griep en mastruntiepijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Als je griep hebt kan je toch net wel kijken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
sorry ik ben ziek heb 2
dagen niet gekijkt
Menstruatiepijn?quote:
jammie jammie in mijn tammie tammiequote:Op donderdag 18 januari 2024 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Geslubber, geflebber, geflabber lekker hoor een sinaasappel
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
jammie jammie in mijn tammie tammie
Ik wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh? zien jullie geen afbeelding?
[ link | afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
nu wel erder nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb eens teruggekeken naar rond het tijdstip waarop je dit postte, maar kon geen Alice in strak "ondergoed" terugvinden. Gewoon een shortje zoals je die in de zomer ook in het straatbeeld, bij sporten, enz kan zien. Je zag zelfs minder dan in haar legging (die haar trouwens heel goed staat).quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Hebt je Alice weer hoor in haar strakke ondergoed ik vind dit zo raar. Iedereen draagt gewoon normaal kleding aan maar deze dame moet weer shinen hoor.
Stuur ff een mail naar BB en vraag het?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:34 schreef mario390 het volgende:
stammt ronahi van rumanie af?
zo en naam vor en meisje
Als je dat vorig jaar al op is gevallen, mij trouwens ook, dan negeer je dat toch gewoon, doe ik ook. er zijn hier gewoon een paar viezerikken, geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:33 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggekeken naar rond het tijdstip waarop je dit postte, maar kon geen Alice in strak "ondergoed" terugvinden. Gewoon een shortje zoals je die in de zomer ook in het straatbeeld, bij sporten, enz kan zien. Je zag zelfs minder dan in haar legging (die haar trouwens heel goed staat).
Je bent nogal "van het fatsoen", lijkt me?... Ik herinner me zelfs van vorige BB's dat je (bijna) alleen post als je vrouwelijk schoon kan neersabelen dat tegen je fatsoensnormen in gaat... Is dat echt het enige waarover je kan posten?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |