zit weer een man achter de knoppen denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom mogen we het opdrukken niet zien?
Daarvoor moet ie niet perse opdrukken hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Want ze niet willen dat mensen van hun stoel glibberen
stoute @Jockariquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Handen wassen doet ie altijd vooraleer hij aan zijn kont komt.
Tijd voor wissel van de wacht dan!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:51 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zit weer een man achter de knoppen denk ik
zie alleen maar borstmensen op de streams
hij is erquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daarvoor moet ie niet perse opdrukken hoor
Ik heb net, al bijna op mijn bek glibberend, met grote tegenzin boodschappen gedaan...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mij krijg je met deze temperaturen niet in de zon... of buiten zonder doel in het algemeen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
stoute @:jockari![]()
in de hoek met jou![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
stoute @:jockari![]()
in de hoek met jou![]()
oei dat is minderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net, al bijna op mijn bek glibberend, met grote tegenzin boodschappen gedaan...
Ja maar ik wil Tom zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
lijkt random te zijn
buiten zitten alice en praatstoel
Hoeveel kaartjes zou Tom bij valentijn krijgen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we gaan ze mailen! meer tom tijd op de streams
Goed idee!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Lillibet het volgende:
[..]
we gaan ze mailen! meer tom tijd op de streams
van ons?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes zou Tom bij valentijn krijgen?
zou als man ook jaloers zijn op zo;n leuk persoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:57 schreef Thorelf het volgende:
Lenie..kat Tom ook steeds af. Ik denk dat hij soort van jaloers is. Lenie is best wel patsertje/haantje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |