Hai Dotquote:
Morguhquote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is weer vrijdag, dus tijd om gehaktballen te maken, volgens planning +/~ 100 stuks
Ja die lopen heel goed, morgenavond zijn ze op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Lekker hoor, die lopen wel goed daar of niet?
Goedezaken voor jou vriend dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja die lopen heel goed, morgenavond zijn ze op.
Nou zeg,ik ben er toch.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar er zijn nog streams toch? Hier gebeurt ook niks
Dat is heel gezellig, maar jij bent er ook aan de andere kant. Het is gewoon wel stil merk ik de laatste dagenquote:
Morgen/straks weer de live.Dan gaat het wel weer los.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is heel gezellig, maar jij bent er ook aan de andere kant. Het is gewoon wel stil merk ik de laatste dagen
Ik denk toch dat je de irritante spraakmakende mensen erin wilt houden. Anders wordt het zo'n kinderkamp waar je naar kijkt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen/straks weer de live.Dan gaat het wel weer los.
Eigenlijk moeten we saaien spelers tellen, ipv schaapjes, dan slapen we zoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:ChildoftheStars
Bij de goede lig ik ook heel snel te snurken.
Ik vind Den Danny het meeste saai.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we saaien spelers tellen, ipv schaapjes, dan slapen we zo
Ja ook...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Den Danny het meeste saai.
Ja ik ook. Heb ook weinig met Danny. Misschien wel even leuk als vulling nog, Brengt weinig. Zie hem zelfs afgelopen dagen amper op stream.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Den Danny het meeste saai.
Je bent wel vaker in de nacht wakker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ook...
En Allice (hoe ze ook heet)
En Tom en Karen
Hoezo ben ik nog klaar wakker. Ik heb geteld
Zie hem de afwas doen en liggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb ook weinig met Danny. Misschien wel even leuk als vulling nog, Brengt weinig. Zie hem zelfs afgelopen dagen amper op stream.
Er zitten geen schapen in mijn slaapkamerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent wel vaker in de nacht wakker.
Net als Bart... als je de Belgen mee hebt kun je nog winnen ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie hem de afwas doen en liggen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Net als Bart... als je de Belgen mee hebt kun je nog winnen ook
Schapen zitten ook liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zitten geen schapen in mijn slaapkamer
Stomme beestenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schapen zitten ook liever niet.
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.quote:
Moest vroeger vaak ze naar de markt brengen.quote:
ik had een videootje gemaakt waarover ik twijfelde beetje voor hemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.
* ChildoftheStars pakt een megafoonquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet zeggen dat we hier zitten hoor.
De stadskudde was vroeger echt in de stad te vinden, nu enkel eromheemquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest vroeger vaak ze naar de markt brengen.
Hoe doe je dat ook weer!? Ik ben niet zo'n fokker en zocht dat pas ookquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars pakt een megafoon
Je tekst rechtermuis en dan het rode icoontje.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ook weer!? Ik ben niet zo'n fokker en zocht dat pas ook
Dit is de SCquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:12 schreef Perla het volgende:
Gaat dit nou over Big Brother of schapen?! 😑🤣
ik snap het weerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:16 schreef ledn81 het volgende:
Hey FreshFruit
* ledn81 En dan wil ik dit even anders
En bevalt het?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:19 schreef ledn81 het volgende:
kunnen ze niet naar bed![]()
Ze blijven echt wel langer op dit jaar
quote:
Volg voor de leukste en beste BB content viaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |