Een zweef-teef dus !quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou volgens mij leeft ze in haar zweefteven wereldje
Randyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij komt er net bij buiten op stream 1, ze bloeit ineens op
[ link | afbeelding ]afbildingen
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen binnen schoenen uit, maar die ouwe loopt wel met zijn debiele slippertjes buiten naar binnen[ afbeelding ]
nouja zeg.......dat slaat alles......quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:52 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen binnen schoenen uit, maar die ouwe loopt wel met zijn debiele slippertjes buiten naar binnen[ afbeelding ]
wat was er?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemen
Ariana denkt dat 1 van de boys verliefd is op haarquote:
Hier Ledquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:33 schreef greysbones het volgende:
Ariana zit te smoezen met Ashley
Tis bijna niet te verstaan
Misschien @Ledquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien is het stukje net van Ariana leuk om op te nemen
ik dacht stream 1, dus check beide evenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana denkt dat 1 van de boys verliefd is op haar
Ik dacht stream 2
Nee stream 1quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht stream 2
voor dequote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht stream 2
gevonden, zal zo na wat telefoontjes even de bandrecorder aanslingerenquote:
zij kan toch gewoon haar kaarten daarvoor raadplegen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:01 schreef Thorelf het volgende:
Toch denkt ze mss Tom..ze is zelf namelijk leuk lief enz. Vindt ze zelf dan;)
ja ze vond het ook jammer dat ze niet mee mochten;)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:04 schreef jegmo het volgende:
[..]
zij kan toch gewoon haar kaarten daarvoor raadplegen ?
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @Donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COSquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen al zo vaak gehoord dat de bewoners Big Brother imiteren, steeds weer hoor je : "beste bewoners, kom naar de dagboekkamer, of beste bewoners iedereen naar de woonkamer" vind dit echt irritant! ze zijn alleen maar bezig met wat ze denken/of hopen dat er gaat gebeuren, echte interessante gesprekken hoor je niet, ze zijn zich erg bewust van de camera's, het spontane is er echt wel af bij de laatste Big Brothers, jammer hoor
dat krijg je met influencers, tiktokkers, wanna-be-singers, modellen etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:03 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen al zo vaak gehoord dat de bewoners Big Brother imiteren, steeds weer hoor je : "beste bewoners, kom naar de dagboekkamer, of beste bewoners iedereen naar de woonkamer" vind dit echt irritant! ze zijn alleen maar bezig met wat ze denken/of hopen dat er gaat gebeuren, echte interessante gesprekken hoor je niet, ze zijn zich erg bewust van de camera's, het spontane is er echt wel af bij de laatste Big Brothers, jammer hoor
Who de f… is alicequote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:09 schreef mario390 het volgende:
de stream zijn nu op iptv
waar is alice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @:donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COS
Uhhh Uhhh ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Er komt een kortstondige SL op de COS, en @:donna1000 wordt door BB er op gewezen dit voor zichzelf te houden en geen commentaar te hebben op BB. SL stopt en terug mogelijk om te posten op COS
De boven of onderkant van de bewoners?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:12 schreef mario390 het volgende:
waar zijn de halfe bewohners?
ze zijn op 2 streams niet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
De boven of onderkant van de bewoners?
oh sproetjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Tom nu sproetjes op zn rug?
Don't worry Tommyboy, jij blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |