Jij hebt wel vaker de lives gehaald.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit, een cap van mij werd door een Twitteraar gebruikt voor een Tyron look-a-like tweet en kwam zo in de live-uitzending van zaterdag. BB gebruikte vandaag zelf een cap van mij (Lenie die Tom in het oor lijkt te bijten) op hun insta voor memes.
Uiteindelijk 'jat' ik zelf die beelden oorspronkelijk van Videoland natuurlijk, dus kan er niet van wakker liggen verder
Waarom dan?quote:
Frank Fahryan is dood.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:42 schreef mario390 het volgende:
wegen brasil, komt nog
exit en waarschijnlijk nog
wat onverwachtes
quote:
Voor mij ben je overal welkom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 00:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
De sfeer in BB is wel beter dan in bondgenoten... daar word ik gewoon naar van. En merk met de afwisseling van BB heb ik ook geen zin in die sfeer
Awsquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij ben je overal welkom.
Maar leg eens uit dan?quote:
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress vanquote:
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress van
Bij BB zijn er ook onenigheden, zoals bijvoorbeeld vandaag, maar de mensen blijven fatsoenlijk en gecontroleerd. Het is minder extreem en daardoor echt vermaak. Het zit voor de grens van ongemakkelijkheid. Daarom wil ik dit liever kijken dan De Bondgenoten
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteldquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.
Heb je Utopia ook gekeken?quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteld
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zeker een goed gecaste groep.
Nee dat was voor mijn tijd. Toen ik woonde ik geloof nog thuis zelfs. En zulke programma's mocht ik niet zien. Of ik woonde al op mezelf in een tijd dat ik keihard studeerde, een heel druk sociaal leven had en drie uur op een dag sportte en dus geen tijd had.quote:
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.
(En volgens mij heeft Ariana ook een RBF tegen. Oké, en sociaal wat onhandig, maar volgens mij ook gewoon d'r RBF).
En Lenie, ach, hij is grappig. Het is wel leuk om iemand uit een kamp erbij te hebben. Hij heeft het telkens over "zijn cultuur" en dat mag ik wel. Alleen dat zingen niet
Het is wel grappig, maar veelquote:Op woensdag 24 januari 2024 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |