Wij welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ashley kan zich niet voorstellen dat zij als eerste weg zou moeten
Zit er wel in, vindt het erg jammer. Mag haar wel. Zo nep aan de buitenkant zo echt van binnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Maar dat betekent dat we Ashley waarschijnlijk mogen uitzwaaien morgen
Dacht dat hij al jaren met voetbalpensioen was.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:50 schreef Jockari het volgende:
Als je het vluchtig bekijkt, lijkt Tom wat op onze Gouden Schoen-winnaar van gisteren in Belgë (Toby Alderweireld)
Hij kent FOK dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tom heeft het over mensen in forums waar mensen erg negatief zijn over bewoners
ik welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:01 schreef greysbones het volgende:
Ashley kan zich niet voorstellen dat zij als eerste weg zou moeten
Randy volgens mij, ben niet helemaal zeker.quote:
Niet zo raar ook, als ze niet op de bank hangen, liggen ze op een bed.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Tom heeft het over mensen in forums waar mensen erg negatief zijn over bewoners
Ik vond het deze week idd echt wel triestig.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo raar ook, als ze niet op de bank hangen, liggen ze op een bed.
Er gebeurt werkelijk helemaal niets daar.
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft vaker meiden achter zich aan als hij uitgaat
als hij gedronken heeft gaat hij erop in
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:12 schreef Lillibet het volgende:
tyron heeft vaker meiden achter zich aan als hij uitgaat
als hij gedronken heeft gaat hij erop in
Een beetje zoals Jason vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.
Ja, maar dan wat ouder en niet verlegen.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een beetje zoals Jason vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |