Had Lenie zijn koffer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Waarom heeft Lenie die sloffen aan? Je zou denken omdat hij wil dat iedereen schoenen uit doet. Hij zeker sloffen bij zich zou hebben
Misschien de sloffen van Brigitte, zo is ze toch een beetje bij hemquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Waarom heeft Lenie die sloffen aan? Je zou denken omdat hij wil dat iedereen schoenen uit doet. Hij zeker sloffen bij zich zou hebben
Juist. Loopt graag in andermans spullen denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef Thorelf het volgende:
Over 35 jaar hangt die tattoo ergens vlak boven of onder zijn navelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die tattoo is wel lelijk he... zonde
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Snap niet helemaal waarom ze daar in hun blote bovenlijf lopen...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom, die ene broekspijp omhoog trekt op niks jongeh. Wel beetje fatsoenlijk kleden he. Of alles uit.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom, die ene broekspijp omhoog trekt op niks jongeh. Wel beetje fatsoenlijk kleden he. Of alles uit.
Verleden jaar toch ook niet, wel bij de Bondgenoten, misschien kunnen ze daar af en toe mee ruilen...quote:
Hou oud is hij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van ons sowieso. En denk nog wel een paar van hier
We mogen geen onderscheid maken....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekken
Maar wel een voorkeur hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
We mogen geen onderscheid maken....
Karen mag dat ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom en Tyron mogen dat. Maar Lenie mag zijn shirt snel weer aantrekken
Viel me op dat met de live zij ook een van de grootste daar was en erg grof gebouwd is. Zelfs in haar gezicht. Ze heeft een flinke kaaklijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.
Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?
Hun stemmen lijken op elkaar.
Bazig. Arrogant. Lijzig.
Alice inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Viel me op dat met de live zij ook een van de grootste daar was en erg grof gebouwd is. Zelfs in haar gezicht. Ze heeft een flinke kaaklijn.
Dat was Alice inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?:o
Ja, die stemmen lijken zeker op elkaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Voor haar 19 jaar is Alice behoorlijk bazig.
Of was het Ariane die commentaar had op de open deur?
Hun stemmen lijken op elkaar.
Bazig. Arrogant. Lijzig.
Daarom vind ik het ook oneerlijk dat mannen op het strand wel topless mogen en vrouwen niet meerquote:
Inderdaad raar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook oneerlijk dat mannen op het strand wel topless mogen en vrouwen niet meer
Als het even kan, doe ik dat nog. Ik vind het gewoon mooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad raar.
In de jaren 80/90 lagen we allemaal topless. Heel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |