quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Haha ja, maar vind het geen geschikt verhaal voor op de eerste datequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebbetje vriend. Na al die jaren kan dat toch wel
Sterker uitgekomen
Toppunt was een zwangere getrouwde vrouw.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mijn cowboytijden vond ik het wel leuk als ik een chick met een relatie kon regelen 😅
Dus de #perfectday zegt ook gewoon niet allesquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten wel leuke matches bij vanavond
Ik vrees dat ze wellicht ja zeggen maar het geen vervolg geven
Ik heb eens een trauma dump op een eerste date over me heen gekregen, daarvoor liep de date geweldig - daarna niet meer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar vind het geen geschikt verhaal voor op de eerste date
Sowieso beter niet over exen praten.
Jij interpreteert dingen soms erg apartquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dus de #perfectday zegt ook gewoon niet alles
Ik zal hier niet verder over uitweiden. Ook lang geledenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Toppunt was een zwangere getrouwde vrouw.
Jij zorgde dat een ander vreemd gingquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In mijn cowboytijden vond ik het wel leuk als ik een chick met een relatie kon regelen 😅
Goed dat hij er dat nog bij zei.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
We lijken te veel op elkaar. Innerlijk hè?
Akkoord.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal hier niet verder over uitweiden. Ook lang geleden
Vrouwen zijn meestal niet zo snugger.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank. Waarom ging ik er van uit dat een vrouw dat zei.
Ja, ik hoef eigenlijk ook niet direct allemaal verhalen over exen te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik heb eens een trauma dump op een eerste date over me heen gekregen, daarvoor liep de date geweldig - daarna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |