quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:25 schreef BB-King het volgende:
Karen kan niet tegen bloed en kan als ze het ziet flauw vallen.
Ook staat haar tandvlees heel laag dus haar tanden gaan later uitvallen.
Ze heeft daarvoor al een tandverzekering afgesloten.
Geen tijd voor dan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af of de deelnemers als ze thuis zijn ook in de zon gaan zitten buiten
Denk als je de hele dag daar binnen zit (en er gebeurt verders niets) je graag even een frisse neus haalt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af of de deelnemers als ze thuis zijn ook in de zon gaan zitten buiten
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:27 schreef Iceage het volgende:
De huidige Febo verknalt gewoon het hele concept met hun streamlocks, koffer en etens gezeik (en de casting)
Met weemoed denk ik terug aan de eerste oude 4 seizoenen.
Take Care
Ice.
ja was mij al gelijk duidelijk de eerste keer dat ik haar zag in haar gele truitje. van die bolletjesquote:
Whaaat!!!???quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:27 schreef Lillibet het volgende:
breaking news
de borsten van ashley zijn niet echt
Precies, of de Bondgenoten op de live streams!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.
Ook een prima optie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Precies, of de Bondgenoten op de live streams!
Nu ik al die seizoenen weer aan het terug kijken ben van Utopia, mis ik dat meer dan ooit. Voor mij de meest complete RLS die er is geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou het liefste Utopia terug willen.Maar we moeten het hier mee doen Ice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |