Hij kan ze niet meer uit doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Waarom. Nooit geweten, waarom die tunnels. Nogal uit ook geloof ik.
Ik verdenk Geert er van dat in zijn vrije tijd te luisteren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Eftelingmetal schijnt door het volgend kabinet verboden te gaan worden.
Zou volkomen terecht zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Eftelingmetal schijnt door het volgend kabinet verboden te gaan worden.
quote:
Sapstengel Michelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn 2e naam is Michel dus ik zou beter bij haar passen.
Of Sap Michel Stengel?quote:
Nee de aflevering is nog niet afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
5 plusjes… ik kan weekend gaan vieren
Samen met Dion.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verdenk Geert er van dat in zijn vrije tijd te luisteren.
Stelletje pizzapunt makersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Duh. Snowboarden is leuk.
Dat suffe skiën
Eens. We kunnen door naar de lente.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef S_E het volgende:
Ik haat sneeuw. Deze halve cm is wel weer genoeg ellende
Bij een beetje FOK!ker ligt er minstens 20 cm.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef S_E het volgende:
Ik haat sneeuw. Deze halve cm is wel weer genoeg ellende
Michael, Michaela komen dadelijk?quote:
Ze houden van reizen!quote:
quote:
Idd 45 minuten over de A2 is al andere kant vh land voor veel Nederlanders blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Als je dat voelt zeggen ze meestal neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Omdat ze allebei zwart zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.quote:
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet verteld.....maar ze komt er wel vandaan
Pas op hè
Eindelijk kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.
Je vergeet Brabantquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
Ik heb er nog wel meer.quote:
Oh ja, dat zei ze welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Jan-Willem is te lief voor die ordinaire vrouw
Idd. Helemaal niet bespreekbaar.quote:
Ze sloot het wel lief af. Had ik niet eens verwacht.quote:
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
De ware liefde is dat toch wel waard?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.
Je woont in 2 provincies?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, als inwoner van 2 van die gebieden ben ik gewend aan reisafstand.
Denk dat ze op het drielandenpunt woont in een paddestoelquote:
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis mee. Afstanden in Nederland stellen niks voor.
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Haha nee, mn grammatica laat het afweten, maar ik heb in Twente en Zeeland gewoond en nu in Limburg.quote:
Nee ben geen simp.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij in Friesland gaan wonen voor je droomfrau?
Dan ben ik heel makkelijk: zoveel vissen in de zee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb dat wel overwogen eigenlijk.
Dat vind ik wel een leuke combi eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |