quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:35 schreef Jockari het volgende:
[..]ik maakte een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat het hier net een paar keer gezegd werd![]()
ja gister zeiden de mannen dat de paprika's uitpoepenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en paprika kann niet goed verwerkt , dat
bedoelt dat je de stukjes soms weer ziet
Vet romantischquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef Ebinas het volgende:
Ariana gaat straks vragen of ze een maskertje gaan doen.
Vindt ze wel grappig samenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Tom is niet het typen voor Karen, zegt ze zelf
Omdat .....hij is een soort van......leider / alfagedrag
Tom is ook gezelligquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vindt ze wel grappig samen
En gisteren bij het eten koken vonden en Alice en Karen het enorm gezellig bij Tom
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik neem het nu op, ze was het aan het schrijven op been van Ashley, maar Ashley snapte het niet.
Ze probeert het nu alsnog duidelijk te maken. Ik heb nog geen idee wie.
Ariana lijkt me wel zo’n typequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je als 36jarige al denk dat iemand op je valt als diegene gewoon aardig is.....vooral na een paar dagen.
ik denk dat somige al vanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:38 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja gister zeiden de mannen dat de paprika's uitpoepen
ik zeg wederom: selectiecriteriaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen dat gevaarlijke vrouwen/mannen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zien
ik zie hem nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Randy nu ook lippenstift op?
Moet je nagaan wat er gebeurd met een beetje drank op.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Onzekerheid ten top. Elk beetje aandacht als liefde zien
ze zijn het spuugzatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat somige al van
paprika dromen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:43 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ze zijn het spuugzat![]()
![]()
meer paprika's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |