ja waar is @greysbonesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Van ons sowieso. En denk nog wel een paar van hier
ze lijkt bezig te zijn met haar landingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu alleen beeld van Ariana. Echt het minst interessante
Nog steeds??quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze lijkt bezig te zijn met haar landing
quote:
Zeker weten...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu ik al die seizoenen weer aan het terug kijken ben van Utopia, mis ik dat meer dan ooit. Voor mij de meest complete RLS die er is geweest.
Ik heb haar eens goed bekeken maar ze beweegt haar gezicht ook traag en weinig....elke keer denk ik het lijkt wel een houten gezicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
ze is wat trager
moet goed voelen allemaal
anders kan het niet
en de sterren moeten goed staan
Ik vind dit ook niet een fijn beeld.....waarom lopen ze daar bijna naakt en vooral in de keuken met dat gespetter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lenie in zijn blote barst bedreft mijn uitzicht op Tom.
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aromaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet een fijn beeld.....waarom lopen ze daar bijna naakt en vooral in de keuken met dat gespetter.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aroma
Die tattoo is wel lelijk he... zondequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom zorgt voor exposure therapie![]()
Om te wennen aan z'n tattoo. Alleen werkt BB niet mee
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die tattoo is wel lelijk he... zonde
Jakkiebah......waarom denkt hij dat dit aantrekkelijk is voor de dames....(hij wil meedoen met de jonkies?) Of loopt hij er thuis ook altijd zo bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Een paar zoute zweetdruppels in het eten doet wonderen voor de aroma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |