Ook jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die scheerde zijn benen in de leefruimte.
Feestjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Tom nu sproetjes op zn rug?
Don't worry Tommyboy, jij blijft
Alice in de hoek!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef Ireth het volgende:
Niet praten met een elektrische tandenborstel in je bakkes
* Ireth verslikt zich in een slok thee....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
Ze denkt dat iemand avances heeft gemaakt maar haar
Wie?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
Ja, heb ik ook gezien.....dacht zo wat zijn wij dan ontzettend preuts.....toen het programma bij ons was zag je ze vaak vanaf de taille of net voor een struik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:29 schreef greysbones het volgende:
Danny over het MTV programma
Dating Naked ( heet het geloof ik)
Is de duitse versie
Hij is er behoorlijk van onder de indruk
We gaan het zien, ze gaan binnenkort samen maskertje doenquote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:36 schreef Thorelf het volgende:
Wie zal het zijn??? Wie vindt haar.. Ariana leuk!
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:36 schreef Thorelf het volgende:
wat zielig van haar. Als ze dat nu al gaat denken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:36 schreef Thorelf het volgende:
Ja wat uk begrijp ook en heb het vermoeden dat ze Randy bedoeltquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef greysbones het volgende:
Maar ze gaan wel op hem stemmen als het zover is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja wat uk begrijp ook en heb het vermoeden dat ze Randy bedoelt
Ik niet, vind haar en zeurquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:36 schreef Thorelf het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
Oooo Randy oeps ik dacht dat hij Randal heette.
Enne
Hij is getrouwd. Heeft een leuk vrouwtje waar hij van houdt.
Als Ariane hem bedoelt heeft ze wanen.
Ja dat begreep ik dus ook. Dat zij iemand leuk vind.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:41 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy heeft al 10 jaar eenrelatie enik denk dat zij hem leuk vind hoor
Alleen is daar Danny nog. Maar ja. Ook getrouwd. Al hebben ze ruzie. hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Was meer een invulling
Maar kan niemand anders bedenken
Tyronquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen is daar Danny nog. Maar ja. Ook getrouwd. Al hebben ze ruzie. haha
Misschien 1 van de jongere boys?
Ja dat zal dan die Randy wezen maar idd is het anders om zij vind hem leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik dus ook. Dat zij iemand leuk vind.
Maar heb geen idee wie.
Ik denk Leniequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alleen is daar Danny nog. Maar ja. Ook getrouwd. Al hebben ze ruzie. haha
Misschien 1 van de jongere boys?
Een zweef-teef dus !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou volgens mij leeft ze in haar zweefteven wereldje
Randyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij komt er net bij buiten op stream 1, ze bloeit ineens op
[ link | afbeelding ]afbildingen
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen binnen schoenen uit, maar die ouwe loopt wel met zijn debiele slippertjes buiten naar binnen[ afbeelding ]
nouja zeg.......dat slaat alles......quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen binnen schoenen uit, maar die ouwe loopt wel met zijn debiele slippertjes buiten naar binnen[ afbeelding ]
wat was er?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemen
Ariana denkt dat 1 van de boys verliefd is op haarquote:
Hier Ledquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
Ariana zit te smoezen met Ashley
Tis bijna niet te verstaan
Misschien @Ledquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemen
ik dacht stream 1, dus check beide evenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana denkt dat 1 van de boys verliefd is op haar
Ik dacht stream 2
Nee stream 1quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht stream 2
voor dequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht stream 2
gevonden, zal zo na wat telefoontjes even de bandrecorder aanslingerenquote:
zij kan toch gewoon haar kaarten daarvoor raadplegen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:01 schreef Thorelf het volgende:
Toch denkt ze mss Tom..ze is zelf namelijk leuk lief enz. Vindt ze zelf dan;)
ja ze vond het ook jammer dat ze niet mee mochten;)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:04 schreef jegmo het volgende:
[..]
zij kan toch gewoon haar kaarten daarvoor raadplegen ?
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @Donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COSquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen al zo vaak gehoord dat de bewoners Big Brother imiteren, steeds weer hoor je : "beste bewoners, kom naar de dagboekkamer, of beste bewoners iedereen naar de woonkamer" vind dit echt irritant! ze zijn alleen maar bezig met wat ze denken/of hopen dat er gaat gebeuren, echte interessante gesprekken hoor je niet, ze zijn zich erg bewust van de camera's, het spontane is er echt wel af bij de laatste Big Brothers, jammer hoor
dat krijg je met influencers, tiktokkers, wanna-be-singers, modellen etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen al zo vaak gehoord dat de bewoners Big Brother imiteren, steeds weer hoor je : "beste bewoners, kom naar de dagboekkamer, of beste bewoners iedereen naar de woonkamer" vind dit echt irritant! ze zijn alleen maar bezig met wat ze denken/of hopen dat er gaat gebeuren, echte interessante gesprekken hoor je niet, ze zijn zich erg bewust van de camera's, het spontane is er echt wel af bij de laatste Big Brothers, jammer hoor
Who de f… is alicequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:09 schreef mario390 het volgende:
de stream zijn nu op iptv
waar is alice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @:donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COS
Uhhh Uhhh ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @:donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COS
De boven of onderkant van de bewoners?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:12 schreef mario390 het volgende:
waar zijn de halfe bewohners?
ze zijn op 2 streams niet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
De boven of onderkant van de bewoners?
oh sproetjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Tom nu sproetjes op zn rug?
Don't worry Tommyboy, jij blijft
zou ze denken dat ze seks hebben gehad?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
Ariana lag met iemand onder de deken
Omdatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom ging toch kneden? Waarom is Lenie nu met dat deeg bezig?
Iemand vindt haar leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dus volgens ariane vind Tom haar leuk? Denk eerder dat hij Sonja wel ziet zitten.
Heb zelf nog niet veel gekeken dus geen idee
Ik denk dat zij Randy bedoeltquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand vindt haar leuk
Wie is niet duidelijk
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Randy bedoelt
Ik neem het nu op, ze was het aan het schrijven op been van Ashley, maar Ashley snapte het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Randy bedoelt
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee omdat tom zich heeft gesneden aan een mes
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.quote:
Huhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.
Misschien daarom dat de bewoners hun haren door Karen laten knippen die dit in bijberoep doet?
Karen is toch kapster van beroep, en geeft lessen haartooi enkele uren per week op school.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.
Misschien daarom dat de bewoners hun haren door Karen laten knippen die dit in bijberoep doet?
Jepquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is toch kapster van beroep, en geeft lessen haartooi enkele uren per week op school.
Ze gaat met 'hem' binnenkort samen een maskertje doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik neem het nu op, ze was het aan het schrijven op been van Ashley, maar Ashley snapte het niet.
Ze probeert het nu alsnog duidelijk te maken. Ik heb nog geen idee wie.
Ow joyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
neee we gaan er samen heen om te verzorgen
Ja ik dacht dat dat Randy wasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat met 'hem' binnenkort samen een maskertje doen.
En ze lag vd week een keer met 'hem' half onder een dekentje te kletsen
Ik heb nog steeds geen idee
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja paprika wel maar van dat
hebben ze 30 kilo geloof ik
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja paprika wel maar van dat
hebben ze 30 kilo geloof ik
Ze stelde zich voor als zzp-er in tele nogwattusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:32 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Oh ik dacht gelezen te hebben dat zij kapster was... niet dus.
Woensdag avond lag ze wel met Tom onder een dekentje te kletsen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaat met 'hem' binnenkort samen een maskertje doen.
En ze lag vd week een keer met 'hem' half onder een dekentje te kletsen
Ik heb nog steeds geen idee
Ik heb bij Lenie toch een beetje eenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:33 schreef BB-King het volgende:
Lenie bedelt bij Big Brother om twee theedoeken.
ONZE TOMquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Woensdag avond lag ze wel met Tom onder een dekentje te kletsen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:33 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Woensdag avond lag ze wel met Tom onder een dekentje te kletsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]ik maakte een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat het hier net een paar keer gezegd werd![]()
ja gister zeiden de mannen dat de paprika's uitpoepenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en paprika kann niet goed verwerkt , dat
bedoelt dat je de stukjes soms weer ziet
Vet romantischquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Ariana gaat straks vragen of ze een maskertje gaan doen.
Vindt ze wel grappig samenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Tom is niet het typen voor Karen, zegt ze zelf
Omdat .....hij is een soort van......leider / alfagedrag
Tom is ook gezelligquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vindt ze wel grappig samen
En gisteren bij het eten koken vonden en Alice en Karen het enorm gezellig bij Tom
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik neem het nu op, ze was het aan het schrijven op been van Ashley, maar Ashley snapte het niet.
Ze probeert het nu alsnog duidelijk te maken. Ik heb nog geen idee wie.
Ariana lijkt me wel zo’n typequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.
ik denk dat somige al vanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja gister zeiden de mannen dat de paprika's uitpoepen
ik zeg wederom: selectiecriteriaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen dat gevaarlijke vrouwen/mannen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zien
ik zie hem nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Randy nu ook lippenstift op?
Moet je nagaan wat er gebeurd met een beetje drank op.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zien
ze zijn het spuugzatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat somige al van
paprika dromen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze zijn het spuugzat![]()
![]()
meer paprika's
scooterrrrrrquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef greysbones het volgende:
Soms hoor je in 1 x waar alice vandaan komt
Die rrrr
Wie komt daar vandaan dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
scooterrrrrr
komt ziij ook van dodesward?
SPAMMMENquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom is single!
Contactpersoon is een maat van hem
Wist je dat nog nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom is single!
Contactpersoon is een maat van hem
Alice komt uit Groningenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet je wel
je weet toch op wie alice
likt
Die rukken we er wel uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat zijn neuspiercing me´minder stoort ondertussen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat zijn neuspiercing me´minder stoort ondertussen
bleiburg heeft en keer groningenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice komt uit Groningen
En nee ik heb geen idee op wie ze lijkt
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou het iets liefdevoller doen, anders droogt het zo raar op.
Ik heb echt al verschillende goede gesprekken gevolgdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:03 schreef Donna1000 het volgende:
Hij had er van de week 1 aanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom snapt waarom meisjes rokjes dragen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had er van de week 1 aan
Kon je makkelijk een scheetje laten zei hij
't is weer een man die daar aan denktquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had er van de week 1 aan
Kon je makkelijk een scheetje laten zei hij
Lijkt me ook vreemd, zeker omdat je maar net binnen bentquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ashley kan zich niet voorstellen dat zij als eerste weg zou moeten
Wij welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Zit er wel in, vindt het erg jammer. Mag haar wel. Zo nep aan de buitenkant zo echt van binnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar dat betekent dat we Ashley waarschijnlijk mogen uitzwaaien morgen
Dacht dat hij al jaren met voetbalpensioen was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Als je het vluchtig bekijkt, lijkt Tom wat op onze Gouden Schoen-winnaar van gisteren in Belgë (Toby Alderweireld)
Hij kent FOK dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tom heeft het over mensen in forums waar mensen erg negatief zijn over bewoners
ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Randy volgens mij, ben niet helemaal zeker.quote:
Niet zo raar ook, als ze niet op de bank hangen, liggen ze op een bed.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tom heeft het over mensen in forums waar mensen erg negatief zijn over bewoners
Ik vond het deze week idd echt wel triestig.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo raar ook, als ze niet op de bank hangen, liggen ze op een bed.
Er gebeurt werkelijk helemaal niets daar.
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft vaker meiden achter zich aan als hij uitgaat
als hij gedronken heeft gaat hij erop in
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft vaker meiden achter zich aan als hij uitgaat
als hij gedronken heeft gaat hij erop in
Een beetje zoals Jason vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.
Ja, maar dan wat ouder en niet verlegen.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een beetje zoals Jason vorig jaar.
ja zo komt hij wel overquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.
Ze is vandaag ook wel veel op streams en aan het woord. Mij teveelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:15 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een beetje onrealistisch. Met een paar leuke en goed uitziende vrouwen in huis (Alice; Karen en Sonja) en dan denken dat de mannen daar een crush op haar hebben.
Danny heeft best een apart mondje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
sowieso al binnen een paar dagen en dan dat vertellen heel stiekum.....Zelfs bij goed uitziende vrouwen en mannen komt dat nog niet bij hun op.....Je ziet nog steeds grotendeels de mannen bij elkaar en de vrouwen....en zie totaal geen haantjes en pauwtjes gedrag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:15 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een beetje onrealistisch. Met een paar leuke en goed uitziende vrouwen in huis (Alice; Karen en Sonja) en dan denken dat de mannen daar een crush op haar hebben.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny heeft best een apart mondje.
Dacht al, doet mij best aan iemand denken maar wie?
Blijkt het deze kerel te zijn:Theo of Leo maar dit is wel een heel andere type dan Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny heeft best een apart mondje.
Dacht al, doet mij best aan iemand denken maar wie?
Blijkt het deze kerel te zijn:Die had nu wel gepast tussen de andere bewoners voor wat animatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via: Goplay.be“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Had al een vermoeden dat elke week nieuwe duo's worden aangewezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:35 schreef Ace90ace het volgende:
Er zouden samen met de drie in de mirror room nog twee nieuwe kandidaten komen.
https://lovereality.nl/tw(...)we-duos-in-aantocht/
Tom naar de finale en dan in een net kostuumquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Tom en Tyron lekker beetje aan het klooien en geinen. Beide wel leuke gasten die ver kunnen komen denk.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:53 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
eerlijk zullen we tom alles samen delen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri krijgt een nieuwe opdracht. Heb het in een spoiler gezet voor wie het nog niet wil weten..hij zal blij zijn van ronani af te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via: Goplay.be![]()
Waardoor komt dit?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Basiri heeft wel de hoofdrol terwijl hij nog niet eens echt binnen is geweest.
Ja ik heb haar gezien, maar kreeg geen fijne indruk..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
hij zal blij zijn van ronani af te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee ik vind haar tot nu toe ook niet zo als een fijn persoon overkomenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja ik heb haar gezien, maar kreeg geen fijne indruk..
Hij is toch op de streams ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef ben34567 het volgende:
Is het hier de Tom fanclub of reacties op de livestream ?:p
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zingt Russisch. Als ze DJ Blyatman gaat zingen, mag ze blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
kleding is overratedquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor kleding Tom in zijn koffer heeft.
pfoe weet ik zo nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Frummelie het volgende:
Is er al een poll geweest met de standen van de genomineerden?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd...![]()
Weet je nog de uitkomst daarvan?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
pfoe weet ik zo niet
ja gister heeft @:kodiak100 een pol gemaakt
Bye Ashley geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je nog de uitkomst daarvan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, hoe minder hoe liever (bij Tom toch), maar ben gewoon benieuwd
het ging om de vrouwen maar weet niet meer wie er zou moeten gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Weet je nog de uitkomst daarvan?
BB / Poll, wat denk jij, wie gaat zaterdag naar huisquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Frummelie het volgende:
Is er al een poll geweest met de standen van de genomineerden?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd...![]()
Thnx LonesomeFairy wist het...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het ging om de vrouwen maar weet niet meer wie er zou moeten gaan
eens lijkt me een fijn persoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx.....ooh dat zou ik wel jammer vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |