Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:26 schreef Iceage het volgende:
Ik mis de ouderwetse leuke gezellige gesprekken zoals vroeger in Brave new van @:Lavenderr hier een beetje boel
Als ze slapen is de SC een prima optie om nog even door te praten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.
Point taken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
Knip
MOD edit
Dit gaan we niet doen natuurlijk![]()
Ja mijn idee, kan prima en ik zie ook dat je ze mee probeert te nemen naar hierquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze slapen is de SC een prima optie om nog even door te praten.
Fijn voor je dat FOK je in deze goed helpt. Blij voor je.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Hey Lavquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn voor je dat FOK je in deze goed helpt. Blij voor je.
Maar goed slapen is natuurlijk broodnodig. Hopelijk komende nacht beter, zal voor je duimen .
Inderdaad terwijl je bij een goedlopende sc juist heel veel kan lachen maar ook heel serieus kan posten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is jammer he, mensen willen alleen in de COS de SC boeit niet zo.
Nu bloos ik helemaal.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Zo fijn dat Iceage ook weer terug is. Je werd gemist, jongen
Negeer het gewoon, dus zeker niet quooten of er op ingaan. Ik zag dat zeuren ook ik was online en ik dacht oei ...hoop dat ze het negeert.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik de klok negeer draai ik heel mijn ritme om of slaap ik 24 uur achter elkaar en 48 uur wakker. Dat soort geintjes zijn me vaak zat gebeurt.
Alleen nu moest om 22.00 iemand vragen waardoor ik PTSS heb, ik heb gezegd er niet over te willen praten, maar door het doorzeuren van die persoon wel enorm getriggerd.
Gelukkig is er de COS en SC ter afleidingalleen ben klaar en klaar wakker. Erg succesvolle nacht weer dus
Moment, plek. plaats, stemming, etcquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:56 schreef Iceage het volgende:
[..]
Negeer het gewoon, dus zeker niet quooten of er op ingaan. Ik zag dat zeuren ook ik was online en ik dacht oei ...hoop dat ze het negeert.
Ik moet wel zeggen dat je op het forum zeker in R&P wel heel veel persoonlijke informatie post. (zie ook mijn dm van net aan jou.)
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:42 schreef Iceage het volgende:
[..]
Inderdaad terwijl je bij een goedlopende sc juist heel veel kan lachen maar ook heel serieus kan posten.
Ik pas wel altijd op dat als ik een keer heb gedronken ik niet post (briefje op de monitor met txt bij meer dan 2 pilsjes op niet inloggen) en ik ben heel voorzichtig met echt persoonlijke info zeker met tel nr adres en email adres.
En ik antwoorde: Ach komop je hoort toch dat ze Nederlands spreken en geen Fransquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:51 schreef mario390 het volgende:
dat met belgse en französisch
vragte ik wegen zoeken
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:18 schreef mario390 het volgende:
de precise uitleg kann
me maar niemand zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |