quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
moet je maar net weten, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben ook al heel lang 22
als we niks meer posten in de cos, valt er ook niks terug te lezen en is er ook geen probleem meerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Iceage het volgende:
@:dotteke vast blij dat de postings hier staan en niet in de Cos en dat we hier HOI zeggen.
Dat is zo maar eerder een keer 3 paginas vol gezien met slaap lekker , goedemorgen enzo (niet dit jaar) dat is heel irritant teruglezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
als we niks meer posten in de cos, valt er ook niks terug te lezen en is er ook geen probleem meer
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de scquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:17 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is zo maar eerder een keer 3 paginas vol gezien met slaap lekker , goedemorgen enzo (niet dit jaar) dat is heel irritant teruglezen.
Gaat best prima zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de sc![]()
hoe krijg ik meer mensen hier om te posten
Ook waar maar je kan het toch koppelen,quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet het , maar als je in de cos nieuw bent en gedag zeg, dan moet je dus terug antwoorden in de sc![]()
hoe krijg ik meer mensen hier om te posten
Leuk toch! Gewoon je eigen mening houdenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:22 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ook waar maar je kan het toch koppelen,
Bv:
Hoi Ik ben nieuw hier en las lees veel mee en ik vind toch Ariana en Leenie erg leuk in tegenstelling tot de algemene mening hier. Ik zie net Ariana de handwas doen en Leenie de tuin betegelen.
Ik heb een vrij harde matras en daar slaap ik lekker op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaws alle kippen gaan op stok
Slaap zacht
Och jij ook al. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:38 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb een vrij harde matras en daar slaap ik lekker op.
zometeen dus.
Goedenacht allemaal
quote:
Die rokersstemquote:Op vrijdag 26 januari 2024 01:11 schreef freaky40 het volgende:
Something completely different...
https://www.dailymotion.com/video/x35cyp5
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:14 schreef Iceage het volgende:
@:dotteke vast blij dat de postings hier staan en niet in de Cos en dat we hier HOI zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |