geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruikenquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hoort ook niet te stinken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruiken
Hadden ze daar maar een zanger om het stinkkip-feestje op te leukenquote:
Is BS.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, maar je ruikt wel verschil, volgens iemand komt dat door de stress, door het halal slachten en kun je dat ruiken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:49 schreef bpi het volgende:
Lekker. Bedorven kip bleu gebakken. Salmonella feestje straks
uquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sssssst.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hadden ze daar maar een zanger om het stinkkip-feestje op te leuken
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:48 schreef mario390 het volgende:
en betje lijkt ariane op
gen simmons
Smaakt net hetzelfde, hoor. Hangt er gewoon van af hoe lang de kip al dood is, en hoe die bewaard is. Halal of niet. Ik neem aan dat ze gewoon eerst de niet-halal kip opgemaakt hebben, en doordat Basiri er niet is de halal kip te lang hebben laten liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hoeft geen halal, heb ik hem horen zeggen, hij eet alleen geen varkensvlees, dat had hij doorgegeven.
Wij hebben ooit van iemand een halal kip gekregen, de hond begon eerst te blaffen en daarna te huilen als een wolf, heb het meteen weggegooid
Had Lenie moeten doen. #faalquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef bpi het volgende:
[..]
Snap niet dat er echt niemand het idee had om die kip in de diepvries te leggen.
Ok ok ok...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ok ok ok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En niet-halal geslechte kippen hebben geen stress? Betwijfel ik sterk. En niet-moslims (boeren etc) die zelf kippen houden slachten ook zonder verdoving, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verhip ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
ik ind dat ariane op
gen simmons lijkt
[ afbeelding ]
Verdorie! Heb ik gemist! Wanneer?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Hebt je Alice weer hoor in haar strakke ondergoed ik vind dit zo raar. Iedereen draagt gewoon normaal kleding aan maar deze dame moet weer shinen hoor.
En dan ook vaak die tik in de plaat, moet ze die hele zin overnieuw zeg ge ge genquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef greysbones het volgende:
Dat gezwets van Ariana ben ik wel klaar mee
Stembanden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
fingerspitzengefühl in d'r vingertopjes?
Hahahaha😂quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Verdorie! Heb ik gemist! Wanneer?
Als ze zich zo nu comfortabeler voelt? Eigenlijk is dit een teken dat ze zich veilig voelt & beseft dat niemand haar daar gaat bespringen omdat ze weinig aan heeft.
En ze kan het echt hebben!
paprika met pasta isquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Randy: "Nee ik denk als ik hier weg ben, het eerste wat ik ga eten..."
Alice: "..Ik denk gewoon eerst langs Maccie man!"
Randy: "Nee, paprika met pasta man"
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Pindasaus gaat al niet meer door
Pasta
Paprika
Brood uit de oven met paprika
![]()
pasta is nudeln met saus?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:12 schreef Ebinas het volgende:
Pindasaus gaat al niet meer door
Pasta
Paprika
Brood uit de oven met paprika
![]()
Geen saus, alleen pasta en paprika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |