abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212148426
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dit, een cap van mij werd door een Twitteraar gebruikt voor een Tyron look-a-like tweet en kwam zo in de live-uitzending van zaterdag. BB gebruikte vandaag zelf een cap van mij (Lenie die Tom in het oor lijkt te bijten) op hun insta voor memes.

Uiteindelijk 'jat' ik zelf die beelden oorspronkelijk van Videoland natuurlijk, dus kan er niet van wakker liggen verder :)
Jij hebt wel vaker de lives gehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_212148429
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:31 schreef mario390 het volgende:
ik moet nog tot

7 wakker blijven
Waarom dan?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_212148433
Ik was afgelopen nacht te lang wakker.
  woensdag 24 januari 2024 @ 00:42:31 #79
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_212148447
wegen brasil, komt nog

exit en waarschijnlijk nog

wat onverwachtes
pi_212148449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:42 schreef mario390 het volgende:
wegen brasil, komt nog

exit en waarschijnlijk nog

wat onverwachtes
Frank Fahryan is dood.
  woensdag 24 januari 2024 @ 00:46:55 #81
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_212148453
ja maar hij was niet fijn
pi_212148457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
ja maar hij was niet fijn
pi_212148465
pi_212148481
pi_212148482
De sfeer in BB is wel beter dan in bondgenoten... daar word ik gewoon naar van. En merk met de afwisseling van BB heb ik ook geen zin in die sfeer
pi_212148483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 00:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
De sfeer in BB is wel beter dan in bondgenoten... daar word ik gewoon naar van. En merk met de afwisseling van BB heb ik ook geen zin in die sfeer
Voor mij ben je overal welkom. O+
pi_212148491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Voor mij ben je overal welkom. O+
Aws :*
pi_212148496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Aws :*
Maar leg eens uit dan?
pi_212148504
pi_212148505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Maar leg eens uit dan?
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress van

Bij BB zijn er ook onenigheden, zoals bijvoorbeeld vandaag, maar de mensen blijven fatsoenlijk en gecontroleerd. Het is minder extreem en daardoor echt vermaak. Het zit voor de grens van ongemakkelijkheid. Daarom wil ik dit liever kijken dan De Bondgenoten
pi_212148512
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bij De Bongenoten zijn de mensen extreem explosief, ruzie maken, maar echt heftig. Ik word daar naar van. Een keertje is leuk, maar elke aflevering is met geschreeuw en ook wel ongecontroleerde boosheid. Ik word daar heel onrustig van als ik er naar kijk. En het is niet een keertje, maar elke aflevering. Dat begint me tegen te staan, want ik krijg er stress van

Bij BB zijn er ook onenigheden, zoals bijvoorbeeld vandaag, maar de mensen blijven fatsoenlijk en gecontroleerd. Het is minder extreem en daardoor echt vermaak. Het zit voor de grens van ongemakkelijkheid. Daarom wil ik dit liever kijken dan De Bondgenoten
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.
pi_212148517
Ben je gevoelig voor sfeer?
pi_212148518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:14 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik snap je wel,bij JVJL was het nog iets heftiger.En BB is zeker iets chiller.
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteld
pi_212148519
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ben je gevoelig voor sfeer?
Ja heel erg
pi_212148522
Dit is zeker een goed gecaste groep.
pi_212148529
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik vond JVJL minder heftig dan Bondgenoten. Al had je daar ook de context van streams, misschien speelt dat ook mee. BB is gewoon leuk en gezellig. Niet te gezellig, dat het saai wordt. Ik vind dat ze een goede groep hebben samengesteld
Heb je Utopia ook gekeken?
pi_212148531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zeker een goed gecaste groep.
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.

(En volgens mij heeft Ariana ook een RBF tegen. Oké, en sociaal wat onhandig, maar volgens mij ook gewoon d'r RBF).

En Lenie, ach, hij is grappig. Het is wel leuk om iemand uit een kamp erbij te hebben. Hij heeft het telkens over "zijn cultuur" en dat mag ik wel. Alleen dat zingen niet ;)
pi_212148535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:19 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heb je Utopia ook gekeken?
Nee dat was voor mijn tijd. Toen ik woonde ik geloof nog thuis zelfs. En zulke programma's mocht ik niet zien. Of ik woonde al op mezelf in een tijd dat ik keihard studeerde, een heel druk sociaal leven had en drie uur op een dag sportte en dus geen tijd had.
pi_212148537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, zelfs mensen waar veel mensen minder fan van zijn (Ariana en Lenie) maken de groep wel leuk. Het zijn wel echte karakters.

(En volgens mij heeft Ariana ook een RBF tegen. Oké, en sociaal wat onhandig, maar volgens mij ook gewoon d'r RBF).

En Lenie, ach, hij is grappig. Het is wel leuk om iemand uit een kamp erbij te hebben. Hij heeft het telkens over "zijn cultuur" en dat mag ik wel. Alleen dat zingen niet ;)
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.
pi_212148538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:23 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat zingen vind ik dan wel weer grappig,ken al die liedjes.
Het is wel grappig, maar veel ;) en luid en telkens hetzelfde liedje heb ik het idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')