zou ze denken dat ze seks hebben gehad?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:35 schreef greysbones het volgende:
Ariana lag met iemand onder de deken
Omdatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom ging toch kneden? Waarom is Lenie nu met dat deeg bezig?
Iemand vindt haar leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dus volgens ariane vind Tom haar leuk? Denk eerder dat hij Sonja wel ziet zitten.
Heb zelf nog niet veel gekeken dus geen idee
Ik denk dat zij Randy bedoeltquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iemand vindt haar leuk
Wie is niet duidelijk
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Randy bedoelt
Ik neem het nu op, ze was het aan het schrijven op been van Ashley, maar Ashley snapte het niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat zij Randy bedoelt
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee omdat tom zich heeft gesneden aan een mes
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.quote:
Huhquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.
Misschien daarom dat de bewoners hun haren door Karen laten knippen die dit in bijberoep doet?
Karen is toch kapster van beroep, en geeft lessen haartooi enkele uren per week op school.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Zelf kapster zijn en dan toch zo'n extensions hebben waarvan je van ver ziet dat het fake haren zijn.
Misschien daarom dat de bewoners hun haren door Karen laten knippen die dit in bijberoep doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |