Mij ook...quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry! Was een vergissing, maar ik kwam even niet op de term woonwagenbewoner. En waar ik ben opgevoed werden die mensen allemaal gevangen onder de noemer zigeuner. Zeg dat niet dat het correct is, maar zo is me dat woord geleerd
Heb je haar before filmpje al gezien ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, kan iemand Ashley duidelijk maken dat die gekke kleuren lippenstift haar niet mooier maken?
Het is allemaal niet haar kleur.
Wel een mooie symphatieke vrouw vind ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Nou weet ik aan wie Karen me doet denken, aan Roxanne Knetemann , dochter van de oud wielrenner.
Nee dat is dus niet juist.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagenbewoner
Woonwagenbewoners hebben niets met Roma en Sinti te maken
Met een ypsilon volgens Sonjaquote:
Ook dat nog iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een ypsilon volgens Sonja
Ja, dat is zo. Maar jij denkt dat de meeste mensen er niet om malen.....en dat kan ik me niet voorstellen,quote:
Voor de Belgen onder onsquote:
j misschien?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Wat is dan een korte J vraag ik me af
I-grecquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
Kennen jullie Griekse Y of zeggen jullie allemaal ypsilon
Ik haat voetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar jij denkt dat de meeste mensen er niet om malen.....en dat kan ik me niet voorstellen,
maar wie weet.
Ik schreef hem even zoals ze het zeiden op streamquote:
Gaat om landen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
kunnen ze niet wat van oostenrijk
vragen?
y-grec of ypsilonquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de Belgen onder ons
Kennen jullie Griekse Y of zeggen jullie allemaal ypsilon
Ik moest even interessant doenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schreef hem even zoals ze het zeiden op stream
nee oostenrijk beginnt met oquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat om landen.
Dan moeten ze een land noemen die eindigt op een O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |