Ik ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:36 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron vind ik wel knapper dan Tom hoor
Ik ben gelijk zen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:39 schreef Lillibet het volgende:
ashlia doet een begeleide meditatie
'je laat alles los wat jou niet meer dient'
* KinKiJan veegt lege koffiemok van tafel en roept voila!quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:39 schreef Lillibet het volgende:
ashlia doet een begeleide meditatie
'je laat alles los wat jou niet meer dient'
maar ashley bruik geen maskquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:38 schreef Ebinas het volgende:
Zit een vlek in de bank
Ik roep Lenie even
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
* KinKiJan veegt lege koffiemok van tafel en roept voila!
Voel je even wat daar zitquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ook nog een paar dingen waar ik vanaf wil![]()
ik doe meee
Voor haar gevoel wel, zij weet niet van de andere bewonersquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Ashley
First in
First out
Neee dame
Je was niet als eerste
Doen ze gelijk. SLquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ga maar even terug naar het moment.
quote:
De enige die halal eet zit nog apart, is er sowieso niet fanatiek in (eet gewoon geen varkensvlees, en betwijfel zelfs of hij daar heel erg moeilijk over doet), en moet ook op zijn gewicht letten!quote:
Hij hoeft geen halal, heb ik hem horen zeggen, hij eet alleen geen varkensvlees, dat had hij doorgegeven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:46 schreef Epicouros het volgende:
[..]
De enige die halal eet zit nog apart, is er sowieso niet fanatiek in (eet gewoon geen varkensvlees, en betwijfel zelfs of hij daar heel erg moeilijk over doet), en moet ook op zijn gewicht letten!
Laat alles lekker los Moes.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana is veilig en heeft meteen weer het hoogste woord, zonder te stotteren ddww
Die hoort ook niet te stinkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:48 schreef Ebinas het volgende:
kip stinkt, is nie goe
Is dat dan die halal kip?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef bpi het volgende:
Lekker. Bedorven kip bleu gebakken. Salmonella feestje straks
Nee zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hoort ook niet te stinken
geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruikenquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hoort ook niet te stinken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruiken
Hadden ze daar maar een zanger om het stinkkip-feestje op te leukenquote:
Is BS.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruiken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef bpi het volgende:
Lekker. Bedorven kip bleu gebakken. Salmonella feestje straks
uquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sssssst.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hadden ze daar maar een zanger om het stinkkip-feestje op te leuken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:48 schreef mario390 het volgende:
en betje lijkt ariane op
gen simmons
Smaakt net hetzelfde, hoor. Hangt er gewoon van af hoe lang de kip al dood is, en hoe die bewaard is. Halal of niet. Ik neem aan dat ze gewoon eerst de niet-halal kip opgemaakt hebben, en doordat Basiri er niet is de halal kip te lang hebben laten liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hoeft geen halal, heb ik hem horen zeggen, hij eet alleen geen varkensvlees, dat had hij doorgegeven.
Wij hebben ooit van iemand een halal kip gekregen, de hond begon eerst te blaffen en daarna te huilen als een wolf, heb het meteen weggegooid
Had Lenie moeten doen. #faalquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef bpi het volgende:
[..]
Snap niet dat er echt niemand het idee had om die kip in de diepvries te leggen.
Ok ok ok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok ok ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En niet-halal geslechte kippen hebben geen stress? Betwijfel ik sterk. En niet-moslims (boeren etc) die zelf kippen houden slachten ook zonder verdoving, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verhip ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
ik ind dat ariane op
gen simmons lijkt
[ afbeelding ]
Verdorie! Heb ik gemist! Wanneer?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Hebt je Alice weer hoor in haar strakke ondergoed ik vind dit zo raar. Iedereen draagt gewoon normaal kleding aan maar deze dame moet weer shinen hoor.
En dan ook vaak die tik in de plaat, moet ze die hele zin overnieuw zeg ge ge genquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef greysbones het volgende:
Dat gezwets van Ariana ben ik wel klaar mee
Stembanden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
fingerspitzengefühl in d'r vingertopjes?
Hahahaha😂quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Verdorie! Heb ik gemist! Wanneer?
Als ze zich zo nu comfortabeler voelt? Eigenlijk is dit een teken dat ze zich veilig voelt & beseft dat niemand haar daar gaat bespringen omdat ze weinig aan heeft.
En ze kan het echt hebben!
paprika met pasta isquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Randy: "Nee ik denk als ik hier weg ben, het eerste wat ik ga eten..."
Alice: "..Ik denk gewoon eerst langs Maccie man!"
Randy: "Nee, paprika met pasta man"
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Pindasaus gaat al niet meer door
Pasta
Paprika
Brood uit de oven met paprika
![]()
pasta is nudeln met saus?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Pindasaus gaat al niet meer door
Pasta
Paprika
Brood uit de oven met paprika
![]()
Geen saus, alleen pasta en paprika.quote:
je eet bij spaghettiquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel.
Pindasausje leek me wel lekker erbij
Ze hebben niets anders.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je eet bij spaghetti
erdnuttensaus bij?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pasta met paprika
Dit is pasta
[ afbeelding ]
nee is wel en zort nudelnquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pasta met paprika
Dit is pasta
[ afbeelding ]
Zijn allemaal keihard.quote:
Moet lastig zijn als man. Je zit er mee opgesloten maar je mag er niet naar kijken want de camera legt alles vast.quote:
Kadetten.quote:
Als je griep hebt kan je toch net wel kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik ben ziek heb 2
dagen niet gekijkt
Geen probleem, je zoekt haar naam of zo? Karenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik ben ziek heb 2
dagen niet gekijkt
ja maar en heet toch rohani of zo?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen probleem, je zoekt haar naam of zo? Karen
is brunette in de mirror roomquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar en heet toch rohani of zo?
waar steckt de?
griep en mastruntiepijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je griep hebt kan je toch net wel kijken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik ben ziek heb 2
dagen niet gekijkt
Menstruatiepijn?quote:
jammie jammie in mijn tammie tammiequote:Op donderdag 18 januari 2024 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Geslubber, geflebber, geflabber lekker hoor een sinaasappel
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
jammie jammie in mijn tammie tammie
Ik wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh? zien jullie geen afbeelding?
[ link | afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
nu wel erder nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb eens teruggekeken naar rond het tijdstip waarop je dit postte, maar kon geen Alice in strak "ondergoed" terugvinden. Gewoon een shortje zoals je die in de zomer ook in het straatbeeld, bij sporten, enz kan zien. Je zag zelfs minder dan in haar legging (die haar trouwens heel goed staat).quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Hebt je Alice weer hoor in haar strakke ondergoed ik vind dit zo raar. Iedereen draagt gewoon normaal kleding aan maar deze dame moet weer shinen hoor.
Stuur ff een mail naar BB en vraag het?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
stammt ronahi van rumanie af?
zo en naam vor en meisje
Als je dat vorig jaar al op is gevallen, mij trouwens ook, dan negeer je dat toch gewoon, doe ik ook. er zijn hier gewoon een paar viezerikken, geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:33 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggekeken naar rond het tijdstip waarop je dit postte, maar kon geen Alice in strak "ondergoed" terugvinden. Gewoon een shortje zoals je die in de zomer ook in het straatbeeld, bij sporten, enz kan zien. Je zag zelfs minder dan in haar legging (die haar trouwens heel goed staat).
Je bent nogal "van het fatsoen", lijkt me?... Ik herinner me zelfs van vorige BB's dat je (bijna) alleen post als je vrouwelijk schoon kan neersabelen dat tegen je fatsoensnormen in gaat... Is dat echt het enige waarover je kan posten?...
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:38 schreef mario390 het volgende:
kijk deze heten hörnchen had gelijk
[ afbeelding ]
Op het kamp is dat not done.quote:
ik welquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Er zitten geen wielen onder BB, dan moet die lekker naar zijn kamp terug gaanquote:
Danny zal zich er slecht bij voelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstand, het is redelijk duidelijk wat er uiteindelijk zal gebeuren zaterdag.Ashley terug naar Joling dorp....
[ afbeelding ]
Je nieuwe blouse heeft trouwens best een hoog Kamp gehalte.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er zitten geen wielen onder BB, dan moet die lekker naar zijn kamp terug gaan
zijn we ook gelijk van dat kattengejank af
Ziet er goed uit jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstand, het is redelijk duidelijk wat er uiteindelijk zal gebeuren zaterdag.Ashley terug naar Joling dorp....
[ afbeelding ]
Weet niet of het zo comfortabeler is, gister was ze goed aan het doorlekken wat ik nog wel kan bedenken .Zelfs haar tampon wordt natter en dan trek die veter nog alles strak ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Verdorie! Heb ik gemist! Wanneer?
Als ze zich zo nu comfortabeler voelt? Eigenlijk is dit een teken dat ze zich veilig voelt & beseft dat niemand haar daar gaat bespringen omdat ze weinig aan heeft.
En ze kan het echt hebben!
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je nieuwe blouse heeft trouwens best een hoog Kamp gehalte.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Wil jij mijn blouse er ff buiten laten
Ging niet over haar bikinibroekje of string, maar over haar shortje. Voor een niet nader genoemde fatsoenskwezel hier was dat blijkbaar "ondergoed".quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet of het zo comfortabeler is, gister was ze goed aan het doorlekken wat ik nog wel kan bedenken .Zelfs haar tampon wordt natter en dan trek die veter nog alles strak ook.
quote:
Basiri is niet op streams geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb ik iets gemist?
Tom heeft ADHD?
Lenie vind zichzelf geweldig?
Ashley is verdrietig?
Basiri vind zichzelf Kahlo lekker?
Waar was je nou?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb ik iets gemist?
Tom heeft ADHD?
Ashley is verdrietig?
Ik was werken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar was je nou?
En Fritsie heeft een nieuwe blouse.
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Echt hoor.quote:
Oh, dat moet ze zelf weten....sorry.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:48 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ging niet over haar bikinibroekje of string, maar over haar shortje. Voor een niet nader genoemde fatsoenskwezel hier was dat blijkbaar "ondergoed".
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war......Is Mario nu een vrouw???????
Het bleek masturbatiepijn te zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik raak helemaal in de war......Is Mario nu een vrouw???????
1. Jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb ik iets gemist?
Tom heeft ADHD?
Ashley is verdrietig?
Ik zie nu te lange nepnagels voor me en een vrouw die te lang droog heeft gestaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Het bleek masturbatiepijn te zijn.
Die zit toch in de spiegelkamer.quote:
Kaolo lekker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die zit toch in de spiegelkamer.
Ja ik kan dit niet johquote:
te veel rukken zeg maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Het bleek masturbatiepijn te zijn.
helpt nur iladrian uno salvquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, kan iemand Ashley duidelijk maken dat die gekke kleuren lippenstift haar niet mooier maken?
Het is allemaal niet haar kleur.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, kan iemand Ashley duidelijk maken dat die gekke kleuren lippenstift haar niet mooier maken?
Jammerquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
zit toch bestquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:16 schreef rinardo het volgende:
Over dit broekje ging het net
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet ik niiet wat dat is ?
ik keen futzpimmel
Nou, als hij een echte zigeuner is (weet even niet meer de politiek correcte term) kunnen de rollen best strak verdeeld zijn (vooroordeel dat ik heb opgelopen op televisie. Ook politiek incorrect)quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
Slim juist, als z'n vrouw dit ziet zal ie thuis misschien niet hoeven helpen met poetsen
Vertaling: @#!A"?ç9OPà(quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
helpt nur iladrian uno salv
bij haar
Whaaa, weet niet of het vandaag of gisteren was maar toen had Arianne commentaar op Tom die de pan niet optilde maar schoof over de plaat.... Tom heeft toen ook al geprobeerd het weg te poetsen......zit me te bedenken misschien is het wel een oude plaat van vorig jaar. Wat dit is toch wel slecht na een weekje.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Met een schuursponsje een inductieplaat schoonmaken gaat krassen geven. Spreek uit ervaring haha
nee dat is en huidsalv uit polenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vertaling: @#!A"?ç9OPà(
@:Mario390, je nederlands wordt nog slechter dan vorig jaar... Doe even moeite aub.
is gewoon jouw (anti-)fetish.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:11 schreef zodeju het volgende:
Wat mij zou ergeren in de groep is die blote voeten.....voeten vind ik zo ontzettend lelijk. Doe sokken aan, nu hebben ze het over teen nagels en sommige duwen hun voeten zowat in je gezicht.....ga er bijna van over mijn nek. Dat daar nog niemand wat van gezegd heeft.
Bij pimmel krijg ik rare gedachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet ik niiet wat dat is ?
ik keen futzpimmel
Hij is een woonwagenbewoner, ik weet niet of hij tot de Roma en Sinti behoort.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, als hij een echte zigeuner is (weet even niet meer de politiek correcte term) kunnen de rollen best strak verdeeld zijn (vooroordeel dat ik heb opgelopen op televisie. Ook politiek incorrect)
Als je het doet, moet je het goed doenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
verkracht hij een rvs fornuis met een schuursponsje met nog extra schuurmiddel ook?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is een woonwagenbewoner, ik weet niet of hij tot de Roma en Sinti behoort.
Denk je.....ik geloof je niet.....je hebt vieze voeten ertussen hoor.....maar ook lelijke voeten.....niet tegen me aan op die bank en al helemaal niet in mijn gezicht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Epicouros het volgende:
[..]
is gewoon jouw (anti-)fetish.![]()
De meeste mensen malen er niet om
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaar je pijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik ook
heet poetsschwamm
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagenbewonerquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was hij niet een roleman.....vroegerquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?
Dat was mijn fout,quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagenbewoner
Woonwagenbewoners hebben niets met Roma en Sinti te maken
eigentlich bedoelt het geen lust te poetesnquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij pimmel krijg ik rare gedachten
Lijkt me van niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:32 schreef PunkieePie het volgende:
Noordpool is Antarctica!! Echt schiet mij dood![]()
Ik moet nu echt de stream uitzetten.
daarom zei ik ook anti fetishquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je.....ik geloof je niet.....je hebt vieze voeten ertussen hoor.....maar ook lelijke voeten.....niet tegen me aan op die bank en al helemaal niet in mijn gezicht.
Bij voetfetish kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
Mij ook...quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry! Was een vergissing, maar ik kwam even niet op de term woonwagenbewoner. En waar ik ben opgevoed werden die mensen allemaal gevangen onder de noemer zigeuner. Zeg dat niet dat het correct is, maar zo is me dat woord geleerd
Heb je haar before filmpje al gezien ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel een mooie symphatieke vrouw vind ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou weet ik aan wie Karen me doet denken, aan Roxanne Knetemann , dochter van de oud wielrenner.
Nee dat is dus niet juist.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook dat nog iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een ypsilon volgens Sonja
Ja, dat is zo. Maar jij denkt dat de meeste mensen er niet om malen.....en dat kan ik me niet voorstellen,quote:
Voor de Belgen onder onsquote:
j misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dan een korte J vraag ik me af
I-grecquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
Kennen jullie Griekse Y of zeggen jullie allemaal ypsilon
Ik haat voetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar jij denkt dat de meeste mensen er niet om malen.....en dat kan ik me niet voorstellen,
maar wie weet.
Ik schreef hem even zoals ze het zeiden op streamquote:
Gaat om landen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
kunnen ze niet wat van oostenrijk
vragen?
y-grec of ypsilonquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
Ik moest even interessant doenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schreef hem even zoals ze het zeiden op stream
nee oostenrijk beginnt met oquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat om landen.
Dan moeten ze een land noemen die eindigt op een O
En voor het geval je echt denkt dat ik ongelijk heb.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
quote:I - Inleiding
Deze factsheet gaat in op de achtergronden en de maatschappelijke positie van Sinti en Roma in
Nederland. Sinti en Roma worden in de volksmond Zigeuners genoemd. Sinti en Roma verwerpen zelf
de term Zigeuner. Zij noemen zichzelf Sinti of Roma.
In deze factsheet wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de aanduiding Sinti en Roma.
Sinti en Roma zijn van oudsher nomadische groepen. Vele Sinti en Roma wonen nog in een
woonwagen. Maar niet alle woonwagenbewoners in Nederland zijn Sinti en Roma. Sinti en Roma
hebben hun eigen taal en hun voorouders zijn niet afkomstig uit Nederland. De groep mensen die met
woonwagenbewoners wordt aangeduid zijn nakomelingen van autochtone Nederlanders die in eind
19de eeuw en begin 20ste eeuw besloten om een zwervend bestaan te leiden. Groepen hebben veel
met elkaar gemeen door een gemeenschappelijke manier van leven en door het beleid van
Nederlandse overheid. Zij hebben ook veel gemeen door hun problematische relatie met de
Nederlandse overheid en de Nederlandse samenleving ( de ‘burgersamenleving’) in haar geheel.
Over het aantal Sinti en Roma in Nederland zijn er geen precieze cijfers. Het CBS geeft een getal van
3.500 Sinti en Roma in 2000 (Van Keij 2000). Lalla Weiss en Marcia Rooker hebben het over 5.300
Sinti en Roma in Nederland, waarvan het grootste deel Sinti zijn (Weiss en Rooker 1999). In een
andere publicatie wordt gesteld dat er 4.000 Sinti zijn in Nederland en 2.000 Roma (Van Meurs 2002).
In deze laatste publicatie wordt daaraan toegevoegd dat deze getallen een onderschatting zijn.
In heel Europa wordt het aantal Roma, Sinti en aanverwante groepen geschat op tussen de zeven en
tien miljoen. Veruit de meeste van hen leven in Midden- en Oost-Europa.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moest even interessant doen
heerlijk olie erop smeren met wat zoutquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:41 schreef Ebinas het volgende:
Ondertussen in de keuken
[ afbeelding ]
Kijkt ze omhoog of naar de zijkantquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
is sonja weer verhalen aan het verzinnen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Mijn dochter zegt
Ygrecse Y
Vind ze gewoon leuk om te doen
Degene voor je noemt een land.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee oostenrijk beginnt met o
oslo beginnt en eind met o
Ik zeg meestal ypsilon maar ken griekse y ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
Dan moet de zomer (veel slippers & open sandalen & zelfs blote voeten) de hel zijn voor jou en zodeju!...quote:
Y-Greque wordt ook gezegd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
okequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Degene voor je noemt een land.
De letter waar dat land op eindigt, wordt de eerste letter voor jouw land
Ik vind voeten viesquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:43 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Dan moet de zomer (veel slippers & open sandalen & zelfs blote voeten) de hel zijn voor jou en zodeju!...
Geldt dat ook voor jullie eigen voeten? Dan moet schoen/sokken/kousen aan-& uitdoen een marteling zijn...
inderdaad dat dat ik ook al, de zomer met blote voetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:43 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Dan moet de zomer (veel slippers & open sandalen & zelfs blote voeten) de hel zijn voor jou en zodeju!...
Geldt dat ook voor jullie eigen voeten? Dan moet schoen/sokken/kousen aan-& uitdoen een marteling zijn...
Lekker voor je nierenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Lillibet het volgende:
haha en ze, karin, doet er nog eens zout overheen![]()
![]()
'dus er is nog geen zout over gedaan'
ze stond er net met haar neus bij toen het erover werd gedaan
alice ook nog eens een handje zout
Da's wel zondequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Lillibet het volgende:
haha en ze, karin, doet er nog eens zout overheen![]()
![]()
'dus er is nog geen zout over gedaan'
ze stond er net met haar neus bij toen het erover werd gedaan
alice ook nog eens een handje zout
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee oostenrijk beginnt met o
oslo beginnt en eind met o
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |