quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Haha ja, maar vind het geen geschikt verhaal voor op de eerste datequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebbetje vriend. Na al die jaren kan dat toch wel
Sterker uitgekomen
Toppunt was een zwangere getrouwde vrouw.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mijn cowboytijden vond ik het wel leuk als ik een chick met een relatie kon regelen 😅
Dus de #perfectday zegt ook gewoon niet allesquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten wel leuke matches bij vanavond
Ik vrees dat ze wellicht ja zeggen maar het geen vervolg geven
Ik heb eens een trauma dump op een eerste date over me heen gekregen, daarvoor liep de date geweldig - daarna niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar vind het geen geschikt verhaal voor op de eerste date
Sowieso beter niet over exen praten.
Jij interpreteert dingen soms erg apartquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dus de #perfectday zegt ook gewoon niet alles
Ik zal hier niet verder over uitweiden. Ook lang geledenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Toppunt was een zwangere getrouwde vrouw.
Jij zorgde dat een ander vreemd gingquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mijn cowboytijden vond ik het wel leuk als ik een chick met een relatie kon regelen 😅
Goed dat hij er dat nog bij zei.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
We lijken te veel op elkaar. Innerlijk hè?
Akkoord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal hier niet verder over uitweiden. Ook lang geleden
Vrouwen zijn meestal niet zo snugger.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank. Waarom ging ik er van uit dat een vrouw dat zei.
Ja, ik hoef eigenlijk ook niet direct allemaal verhalen over exen te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik heb eens een trauma dump op een eerste date over me heen gekregen, daarvoor liep de date geweldig - daarna niet meer.
Als moderator kan je toch iedereen dwingen je post te liken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:08 schreef Coco het volgende:
Like van @:mortaxx binnen.
Deze avond kan niet meer stuk.
Verstoorde relatie met de moederquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:08 schreef S_E het volgende:
Even gemist, waarom ziet/zag ie zijn dochter niet?
Of iemand hoopt dat de ander het ook niet wilquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
Als je toch al niet verder wilt, ga dan als eerste.
Als 2e kan je nog zeggen van: tja, ik vind dat ook zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
Lijkt me wel normaal inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
Nee, als moderator ben je de kop-van-jut.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als moderator kan je toch iedereen dwingen je post te liken?
Ouwe jankerd. Iedereen loopt weg met je.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, als moderator ben je de kop-van-jut.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ouwe jankerd. Iedereen loopt weg met je.
Als troost ga ik alles van je likenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, als moderator ben je de kop-van-jut.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
1.90 man sneert over mannen van 1.81
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als troost ga ik alles van je liken
quote:Op donderdag 30 november 2023 18:50 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die lukraak likes uitdelen.
Hij is wel lekker positief!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind rood echt vreselijk maar dit is gewoon een leuke jongen
Vind je dat @Oriente dit met veel zorg en liefde doet?quote:
Ja. Heerlijk.quote:
Hij mankeert niks. Houd het bad warm.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
Heeft hij nou verteld wat hij mankeerde?
Keek ook raar uit zn ogenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Er is echt iets raars met die bodybuilder
Op zijn zestiende bleek zijn zus zijn moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
Er is echt iets raars met die bodybuilder
Ja mevrouw.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij mankeert niks. Houd het bad warm.
Omdat hij er altijd in plast?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij mankeert niks. Houd het bad warm.
Als het af is meeposten.quote:
Sommige mensen hebben een aparte blik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als hij recht in de camera keek
Daar heb ik fok voor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij dan zo'n iemand die daar aan het simpen is voor een e girl
In welk subforum slaag je het meest?quote:
KPDquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welk subforum slaag je het meest?
Wat is dat voor niet grappige creep. 1000 mensen die daarnaar kijken?quote:
Beekeeper, prima actiefilm en de zaal zal bijna vol.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier! Graag review na afloop.
Veel van de mensen zijn gister geweest. We hebben je gemist!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:26 schreef DKUp het volgende:
Inclusief en met een warm bad het weekend in
Zelfs dit maken we niet elke dag mee in het bad.quote:
quote:
Kunnen we dit nog een vrouw noemen? Of ja zo zijn we netjes opgevoed.quote:
Ik zag ook twee van die crackhoertjes. Waren die voetballers gisteren?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dit nog een vrouw noemen? Of ja zo zijn we netjes opgevoed.
Het bad moet warm gehouden worden!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dit nog een vrouw noemen? Of ja zo zijn we netjes opgevoed.
Nee die kanten outfitjes, aka emo’s, komen nog.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag ook twee van die crackhoertjes. Waren die voetballers gisteren?
Nee joh, heerlijk!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:31 schreef Dutch_view het volgende:
Kaas meenemen naar date![]()
Die kan van mij meteen retour afzender
Ook lekkerder!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee joh, heerlijk!
Beter dan een bos bloemen
TOPO GENOTquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
AARDRIJKSKUNDE PLATENTEKTONIEK RAIZUHHH
Jaaaaaquote:
Haai haaiquote:
Kijk even Slimste mens, als je dit al leuk vindt.quote:
Joesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk even Slimste mens, als je dit al leuk vindt.
Blondje Joes.
Ja Joes is leukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk even Slimste mens, als je dit al leuk vindt.
Blondje Joes.
Kijken magquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer vriendin je maakt geen kans
Ja.quote:
Utreg Galorequote:
Bij hoeveel vrouwen?quote:
Zometeen komt er een powerliftster Mortaxxquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zoveel kinderen en dan je gezin in de steek laten
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Floor zuigt de laatste druppel uit je ruggenmerg
Mijn niveau welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Floor wordt m’n padel stand-in @:alpeko
Mmmmm ga doorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Floor zuigt de laatste druppel uit je ruggenmerg
En mijn niveau dan?quote:
Sodeju zegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Jeremy komt gewoon om zijn zak te legen.
Ik vind het leuk omdat hij daar minder preppy isquote:
Ik dacht om te leren skiënquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Jeremy komt gewoon om zijn zak te legen.
Het een sluit het andere niet uit!quote:
Ik ben niet hip genoeg om dit te snappenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk omdat hij daar minder preppy is
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit!
Waar ging het over?quote:
Google maar. Gewoon loafers, trui met boord, Hilfiger stijl.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik ben niet hip genoeg om dit te snappen
Ik ga nu vervelend het weekend in.quote:
Je leert dan mensen powerliften?quote:
Is dat onze Coco?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
https://cocomichelle.nl/
Hij kan ze niet meer uit doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Waarom. Nooit geweten, waarom die tunnels. Nogal uit ook geloof ik.
Ik verdenk Geert er van dat in zijn vrije tijd te luisteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Eftelingmetal schijnt door het volgend kabinet verboden te gaan worden.
Zou volkomen terecht zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Eftelingmetal schijnt door het volgend kabinet verboden te gaan worden.
quote:
Sapstengel Michelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn 2e naam is Michel dus ik zou beter bij haar passen.
Of Sap Michel Stengel?quote:
Nee de aflevering is nog niet afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
5 plusjes… ik kan weekend gaan vieren
Samen met Dion.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Geert er van dat in zijn vrije tijd te luisteren.
Stelletje pizzapunt makersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Duh. Snowboarden is leuk.
Dat suffe skiën
Eens. We kunnen door naar de lente.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef S_E het volgende:
Ik haat sneeuw. Deze halve cm is wel weer genoeg ellende
Bij een beetje FOK!ker ligt er minstens 20 cm.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef S_E het volgende:
Ik haat sneeuw. Deze halve cm is wel weer genoeg ellende
Michael, Michaela komen dadelijk?quote:
Ze houden van reizen!quote:
quote:
Idd 45 minuten over de A2 is al andere kant vh land voor veel Nederlanders blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Als je dat voelt zeggen ze meestal neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Omdat ze allebei zwart zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.quote:
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet verteld.....maar ze komt er wel vandaan
Pas op hè
Eindelijk kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.
Je vergeet Brabantquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
Ik heb er nog wel meer.quote:
Oh ja, dat zei ze welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Jan-Willem is te lief voor die ordinaire vrouw
Idd. Helemaal niet bespreekbaar.quote:
Ze sloot het wel lief af. Had ik niet eens verwacht.quote:
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
De ware liefde is dat toch wel waard?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.
Je woont in 2 provincies?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Denk dat ze op het drielandenpunt woont in een paddestoelquote:
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Haha nee, mn grammatica laat het afweten, maar ik heb in Twente en Zeeland gewoond en nu in Limburg.quote:
Nee ben geen simp.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Dan ben ik heel makkelijk: zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.
Dat vind ik wel een leuke combi eigenlijk.quote:
Ja voor jou wel. Ik was blij met alles dat reageerdequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben ik heel makkelijk: zoveel vissen in de zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |