Nawelquote:
Die bontvacht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Tom wil weten waar Lenie zijn jas gekocht heeft, hij wil er ook zo een. Bij de Zara zegt ie. Randy vindt hem ook mooi en vraagt of ie 'm mag passen. Tyron en Tom vinden dat Lenie 'm aan Randy moet geven want hij staat hem beter en het is ook zijn maat. Ja, zegt Lenie, expres een grote maat gekocht. Zit lekker zo oversized..
Denk dat het over de pimp-jas gaat, kregen geen beeld van Randy in die jas.
Denk 't ja. Heb Lenie niet in een andere jas gezien, misschien anderen hier wel?quote:
Aan de ene kant ben ik het met je eens,aan de andere kant, laat het wel bepaalde kanten van mensen zien, wat dan weer irritaties gaat geven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het nut niet van dat eentonige voedsel, kunnen ze niets beters verzinnen?
Geef ze een langdurige opdracht voor tokens, of Laat ze buiten in een klein horror tentje ovenachten, dat zijn pas ontberingen.
Klopt maar Nawel lag ook niet meteen de hele dag op bed.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:59 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sonja werkt daar af en toe nog in het huis. Nawel was gewoon lui
ja als je het zo bekijkt zit er weer wat inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens,aan de andere kant, laat het wel bepaalde kanten van mensen zien, wat dan weer irritaties gaat geven.
Zoals Ariara zegt, als ik morgen geen koffie krijg ga ik naar huis, dit zei ze al op de 2e dag, dat geeft wel een stempel, helemaal als je er dan na 6 dagen nog in zit, zegt dit iets.
Karen gaat er bv heel positief mee om, smult van alles, laat dit ook zien en horen, geniet van een broodje olie met zout, eet breed glimlachend sinaasappels en peren.
Je leert mensen hierdoor goed kennen, en mensen vallen sneller door de mand met dit rantsoen.
Irritaties is wat BB wil, dus ja, als je het zo bekijkt.
denk dat blauw je leuker staatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze toch, maar dan in het roze?
https://www.zara.com/nl/e(...)09.html?v1=323851899
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Klopt maar Nawel lag ook niet meteen de hele dag op bed.
👎👎quote:
Momentje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana : IK vind wel dat ik Duits kan, maar de duitsers vinden van niet...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef Lillibet het volgende:
tom wast een half brood van zijn handen af
Denk dat je achter loopt. Hij gaat nu pindakaassaus makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef Lillibet het volgende:
tom wast een half brood van zijn handen af
Die man kan ook echt alles.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat je achter loopt. Hij gaat nu pindakaassaus maken
ohhhh doet die daar????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom haalt een rol keukenpapier van de slaapkamer
nee was korter model volgens mijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze toch, maar dan in het roze?
https://www.zara.com/nl/e(...)09.html?v1=323851899
vind ik ook een minpuntquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Gewoon totaalpakket. Alleen jammer van die grote kleurplaat op zijn borst.
True that. En met een blinddoek voor ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:17 schreef Lillibet het volgende:
[..]
vind ik ook een minpunt![]()
maar in de schemer zie je dat niet
van lenie geleerd : dan heet slaapkamerpapierquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom haalt een rol keukenpapier van de slaapkamer
De COS maakt het leuk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind er nog niet zoveel aan deze BB Het is het saaiste begin wat ik ooit gezien heb
houd ik wel vanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Gewoon totaalpakket. Alleen jammer van die grote kleurplaat op zijn borst.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef Lillibet het volgende:
[..]
van lenie geleerd : dan heet slaapkamerpapier
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
True that. En met een blinddoek voor ook niet
https://www.zara.com/uk/en/faux-fur-hooded-jacket-p00993302.htmlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee was korter model volgens mijn
ja geloof dat die het was in grijsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
https://www.zara.com/uk/en/faux-fur-hooded-jacket-p00993302.html
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind er nog niet zoveel aan deze BB Het is het saaiste begin wat ik ooit gezien heb
2 Lilli`squote:
1+1=2 hahahaquote:
Ik vond hier de voorpret van BB leuker dan wat we de afgelopen dagen op de streams zagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:15 schreef Lillfex het volgende:
Al vind ik het niet erg om Tom op de streams te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik vond hierde voorpret van BB leuker dan wat we de afgelopen dagen op de streams zagen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Al vind ik het niet erg om Tom op de streams te zien.
Peer eten, suiker zatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:24 schreef Lillibet het volgende:
sonja heeft maagpijn
ze heeft bang want ze is vroeger op de lagere school vaak flauwgevallen
ze moet suiker hebben
kan zijn dat ze binnen drie dagen flauw gaat vallen
Dat we dat even weten
Goed dat ze het op tijd voelt aankomenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:24 schreef Lillibet het volgende:
sonja heeft maagpijn
ze heeft bang want ze is vroeger op de lagere school vaak flauwgevallen
ze moet suiker hebben
kan zijn dat ze binnen drie dagen flauw gaat vallen
Dat we dat even weten
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Goed dat ze het op tijd voelt aankomen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef BB-King het volgende:
Karen kan niet tegen bloed en kan als ze het ziet flauw vallen.
Ook staat haar tandvlees heel laag dus haar tanden gaan later uitvallen.
Ze heeft daarvoor al een tandverzekering afgesloten.
Geen tijd voor dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af of de deelnemers als ze thuis zijn ook in de zon gaan zitten buiten
Denk als je de hele dag daar binnen zit (en er gebeurt verders niets) je graag even een frisse neus haalt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af of de deelnemers als ze thuis zijn ook in de zon gaan zitten buiten
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:27 schreef Iceage het volgende:
De huidige Febo verknalt gewoon het hele concept met hun streamlocks, koffer en etens gezeik (en de casting)
Met weemoed denk ik terug aan de eerste oude 4 seizoenen.
Take Care
Ice.
ja was mij al gelijk duidelijk de eerste keer dat ik haar zag in haar gele truitje. van die bolletjesquote:
Whaaat!!!???quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:27 schreef Lillibet het volgende:
breaking news
de borsten van ashley zijn niet echt
Precies, of de Bondgenoten op de live streams!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.
Ook een prima optie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Precies, of de Bondgenoten op de live streams!
Nu ik al die seizoenen weer aan het terug kijken ben van Utopia, mis ik dat meer dan ooit. Voor mij de meest complete RLS die er is geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.
nee dat trek ik ook niet die streamquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Respect dat iedereen daar dat zweeftevengezever van Ariana kunnen aanhoren![]()
Ik had haar allang tegen de muur geducktaped met een appel in haar mond
Dat had ik van de week met Ashleyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Waar kun je dat terug kijken?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu ik al die seizoenen weer aan het terug kijken ben van Utopia, mis ik dat meer dan ooit. Voor mij de meest complete RLS die er is geweest.
De moeite waard?quote:
Kijk.nlquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Waar kun je dat terug kijken?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Ducktape... muur...Tom... Fairy gaat zo maar een koude douche nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Daar heb ik nou dus serieus geen enkele aflevering ooit van gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu ik al die seizoenen weer aan het terug kijken ben van Utopia, mis ik dat meer dan ooit. Voor mij de meest complete RLS die er is geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haar tieten lijken op grote donkere watermeloenen![]()
Ik wel in het begin met die zwerver Rienk fzo. Maar was moeilijk kijken vanuit Belgiëquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heb ik nou dus serieus geen enkele aflevering ooit van gezien
Aanrader en je weet dan weer wat je mist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heb ik nou dus serieus geen enkele aflevering ooit van gezien
warme douchequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ducktape... muur...Tom... Fairy gaat zo maar een koude douche nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Ariana ook een red flag. Hartstikke gek dat kind.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:38 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een walking red flag voor de meeste mannen; tenminste als het over een relatie gaat.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
warme douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja misschien erg om te zeggen maar logisch dat de meeste mannen haar enkel gebruiken voor seks en daarna dumpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind Ariana ook een red flag. Hartstikke gek dat kind.
Voor eventjes welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
heeft ze een verkapte oproep gedaan nu?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja misschien erg om te zeggen maar logisch dat de meeste mannen haar enkel gebruiken voor seks en daarna dumpen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor eventjes wel
ik zet hem aan en hoor alice weeeeer over 'mama mama mama'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Die TT ! "Waarin Tom brood kneedt"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan moet je niets gewend zijn en wanhopig om haar te gebruiken om seks. Er is toch wel wat beters te krijgen me dunkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja misschien erg om te zeggen maar logisch dat de meeste mannen haar enkel gebruiken voor seks en daarna dumpen.
Kwam erop neer dat ze enkel seks kan vinden maar geen relatie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef Lillibet het volgende:
[..]
heeft ze een verkapte oproep gedaan nu?
ziet ze de red flags niet wellichtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kwam erop neer dat ze enkel seks kan vinden maar geen relatie.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Die TT ! "Waarin Tom brood kneedt"...Das niet kneden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleiner he, ik zei het eerder al op fb heeft ze groterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Lillibet het volgende:
ashley was recent nog naar de tietendokter geweest ze moest de tieten wisselen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]
WatermeloenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haar tieten lijken op grote donkere watermeloenen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wel aan zn kont zitten en dan gaan kneden
nee ze moest de implantaten wisselenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kleiner he, ik zei het eerder al op fb heeft ze groter
Ja maar ik denk dat de meeste mannen ook na een week of twee zien dat ze gek is en zo hard mogelijk wegrennen. Haar conclusie : alle mannen zijn slecht want ze willen enkel seks.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ziet ze de red flags niet wellicht
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:47 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
denk ik ook![]()
zo is ie wel
onze tommyboy
Denk het niet, ik zit ook nietin de tuin hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
of toch met andere verwachtingen afspreken of te snel met iemand seks hebben ipv de ander te leren kennen en kijken of de ander relatiemateriaal is. Wat overigens ook goed samen kan gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de meeste mannen ook na een week of twee zien dat ze gek is en zo hard mogelijk wegrennen. Haar conclusie : alle mannen zijn slecht want ze willen enkel seks.
Want ze niet willen dat mensen van hun stoel glibberenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom mogen we het opdrukken niet zien?
Handen wassen doet ie altijd vooraleer hij aan zijn kont komt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassen
zit weer een man achter de knoppen denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom mogen we het opdrukken niet zien?
Daarvoor moet ie niet perse opdrukken hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Want ze niet willen dat mensen van hun stoel glibberen
stoute @Jockariquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Handen wassen doet ie altijd vooraleer hij aan zijn kont komt.
Tijd voor wissel van de wacht dan!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zit weer een man achter de knoppen denk ik
zie alleen maar borstmensen op de streams
hij is erquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daarvoor moet ie niet perse opdrukken hoor
Ik heb net, al bijna op mijn bek glibberend, met grote tegenzin boodschappen gedaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij krijg je met deze temperaturen niet in de zon... of buiten zonder doel in het algemeen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
stoute @:jockari![]()
in de hoek met jou![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
stoute @:jockari![]()
in de hoek met jou![]()
oei dat is minderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net, al bijna op mijn bek glibberend, met grote tegenzin boodschappen gedaan...
Ja maar ik wil Tom zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
lijkt random te zijn
buiten zitten alice en praatstoel
Hoeveel kaartjes zou Tom bij valentijn krijgen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we gaan ze mailen! meer tom tijd op de streams
Goed idee!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we gaan ze mailen! meer tom tijd op de streams
van ons?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes zou Tom bij valentijn krijgen?
zou als man ook jaloers zijn op zo;n leuk persoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Thorelf het volgende:
Lenie..kat Tom ook steeds af. Ik denk dat hij soort van jaloers is. Lenie is best wel patsertje/haantje
ja waar is @greysbonesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van ons sowieso. En denk nog wel een paar van hier
ze lijkt bezig te zijn met haar landingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu alleen beeld van Ariana. Echt het minst interessante
Nog steeds??quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze lijkt bezig te zijn met haar landing
quote:
Zeker weten...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb haar eens goed bekeken maar ze beweegt haar gezicht ook traag en weinig....elke keer denk ik het lijkt wel een houten gezicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
ze is wat trager
moet goed voelen allemaal
anders kan het niet
en de sterren moeten goed staan
Ik vind dit ook niet een fijn beeld.....waarom lopen ze daar bijna naakt en vooral in de keuken met dat gespetter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lenie in zijn blote barst bedreft mijn uitzicht op Tom.
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aromaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet een fijn beeld.....waarom lopen ze daar bijna naakt en vooral in de keuken met dat gespetter.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aroma
Die tattoo is wel lelijk he... zondequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom zorgt voor exposure therapie![]()
Om te wennen aan z'n tattoo. Alleen werkt BB niet mee
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die tattoo is wel lelijk he... zonde
Jakkiebah......waarom denkt hij dat dit aantrekkelijk is voor de dames....(hij wil meedoen met de jonkies?) Of loopt hij er thuis ook altijd zo bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aroma
Had Lenie zijn koffer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Waarom heeft Lenie die sloffen aan? Je zou denken omdat hij wil dat iedereen schoenen uit doet. Hij zeker sloffen bij zich zou hebben
Misschien de sloffen van Brigitte, zo is ze toch een beetje bij hemquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Waarom heeft Lenie die sloffen aan? Je zou denken omdat hij wil dat iedereen schoenen uit doet. Hij zeker sloffen bij zich zou hebben
Juist. Loopt graag in andermans spullen denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Over 35 jaar hangt die tattoo ergens vlak boven of onder zijn navelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die tattoo is wel lelijk he... zonde
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Snap niet helemaal waarom ze daar in hun blote bovenlijf lopen...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom, die ene broekspijp omhoog trekt op niks jongeh. Wel beetje fatsoenlijk kleden he. Of alles uit.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom, die ene broekspijp omhoog trekt op niks jongeh. Wel beetje fatsoenlijk kleden he. Of alles uit.
Verleden jaar toch ook niet, wel bij de Bondgenoten, misschien kunnen ze daar af en toe mee ruilen...quote:
Hou oud is hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van ons sowieso. En denk nog wel een paar van hier
We mogen geen onderscheid maken....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekken
Maar wel een voorkeur hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
We mogen geen onderscheid maken....
Karen mag dat ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekken
Viel me op dat met de live zij ook een van de grootste daar was en erg grof gebouwd is. Zelfs in haar gezicht. Ze heeft een flinke kaaklijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.
Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?
Hun stemmen lijken op elkaar.
Bazig. Arrogant. Lijzig.
Alice inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Viel me op dat met de live zij ook een van de grootste daar was en erg grof gebouwd is. Zelfs in haar gezicht. Ze heeft een flinke kaaklijn.
Dat was Alice inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?:o
Ja, die stemmen lijken zeker op elkaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.
Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?
Hun stemmen lijken op elkaar.
Bazig. Arrogant. Lijzig.
Daarom vind ik het ook oneerlijk dat mannen op het strand wel topless mogen en vrouwen niet meerquote:
Inderdaad raar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook oneerlijk dat mannen op het strand wel topless mogen en vrouwen niet meer
Als het even kan, doe ik dat nog. Ik vind het gewoon mooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad raar.
In de jaren 80/90 lagen we allemaal topless. Heel gewoon.
Er is toch geen verbod op topless lopen voor vrouwen??quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook oneerlijk dat mannen op het strand wel topless mogen en vrouwen niet meer
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:50 schreef Jockari het volgende:
Speciaal voor @:Lillibet en @:LonesomeFairyyesss ik kom op het goede moment kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speciaal voor @:Lillibet en @:LonesomeFairySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:54 schreef Jockari het volgende:
En nog van dat !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:54 schreef Jockari het volgende:
En nog van dat !oh gatver die oude man blieft ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal voor @:Lillibet en @:LonesomeFairyMet dat tongetje ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:00 schreef Lillibet het volgende:
[..]
oh gatver die oude man blieft ik niet
Komt ook omdat hij zo wit is....quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt ook omdat hij zo wit is....
Was er niet eerder in BB een oudere man die altijd met een bloot lijf liep.?
Kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was er niet eerder in BB een oudere man die altijd met een bloot lijf liep.?
Van voor mijn BB tijdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat Ruudje de eerste was. Zelfs in zijn nakie in de tuin. Andere tijden.
De juiste persoon in beeld maakt het ook minder saaiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wen daar maar aan, gebeurt er wel iets krijgen wij een sl.
Speciaal voor @:Lillibet en @:LonesomeFairyNou lekker weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Speciaal voor @:Lillibet en @:LonesomeFairyNou lekker weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.patjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was er niet eerder in BB een oudere man die altijd met een bloot lijf liep.?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Gewone de vieze gebruikenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zijn geen schone handdoeken of washandjes meer
Die stream staat op mute bij mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
Ashley en Ariana
Ashley heeft echt pech dat ze een duo is met haar
Snap ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die stream staat op mute bij mij
Als we elke keer een euro kregen voor een irritante leniequote:
Ja, maar bedoelde een ander waar wij ons aan ergerde en op een gegeven moment de bewoners ook. Hij was dacht ik totaal niet tacties maar bedoelde het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat Ruudje de eerste was. Zelfs in zijn nakie in de tuin. Andere tijden.
Hij is wel vermakelijk. Irritant, maar ook grappig...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als we elke keer een euro kregen voor een irritante lenie
Waren we binnen no time schat hemeltje rijk
Ja Ashley is aan het praten, maar die stream staat bij mij op mutequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het eerste wat ik hoor is dat (ik geloof, zie haar niet, hoor d'r alleen) Ashley in een holletje wil kruipen
Van haar mannetjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het eerste wat ik hoor is dat (ik geloof, zie haar niet, hoor d'r alleen) Ashley in een holletje wil kruipen
Ik vind bijna al zijn grapjes net niet leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is wel vermakelijk. Irritant, maar ook grappig...
Ze is aan het fantaserenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja Ashley is aan het praten, maar die stream staat bij mij op mute
Ze kruipt dus in het holletje van d'r man...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Van haar mannetje
Handoekje
Kusjes honderden per dag van mannetje
Mannetje x 10
Juist omdat hij de plank zo misslaat vind ik leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind bijna al zijn grapjes net niet leuk
Net met een pesterige ondertoon
Ieder zijn eigen fetishquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kruipt dus in het holletje van d'r man...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kruipt dus in het holletje van d'r man...
Die was pas slecht te verstaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja die hadden we ook nogVolgens mij in de groep waar de hottub volop gebruikt werd.
Patje zatveel in de saunaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja die hadden we ook nogVolgens mij in de groep waar de hottub volop gebruikt werd.
Voor onsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:27 schreef greysbones het volgende:
Waarom lopen al die mannen shirt loos rond ?
Ze willen in BB Spanje zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:26 schreef Ireth het volgende:
S2, de mannen, geen idee waar het over gaat maar alles beter dan dat gewauwel buiten op S1..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |