Oh zo. Ja nee. Ik zie ook geen alternatief.quote:
Nog niet, Ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:04 schreef theunderdog het volgende:
Maar vind jij dat die samenwerking zo denderend gaat dan? we hebben toch veel te lang op de VS geleund?
Want de VS pakt de houthi's doortastend aan bedoel je?quote:Dat zag je nu ook met de houthi's. Eerst kwam de VS, en veel later kwamen paar EU landen eens aankakken.
Nee. VS doet dat ook slecht. Maar dan nog steeds, kwamen wij (Europa) er enkel achteraan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nog niet, Ja.
[..]
Want de VS pakt de houthi's doortastend aan bedoel je?
Slecht voorbeeld.
Handelen van de VS aldaar is zo ongeveer de poster-child van de escalatieangst die in het witte huis regeert.
Dat ben ik met je eens, maar: wij zijn er nog niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef theunderdog het volgende:
Maar een post waarmee ik probeerde laten zien hoe slecht het er voorstaat met het Europese geopolitieke beleid. Als we zelfs onze essentiele handelroutes niet meer kunnen beschermen tegen houthi-tuig...
Kunnen we wel. Willen/durven we niet. Zodra we iets doen staan er weer een paar 100 hippies ergens te protesteren wat giga opgeblazen wordt in de media waardoor de politiek (bang voor de volgende verkiezingen) alle kanten op begint te wurmen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. VS doet dat ook slecht. Maar dan nog steeds, kwamen wij (Europa) er enkel achteraan.
Het was geen Europa vs VS post. Maar een post waarmee ik probeerde laten zien hoe slecht het er voorstaat met het Europese geopolitieke beleid. Als we zelfs onze essentiele handelroutes niet meer kunnen beschermen tegen houthi-tuig...
een paar Duitse autofabrieken ombouwen tot tank fabrieken , tanks met een autonoom besturing en aangestuurd door AIquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Over alle europese landen uitgesmeerd is er zat capaciteit. Meer dan bv rus en de VS hebben.
Gelukkig zijn ze niet zo goed in hacken en EW in Ruslandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een paar Duitse autofabrieken ombouwen tot tank fabrieken , tanks met een autonoom besturing en aangestuurd door AI
Ook binnen een democratie kun je domme mensjes gewoon negeren. Daarom is de EU juist zo fantastisch.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kunnen we wel. Willen/durven we niet. Zodra we iets doen staan er weer een paar 100 hippies ergens te protesteren wat giga opgeblazen wordt in de media waardoor de politiek (bang voor de volgende verkiezingen) alle kanten op begint te wurmen.
Kortom, een dictatuur heeft ook wel voordelen.
tegen die tijd doet AI het hacken zelf wel , als oorlogvoeringquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet zo goed in hacken en EW in Rusland.
Vergeet ook onze eigen Kremlinmarionet Wilders niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laten we als EU er niet op hopen, maar van het slechtste uitgaan. Maar goed, de EU is ook niet een. AFD doet het uitstekend in vooral Oost-Duitsland. Die willen Oekraine ook niet steunen, en zijn anti-EU.
Ik zie de toekomst somber in.
Boter bij de vis Jetten, zorg er eerst maar eens voor dat we die 2℅ gaan halen met je "pang pang" partij.quote:
Ah, daarom zitten we met Wilders op 1 en een partij als PvD in de kamerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook binnen een democratie kun je domme mensjes gewoon negeren. Daarom is de EU juist zo fantastisch.
'muhhh alles wordt in Brussel beslist'. Haha, ja en maar goed ook. Proleet.
Er komt helemaal geen rechts kabinet. Precies omdat ze de domme zaken van Wilders straal gaan negerenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, daarom zitten we met Wilders op 1 en een partij als PvD in de kamer. Of zijn we hier bang voor Trump als President dadelijk...
Met aan de ene kant Putin en aan de andere kant Trump komt het helemaal goed met de Europese samenwerking. De EU word de volgende supermacht.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh zo. Ja nee. Ik zie ook geen alternatief.
Maar vind jij dat die samenwerking zo denderend gaat dan? we hebben toch veel te lang op de VS geleund?
Dat zag je nu ook met de houthi's. Eerst kwam de VS, en veel later kwamen paar EU landen eens aankakken.
En dan gooit frankrijk er 1 op Moskou. Dat snapt putin ook nog welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef quirina het volgende:
Het is heel simpel.
Rusland gooit 1 nuke op Brussel, meer hoeven ze niet te doen.
Europa in 1 dag op de knieën.
Het is alleen voor Putin een weet wanneer hij dat gaat doen.
Kun je ook nog argumenten geven, of blijft het bij wensdenken?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met aan de ene kant Putin en aan de andere kant Trump komt het helemaal goed met de Europese samenwerking. De EU word de volgende supermacht.
Je quote mijn argumentenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kun je ook nog argumenten geven, of blijft het bij wensdenken?
Dan weet je niet wat argumenten zijn. Je observeert gewoon bepaalde zaken (Putin aan ene kant, Trump aan de andere kant), en gaat er dan maar gewoon vanuit dat de EU daar adequaat op zal reageren.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je quote mijn argumenten
In Frankrijk gaat juist de vlag uit. Straatsburg eindelijk de enige hoofdstad van de EU!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:36 schreef Elizium het volgende:
[..]
En dan gooit frankrijk er 1 op Moskou. Dat snapt putin ook nog wel
Mijn argumenten staan als een huis. Misschien ben jij een beetje autistisch dat ik je alles met punten en komma's moet uitleggen, maar mijn post binnen de lopende discussie is voor normale mensen duidelijk genoeg.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat argumenten zijn. Je observeert gewoon bepaalde zaken (Putin aan ene kant, Trump aan de andere kant), en gaat er dan maar gewoon vanuit dat de EU daar adequaat op zal reageren.
0 argumentatie. 100% ongefundeerde speculatie.
Je huis staat op instorten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn argumenten staan als een huis. Misschien ben jij een beetje autistisch dat ik je alles met punten en komma's moet uitleggen, maar mijn post binnen de lopende discussie is voor normale mensen duidelijk genoeg.
Maakt niet uit, is een huurhuis.quote:
Het individuele gevolg is hetzelfde. In elk geval tijdelijkquote:Op zondag 21 januari 2024 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is een huurhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |