SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Die TT ! "Waarin Tom brood kneedt"...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dan moet je niets gewend zijn en wanhopig om haar te gebruiken om seks. Er is toch wel wat beters te krijgen me dunkt...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja misschien erg om te zeggen maar logisch dat de meeste mannen haar enkel gebruiken voor seks en daarna dumpen.
Kwam erop neer dat ze enkel seks kan vinden maar geen relatie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:40 schreef Lillibet het volgende:
[..]
heeft ze een verkapte oproep gedaan nu?
ziet ze de red flags niet wellichtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kwam erop neer dat ze enkel seks kan vinden maar geen relatie.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
Die TT ! "Waarin Tom brood kneedt"...Das niet kneden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleiner he, ik zei het eerder al op fb heeft ze groterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef Lillibet het volgende:
ashley was recent nog naar de tietendokter geweest ze moest de tieten wisselen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:37 schreef Lillibet het volgende:
[..]
WatermeloenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haar tieten lijken op grote donkere watermeloenen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wel aan zn kont zitten en dan gaan kneden
nee ze moest de implantaten wisselenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kleiner he, ik zei het eerder al op fb heeft ze groter
Ja maar ik denk dat de meeste mannen ook na een week of twee zien dat ze gek is en zo hard mogelijk wegrennen. Haar conclusie : alle mannen zijn slecht want ze willen enkel seks.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ziet ze de red flags niet wellicht
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:47 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
denk ik ook![]()
zo is ie wel
onze tommyboy
Denk het niet, ik zit ook nietin de tuin hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af of de deelnemers als ze thuis zijn ook in de zon gaan zitten buiten
of toch met andere verwachtingen afspreken of te snel met iemand seks hebben ipv de ander te leren kennen en kijken of de ander relatiemateriaal is. Wat overigens ook goed samen kan gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de meeste mannen ook na een week of twee zien dat ze gek is en zo hard mogelijk wegrennen. Haar conclusie : alle mannen zijn slecht want ze willen enkel seks.
Want ze niet willen dat mensen van hun stoel glibberenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom mogen we het opdrukken niet zien?
Handen wassen doet ie altijd vooraleer hij aan zijn kont komt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Technisch gezien zit ie aan zn broek... en hij heeft vast wel zijn handen gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |