Idd. Helemaal niet bespreekbaar.quote:
Ze sloot het wel lief af. Had ik niet eens verwacht.quote:
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
De ware liefde is dat toch wel waard?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.
Je woont in 2 provincies?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Denk dat ze op het drielandenpunt woont in een paddestoelquote:
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Haha nee, mn grammatica laat het afweten, maar ik heb in Twente en Zeeland gewoond en nu in Limburg.quote:
Nee ben geen simp.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Dan ben ik heel makkelijk: zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.
Dat vind ik wel een leuke combi eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |