Hier wordt het macaroni met ham en kaas uit de oven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik moet bedenken wat ik ga eten.
Maar vermoed dat het maaltijdsoep wordt
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurdquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik moet bedenken wat ik ga eten.
Maar vermoed dat het maaltijdsoep wordt
Maak gumbo!quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
toch wil ik weten watquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
Graag in DMquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x op traditonele manier gemaakt. Oa bouillion trekken van de schalen van de rivierkreeftjes (crayfish). Was wel erg lekker, maar duurde ook een paar uur om te maken. Nu heb ik al excuus dat het okra seizoen al een tijdje over isquote:
Erwtensoep?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn jullie snel klaar. Of heb je veel mensen in het bestuur die graag hun zegje willen doen, gewoon omdat ze graag hun eigen stem willen horen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in een bestuur. Maar zoveel doen we op dit moment niet. Dus
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ondertussen bij @:paul en wilma thuis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is te grappigquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rob is konijn tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef DJMO het volgende:
En voor de oplettende kijker. Ja er zit ook konijnenvoer door de macaroni
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
wat motte we hier nou weer mee
quote:
Ach. Zoals dit, paprika, prei, ui, champignons eet ik zelf ook wel hoor. Maar dan dus wel gemengd met macaroni.quote:
Zijn ook lekkere smaakmakers voor een gerecht als dezequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach. Zoals dit, paprika, prei, ui, champignons eet ik zelf ook wel hoor. Maar dan dus wel gemengd met macaroni.
Ik zit samen met 4 mannen van boven de 65 in het bestuur dus jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn jullie snel klaar. Of heb je veel mensen in het bestuur die graag hun zegje willen doen, gewoon omdat ze graag hun eigen stem willen horen?
Mijn inspiratie was weer op en mijn lunchpauze is alweer voorbij. Maar toch maar wat voor je gemaakt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
@:DEVZERO kan je hier ook tekstje bij maken
ik ook echt nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje geleden![]()
Net als Lovely die begint ook altijd goed maar houdt het nooit vol de hele maand
En passief-aggressief gaan zitten breien zal waarschijnlijk niet goed worden gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit samen met 4 mannen van boven de 65 in het bestuur dus ja
Heftigquote:
Dan is 18 januari voortaan een zwarte dag.quote:
weet niet ken ze nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is 18 januari voortaan een zwarte dag.
Leven die ouders van Rachel nog ?
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En passief-aggressief gaan zitten breien zal waarschijnlijk niet goed worden gewaardeerd.
Dan wens ik je sterkte en hopelijk loopt het niet te veel uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Ik ben behalve hun ecoloog ook hun social media en mail persoon.
Raar dat die nooit vervolgd zijn vroeger.quote:
Ik KAN het vreten, maar om nou te zeggen dat ik gelijk een stijve krijg van de smaak en textuur?quote:
Ik hou niet van de structuur. Noem. Je dat zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het vreten, maar om nou te zeggen dat ik gelijk een stijve krijg van de smaak en textuur?
Nou, nee......
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou niet van de structuur. Noem. Je dat zo
Ik moet er nog niet aan denkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Weer trek in bier sinds lange tijd
In het begin had ik wel begrip voor hem voor zo'n wanhoopsdaad als zijn eigen gezin zo in gevaar was, maar naarmate er meer informatie naar buiten kwam over de omstandigheden ben ik veranderd naar de mening dat hij mag bungelen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als tokkie Nederland die moordenaar Richard een held noemt omdat hij een gezin uitmoord.
Ja iedereen trapte goed in dat filmpje van hem waarin hij de slachtoffers afschilderde als criminelen maar was gewoon een gezin wat juist bang voor hem was en terecht ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In het begin had ik wel begrip voor hem voor zo'n wanhoopsdaad als zijn eigen gezin zo in gevaar was, maar naarmate er meer informatie naar buiten kwam over de omstandigheden ben ik veranderd naar de mening dat hij mag bungelen!
er word wel vaker weg gekeken bij sommige mannen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl Melvin boven lag te slapen dook papa André op de dertienjarige babysitter Rachel die door haar ouders ingefluisterd was dat ze Hazes moest verleiden.
Waar MJ Marco R.Kelly etc gecanceld zijn na vergelijkbare dingen is hazes nog steeds de basis in Nederland omdat we graag wegkijken als het uitkomt.
Heb je gezien wie de genomineerden zijn? Wie mag er weg van jou?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
er word wel vaker weg gekeken bij sommige mannen.
Ik bespioneer iedereen daar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:28 schreef Paul het volgende:
@:Mickytjuh bespioneert mij in het KNVB topic
Neee nog niet gezienquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je gezien wie de genomineerden zijn? Wie mag er weg van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |