de Belgen mee hebt kun je nog winnen ook
Schapen zitten ook liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zitten geen schapen in mijn slaapkamer
Stomme beestenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schapen zitten ook liever niet.
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.quote:
Moest vroeger vaak ze naar de markt brengen.quote:
ik had een videootje gemaakt waarover ik twijfelde beetje voor hemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.
* ChildoftheStars pakt een megafoonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.
De stadskudde was vroeger echt in de stad te vinden, nu enkel eromheemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest vroeger vaak ze naar de markt brengen.
Hoe doe je dat ook weer!? Ik ben niet zo'n fokker en zocht dat pas ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars pakt een megafoon
Je tekst rechtermuis en dan het rode icoontje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ook weer!? Ik ben niet zo'n fokker en zocht dat pas ook
Dit is de SCquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:12 schreef Perla het volgende:
Gaat dit nou over Big Brother of schapen?! 😑🤣
ik snap het weerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:16 schreef ledn81 het volgende:
Hey FreshFruit
* ledn81 En dan wil ik dit even anders
En bevalt het?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:19 schreef ledn81 het volgende:
kunnen ze niet naar bed![]()
Ze blijven echt wel langer op dit jaar
quote:
Volg voor de leukste en beste BB content viaquote:
Ik ben op X gegaan in de tijd van Corona en vermaak me nog steeds prima.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volg voor de leukste en beste BB content via :p
https://twitter.com/ledn81
Zeg ik namens een vriend
Oh en doe even stemmen.
Oh en block alles wat je niet bevalt. Dan houd je het leuk voor jezelf
https://twitter.com/ledn81/status/1750988867937919017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |